Ogłoszenie

Witamy na forum gildii DarkTeamPL z serwera Undine. Gildia chwilowo jest w stanie spoczynku. Jeśli czujecie potrzebę jej reaktywacji – zapraszam do działu „Komentarze”. Gdy znajdą się osoby pragnące kontynuować grę pod sztandarem gildii - pewno nie będzie problemu z oddaniem jej sterów w chętne ręce ;)

#91 16-07-2009 11:50:26

macius121

Starszyzna plemienna

Zarejestrowany: 02-05-2007
Posty: 96
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

To się nazywa rebuff Bez znaczenia czy jesteś w party czy nie, cooldown 15 sec na buffach clera
http://i29.tinypic.com/11w33lw.jpg
Nawet NPC im sie nie opiera ^^

Unity Ośmiornicy to P.atk i MP regen (63 p.atk i +2% MP regen lvl5 Unity)
http://i30.tinypic.com/27zgadf.jpg

Offline

 

#92 16-07-2009 19:13:14

 Fruwak

Starszyzna plemienna

8412822
Zarejestrowany: 16-12-2007
Posty: 184
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Woju napisał:

Priest Skills - Effectiveness of 4 mass buff skills have increase. 6 mass buff skills will also buff pets in addition to players.

wygląda na to że Mass Blessy zaczną się przydawać ;p

Woju napisał:

Added 111-150 Champion Monster's (like CV Area +150):
- 111 to 120 on Mare Village nearby
- 121 to 130 on Waterfall
- 131 to 140 on (can't figure the translation)
- 141 to 150 on City of Ruins area

woot, nareszcie będzie jakiś sensowny spot 120+ do expienia z bufferami ;D

macius121 napisał:

Unity Ośmiornicy to P.atk i MP regen (63 p.atk i +2% MP regen lvl5 Unity)

czyli pet dla championa? ;p

Ostatnio edytowany przez Fruwak (16-07-2009 19:15:36)


http://rappelzcharacters.com/sig/custom/1763.pnghttp://miniprofile.xfire.com/bg/sf/type/2/fruwak.png

Offline

 

#93 17-07-2009 09:05:21

 Woju

Administrator

Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 25-04-2007
Posty: 750
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Garść dodatkowych informacji na temat nowego patcha na KTS:

Drenan: http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 5#p5666482

Octopus:
Vital Unit: Summoner Costume
Wizard Unit: Mace and Staff
Unity:
* P.Atk: 21 + 8.4 * skill level
* MP Regen: 1 + 0.2 * skill level

Tafari:
Genius Unit: Magician Costume
Wizard Unit: Mace and Staff
Unity:
* M.Atk: 50 + 18 * skill level

http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 0#p5666539
Sins are already in for another unpleasant surprise, as Tafaris have a skill (Sonic Sight) to detect cloaked people.

Evo 2 tefari (naga) i octopus:
http://i29.tinypic.com/mr74nb.jpg

Nowe pierścienie R5 i R6: http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 0#p5666444 (i 2 posty niżej)

I did look at the merchant they had for testing this and it looked like they have like 10 (a nawet 15 – Woju) versions of each of the 4 rings currently available. They even had the same icons. They had different stats though. My guess that that these rings will now have the base stat, Like +24 str/vit/dex/int and a secondary stat like (EDIT) mentioned in the above post. There were no new rings, like R5+ Luck/Wis. There were no rare rings either. But, don't quote me on any of this, my client is just a bunch of random symbols.

Max HP: Ring of Previous Life
Max MP: Ring of Previous Life
Evasion: Ring of Previous Life
P.Def: Ring of Previous Life
Atk Spd: Ring of Previous Life
Cast Spd: Ring of Previous Life
Mov Spd: Ring of Previous Life
Block: Ring of Previous Life
Acc: Ring of Previous Life
M.Acc: Ring of Previous Life
HP Recov: Ring of Previous Life
MP Recov: Ring of Previous Life
P.Atk: Ring of Previous Life
M.Atk: Ring of Previous Life
M.Def: Ring of Previous Life

...and so on for the other 7 rings.

Rings Only, no new earrings.

Nowy screen do wyboru rasy, całkiem, całkiem imo:
http://uimg2.gpotato.eu/gm/rappelz/common/update/update3.jpg


Po co te nerwy, to tylko gra...

http://sig.rappelzcharacters.com/custom/208.png

Offline

 

#94 17-07-2009 11:53:59

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Naga evo 3:
http://img198.imageshack.us/img198/549/evo3naga.png

Jak wyglądają karty nagi:
http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 1#p5666331

Garść informacji od sąsiadów zza Odry:
Octopus będzie się kręcić koło: Scar Oasis, Wound of Arrogance i Marduka Desert.
Naga - Sirag Ruins.
Zwykłe farmowe mobki będą odporniejsze (nie wim czy HP + czt pdef/mdef+) i szybsze.
Champion monsters ([+]) będą silniejsze i moga używać berserk atak.
Podobno critują za 8k i 115 SB z petem 140 nie daje rady 130 [+]. Widać chcą uniemożliwić solowanie ne tych mobkach, ale zrobić je dla małych party.


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#95 17-07-2009 11:57:37

 Woju

Administrator

Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 25-04-2007
Posty: 750
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Naga skills are ranged, its blank attacks are melee.
At level 60, it can deal 1005 M.Atk
The attack skill has only one hit
The debuff resembles Earth Spear

The direct exchange of Lak into Chips will save about 19% of the price.

The Mass Bless skills will receive their respective Stat enhancements as you know them from the buffs, ie Mass Bless Weapon will also provide Str, Mass Bless Armor gives Vit, Mass Bless Magic Weapon will raise Int, and Mass Bless Magic Armor the Wis.

http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 0#p5667256


Po co te nerwy, to tylko gra...

http://sig.rappelzcharacters.com/custom/208.png

Offline

 

#96 17-07-2009 12:02:20

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Zmiany w skilach Koali:
Full Swing (Mystic Koala skill):

* Cool time ma teraz 15 seconds zamiast 8.
* Damage increased to P.Atk * (1.8 + 0.2/skill level), czyli tak jak skill z debufem u commonów, ten z 30 sec CD. Obecnie skill ten u Koali ma 190% patt + 10%/level, więc będzie trochę silniejszy, ale rzadziej używany.


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#97 20-07-2009 15:49:39

 Woju

Administrator

Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 25-04-2007
Posty: 750
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 5#p5668840

To the waterfall they'll add [+] harpies, stun-mardukas, poisoning octopi among others.

They also changed/added [*] bosses which will be a lot harder than the current [*] bosses in mardukas. The bosses have a +300% atk speed selfbuff after 1 minute... so if we don't kill them fast enough it's game over.

Ents now got a new skin/model, like dominatus the mad.



Naga skills:

Those are a bit odd, compared to other magic pets

1st attack skill:
1hit, 15sec CD, ranged
matk * 180% (+20% for each level)

debuff attack skill:
1hit, 15sec CD, ranged
matk * 200% (+20% for each level)
-7,5 %mdef/pdef debuff (- 0,5% for each level)

her other skills are:
-petrify (+ some puny damage)
-detect cloaked characters in 7m radius
-6s nightmare (+0.5s per level)
-fear

Seems like an RP and Siren mix to me, besides PvPing it should also be useful to farm those [+] mobs. Unlike a red pixie her patk-attacks aren't ranged though.

priest mass toggles:
They'll stay the same as they are, except that:
* they added +5 to the respective base stats (int, wis, vit, str). This doesn't seem to change with the skill level
* the toggles buff all pets now

So the skills still seem rather useless except for the mass bless weapon toggle as the others usually are buffed for the base stat and not the extended stat.

Post na niemieckiej stronie dotyczący ostatnich zmian na KTS:
http://www.rad-community.org/forum/inde … pic=7732.0
Sporo obrazków, poczytać też od biedy można.


Po co te nerwy, to tylko gra...

http://sig.rappelzcharacters.com/custom/208.png

Offline

 

#98 22-07-2009 10:56:17

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Tak wygląda octopus i naga na evo 1-3. Paskudna ta ośmiorniczka


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#99 22-07-2009 12:19:39

 Woju

Administrator

Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 25-04-2007
Posty: 750
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Sloneczko napisał:

Tak wygląda octopus i naga na evo 1-3. Paskudna ta ośmiorniczka

Imo ośmiornica ma swój klimat i się go trzyma przez wszystkie evo. A że klimat nie do końca pasuje do Rappelz to już całkiem inna para kaloszy
Za to naga całkiem przyjemna i w klimacie Rapka


Po co te nerwy, to tylko gra...

http://sig.rappelzcharacters.com/custom/208.png

Offline

 

#100 23-07-2009 00:41:28

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Skile:
Nagi i Octopusa.

EDIT:
Przegapiona wzmianka o zmianie sposobu dropienia petów, mająca nadejść w najbliższym "dużym patch'u":
Empty pet cards będą lecieć TYLKO na podstawie levela, czyli
~35-90 common
~90-119 uncommon
~120+ rare

EDIT2:
Nowe ringi, jakie mają zostać dodane. Jest to wycinek niemieckiego forum, ale chyba jasny. Dla przykładu:

Agi Ring R5/R6 mit MaxHP: +24 Agi., +780 HP/+32 Agi., +1050 HP
Agi Ring R5/R6 mit MaxMP: +24 Agi., +426 HP/+32 Agi., +574 MP
Agi Ring R5/R6 mit Evasion: +6 Agi., +7,0 Evasion/+8 Agi., +9,4 Evasion
Agi Ring R5/R6 mit P.Def.: +6 Agi., +43,3 P.Def./+8 Agi., +57,9 P.Def.
Agi Ring R5/R6 mit Atk Spd.: +6 Agi., +4,3 Atk.Spd./+8 Agi., +5,8 Atk.Spd.
Agi Ring R5/R6 mit Cast Spd.: +6 Agi., +4,3 Cast.Spd./+8 Agi., +5,8 Cast Spd.
Agi Ring R5/R6 mit Mov.Spd.: +6 Agi., +8,7 Mov.Spd./+8 Agi., +11,6 Mov.Spd.
Agi Ring R5/R6 mit Block: +6 Agi., +65,6 Block Def., +2% Block Rate/+8 Agi., +87,8 Block Def., +2% Block Rate
Agi Ring R5/R6 mit Acc.: +6 Agi., +4,5 Acc./+8 Agi., +9,4 Acc.
Agi Ring R5/R6 mit M.Acc.: +6 Agi., +4,5 Acc./+8 Agi., +9,4 M.Acc.
Agi Ring R5/R6 mit HP Recov.: +6 Agi., +165,5 HP Recov./+8 Agi., +221,5 HP Recov.
Agi Ring R5/R6 mit MP Recov.: +6 Agi., +100,5 MP Recov./+8 Agi., +134,5 MP Recov.
Agi Ring R5/R6 mit P.Atk.: +6 Agi., +56,3 P.Atk./+8 Agi., +75,3 P.Atk.
Agi Ring R5/R6 mit M.Atk.: +6 Agi., +56,3 M.Atk./+8 Agi., +75,3 M.Atk.
Agi Ring R5/R6 mit M.Def.: +6 Agi., +87,5 M.Def./+8 Agi., +117,7 M.Def.
Agi Ring R5/R6 mit Crit. Rate: +6 Agi., +2,5% Crit. Rate/+8 Agi., +3,3% Crit. Rate

Całkiem ciekawe kombinacje mogą wyjść.


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#101 28-07-2009 09:53:53

 Woju

Administrator

Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 25-04-2007
Posty: 750
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Dalsze wieści z KTS:
http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 5#p5676830
http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 0#p5676851
Altered pet drops - while they removed the tier 1 pet drops from all mobs the trainee island mobs now drop tier 2 empty pets. NPC Pets will be sold only in NPC Merchant and no longer drop in field, if I remember correctly, therefore, from level 1 to 90(?) will drop Tier 2 Pets.

Potwierdzono to również praktycznie – ktoś znalazł kartę yeti w salt mine, gdzie są moby 20+ i brak yetich.

Missing rings added - they added the missing stat rings for rank 5-7. I.e. R5-7 wis, agi, luck rings (o tym pisze Sun powyżej). Each basic stat rings comes in variations on the secondary stats they give. There are no "rare" or "all-stats" rings like in the lower ranks but an incredible amount of combinations how we can tweak our characters.

Kod:

[b]R7 Rings:[/b]

Int Ring mit MaxHP: +40 Int., +1320 HP
Int Ring mit MaxMP: +40 Int., +721 MP
Int Ring mit Evasion: +10 Int., +11,8 Evasion
Int Ring mit P.Def.: +10 Int., +73 P.Def.
Int Ring mit Atk Spd.: +10 Int., +7,3 Atk.Spd.
Int Ring mit Cast Spd.: +10 Int., +7,3 Cast.Spd.
Int Ring mit Mov.Spd.: +10 Int., +14,5 Mov.Spd.
Int Ring mit Block Rate: +10 Int., +109,9 Block Def., +3% Block Rate
Int Ring mit Acc.: +10 Int., +11,8 Acc.
Int Ring mit M.Acc.: +10 Int., +11,8 Acc.
Int Ring mit HP Recov.: +10 Int., +277 HP Recov.
Int Ring mit MP Recov.: +10 Int., +168 MP Recov.
Int Ring mit P.Atk.: +10 Int., +94 P.Atk.
Int Ring mit M.Atk.: +10 Int., +94 M.Atk.
Int Ring mit M.Def.: +10 Int., +147 M.Def.
Int Ring mit Crit. Rate: +10 Int., +4,1% Crit. Rate

Str Ring mit MaxHP: +40 Str., +1320 HP
Str Ring mit MaxMP: +40 Str., +721 MP
Str Ring mit Evasion: +10 Str., +11,8 Evasion
Str Ring mit P.Def.: +10 Str., +73 P.Def.
Str Ring mit Atk Spd.: +10 Str., +7,3 Atk.Spd.
Str Ring mit Cast Spd.: +10 Str., +7,3 Cast.Spd.
Str Ring mit Mov.Spd.: +10 Str., +14,5 Mov.Spd.
Str Ring mit Block Rate: +10 Str., +109,9 Block Def., +3% Block Rate
Str Ring mit Acc.: +10 Str., +11,8 Acc.
Str Ring mit M.Acc.: +10 Str., +11,8 Acc.
Str Ring mit HP Recov.: +10 Str., +277 HP Recov.
Str Ring mit MP Recov.: +10 Str., +168 MP Recov.
Str Ring mit P.Atk.: +10 Str., +94 P.Atk.
Str Ring mit M.Atk.: +10 Str., +94 M.Atk.
Str Ring mit M.Def.: +10 Str., +147 M.Def.
Str Ring mit Crit. Rate: +10 Str., +4,1% Crit. Rate
 
Vit Ring mit MaxHP: +40 Vit., +1320 HP
Vit Ring mit MaxMP: +40 Vit., +721 MP
Vit Ring mit Evasion: +10 Vit., +11,8 Evasion
Vit Ring mit P.Def.: +10 Vit., +73 P.Def.
Vit Ring mit Atk Spd.: +10 Vit., +7,3 Atk.Spd.
Vit Ring mit Cast Spd.: +10 Vit., +7,3 Cast.Spd.
Vit Ring mit Mov.Spd.: +10 Vit., +14,5 Mov.Spd.
Vit Ring mit Block Rate: +10 Vit., +109,9 Block Def., +3% Block Rate
Vit Ring mit Acc.: +10 Vit., +11,8 Acc.
Vit Ring mit M.Acc.: +10 Vit., +11,8 Acc.
Vit Ring mit HP Recov.: +10 Vit., +277 HP Recov.
Vit Ring mit MP Recov.: +10 Vit., +168 MP Recov.
Vit Ring mit P.Atk.: +10 Vit., +94 P.Atk.
Vit Ring mit M.Atk.: +10 Vit., +94 M.Atk.
Vit Ring mit M.Def.: +10 Vit., +147 M.Def.
Vit Ring mit Crit. Rate: +10 Vit., +4,1% Crit. Rate

Dex Ring mit MaxHP: +40 Dex., +1320 HP
Dex Ring mit MaxMP: +40 Dex., +721 MP
Dex Ring mit Evasion: +10 Dex., +11,8 Evasion
Dex Ring mit P.Def.: +10 Dex., +73 P.Def.
Dex Ring mit Atk Spd.: +10 Dex., +7,3 Atk.Spd.
Dex Ring mit Cast Spd.: +10 Dex., +7,3 Cast.Spd.
Dex Ring mit Mov.Spd.: +10 Dex., +14,5 Mov.Spd.
Dex Ring mit Block Rate: +10 Dex., +109,9 Block Def., +3% Block Rate
Dex Ring mit Acc.: +10 Dex., +11,8 Acc.
Dex Ring mit M.Acc.: +10 Dex., +11,8 Acc.
Dex Ring mit HP Recov.: +10 Dex., +277 HP Recov.
Dex Ring mit MP Recov.: +10 Dex., +168 MP Recov.
Dex Ring mit P.Atk.: +10 Dex., +94 P.Atk.
Dex Ring mit M.Atk.: +10 Dex., +94 M.Atk.
Dex Ring mit M.Def.: +10 Dex., +147 M.Def.
Dex Ring mit Crit. Rate: +10 Dex., +4,1% Crit. Rate

Wis Ring mit MaxHP: +40 Wis., +1320 HP
Wis Ring mit MaxMP: +40 Wis., +721 MP
Wis Ring mit Evasion: +10 Wis., +11,8 Evasion
Wis Ring mit P.Def.: +10 Wis., +73 P.Def.
Wis Ring mit Atk Spd.: +10 Wis., +7,3 Atk.Spd.
Wis Ring mit Cast Spd.: +10 Wis., +7,3 Cast.Spd.
Wis Ring mit Mov.Spd.: +10 Wis., +14,5 Mov.Spd.
Wis Ring mit Block Rate: +10 Wis., +109,9 Block Def., +3% Block Rate
Wis Ring mit Acc.: +10 Wis., +11,8 Acc.
Wis Ring mit M.Acc.: +10 Wis., +11,8 Acc.
Wis Ring mit HP Recov.: +10 Wis., +277 HP Recov.
Wis Ring mit MP Recov.: +10 Wis., +168 MP Recov.
Wis Ring mit P.Atk.: +10 Wis., +94 P.Atk.
Wis Ring mit M.Atk.: +10 Wis., +94 M.Atk.
Wis Ring mit M.Def.: +10 Wis., +147 M.Def.
Wis Ring mit Crit. Rate: +10 Wis., +4,1% Crit. Rate

Agi Ring mit MaxHP: +40 Agi., +1320 HP
Agi Ring mit MaxMP: +40 Agi., +721 MP
Agi Ring mit Evasion: +10 Agi., +11,8 Evasion
Agi Ring mit P.Def.: +10 Agi., +73 P.Def.
Agi Ring mit Atk Spd.: +10 Agi., +7,3 Atk.Spd.
Agi Ring mit Cast Spd.: +10 Agi., +7,3 Cast.Spd.
Agi Ring mit Mov.Spd.: +10 Agi., +14,5 Mov.Spd.
Agi Ring mit Block Rate: +10 Agi., +109,9 Block Def., +3% Block Rate
Agi Ring mit Acc.: +10 Agi., +11,8 Acc.
Agi Ring mit M.Acc.: +10 Agi., +11,8 Acc.
Agi Ring mit HP Recov.: +10 Agi., +277 HP Recov.
Agi Ring mit MP Recov.: +10 Agi., +168 MP Recov.
Agi Ring mit P.Atk.: +10 Agi., +94 P.Atk.
Agi Ring mit M.Atk.: +10 Agi., +94 M.Atk.
Agi Ring mit M.Def.: +10 Agi., +147 M.Def.
Agi Ring mit Crit. Rate: +10 Agi., +4,1% Crit. Rate

Luck Ring mit MaxHP: +40 Luck, +1320 HP
Luck Ring mit MaxMP: +40 Luck, +721 MP
Luck Ring mit Evasion: +10 Luck, +11,8 Evasion
Luck Ring mit P.Def.: +10 Luck, +73 P.Def.
Luck Ring mit Atk Spd.: +10 Luck, +7,3 Atk.Spd.
Luck Ring mit Cast Spd.: +10 Luck, +7,3 Cast.Spd.
Luck Ring mit Mov.Spd.: +10 Luck, +14,5 Mov.Spd.
Luck Ring mit Block Rate: +10 Luck, +109,9 Block Def., +3% Block Rate
Luck Ring mit Acc.: +10 Luck, +11,8 Acc.
Luck Ring mit M.Acc.: +10 Luck, +11,8 Acc.
Luck Ring mit HP Recov.: +10 Luck, +277 HP Recov.
Luck Ring mit MP Recov.: +10 Luck, +168 MP Recov.
Luck Ring mit P.Atk.: +10 Luck, +94 P.Atk.
Luck Ring mit M.Atk.: +10 Luck, +94 M.Atk.
Luck Ring mit M.Def.: +10 Luck, +147 M.Def.
Luck Ring mit Crit. Rate: +10 Luck, +4,1% Crit. Rate

Nie do końca są te staty przemyślane imo. Przykładowo ring do agi daje +40 agi i +1320 HP albo +10 agi i +11,8 evasion. Przypominam, że 2 agi = 1 eva. Podobnie Ring do luck, który daje +40 luck i +1320 HP albo +10 luck i +4,1 crit rate, a przecież 5 luck = 1% crit rate.


Po co te nerwy, to tylko gra...

http://sig.rappelzcharacters.com/custom/208.png

Offline

 

#102 28-07-2009 15:03:17

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Najwyraźniej unity octopusa okazało się zbyt potężne i część odpowiedzialna za MP regen została osłabiona do 1% +0,1*lv. Część patt jest bez zmian.

EDIT:
Zasięg AOE buffów uległ 50% redukcji - z 8 do 4m.

Okazuje się, że mający niedługo nadejść Octopus będzie jednak przydatny. Ma on bufka, którego może rzucać na innych o następujących parametrach:
czas trwania - 4min
CD - 10min
na lv 5 (evo 1) 20% dmg spowodowanego basic attackiem leczy cel bufka.

Podobno skill ten zastępuje stunowego skilla, ale według wiki, zastępuje skill z debuffem. Levelowanie skilla zwiększa %, nie wiadomo póki co o ile.

EDIT2:
Kolejne ciekawostki związane z patchem na KTSie:

- Nowy dungeon level 125-145  [++]
- Nowy sposób ulepszania kamyków, w połączeniu z dropowalnym (przynajmniej na KTSie) itemkiem: 10 Basic Soulstones + Steel = szansa na Rare Soulstone. 10 Rare Soulstones + Steel = szansa na Epic Soulstone. Jak się nie uda itemki przepadają.
- Nowy pet Djinn + djinnowe mobki. Dla pocieszenia pet jest tier 5 - tak jak cerb.
- Mobki będą dropić nowe pierścionki, niedawno opisywane. Dodatkowo doszły kolczyki i naszyjniki R7.
- Walka z handlem na ulicach - w miastach dodano specjalne strefy, w których (tylko i wyłącznie w obrębie miasta) będzie można otworzyć sklepik.


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#103 13-08-2009 23:16:14

 Fruwak

Starszyzna plemienna

8412822
Zarejestrowany: 16-12-2007
Posty: 184
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Skille Dżina:

drennan napisał:

Vital Unit: Warrior Costume (+16% Max HP when pet is wearing a warrior costume)

Fighter Unit: Melee Weapon (+16% P.Atk when pet is using a melee weapon)

Card abilities:
* Vitality +16%
* HP Recovery according to skill name and description, currently adds 16% to P.Def and 14% to Evasion instead (probably a bug)

Unity:
42 + (14 * skill level) to both P.Atk and P.Def.


Lv 10
Wind Shake, P.Atk * (1.6 + 0.2*skill lv) damage, chance to plant Seeds of the Wind in the target
1s cast time, 10s duration, 15s cool time

Lv 20
Knockdown
P.Atk * (1.7 + 0.2*skill lv) damage, chance to stun, ranged
1.5s cast time, 3s duration (+0.2s per level for higher levels), 30s cool time

Lv 30
Vortex
P.Atk * (0.5 + 0.1*skill lv) damage and a chance to apply Acc. and Atk Speed debuff (6% + 1% * skill lv for both)
1s cast time, 10s duration, 1 min cool time

Lv 50
Fairy Queen's Blessing, requires Genie's Breath (pet created item)

Lv 85
Blooming
Requires target to have Seeds of the Wind planted in them, does something bad... obscene damage maybe? Unsure about this one.
Instant cast, 1min cool time

Lv 90
Genie Combo
P.Atk * (1.08 + 0.06*skill lv) damage, 5 hits

The Lv 150 skill is a 15 sec self-buff with a 10 minute cool time and a 3s cast time, which according to its description increases Max HP, P.Atk and Atk Speed.

Ostatnio edytowany przez Fruwak (13-08-2009 23:17:21)


http://rappelzcharacters.com/sig/custom/1763.pnghttp://miniprofile.xfire.com/bg/sf/type/2/fruwak.png

Offline

 

#104 14-08-2009 00:02:05

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Coś strasznie pokręcony ten pet. Skile nie wiadomo po co... zamiast debufa skill z knockbackiem? Przecież takie skile są bez sensu w party....


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#105 14-08-2009 09:59:33

 Woju

Administrator

Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 25-04-2007
Posty: 750
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Sloneczko napisał:

Coś strasznie pokręcony ten pet. Skile nie wiadomo po co... zamiast debufa skill z knockbackiem? Przecież takie skile są bez sensu w party....

Knockdown czyli nokaut iirc, nie knockback. Taki stun jak inne pety mają. Debuff jest następny.


Po co te nerwy, to tylko gra...

http://sig.rappelzcharacters.com/custom/208.png

Offline

 
Rappelz

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.darkteampl.pun.pl