Ogłoszenie

Witamy na forum gildii DarkTeamPL z serwera Undine. Gildia chwilowo jest w stanie spoczynku. Jeśli czujecie potrzebę jej reaktywacji – zapraszam do działu „Komentarze”. Gdy znajdą się osoby pragnące kontynuować grę pod sztandarem gildii - pewno nie będzie problemu z oddaniem jej sterów w chętne ręce ;)

#31 22-01-2008 08:26:25

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

Jak na razie patch sprawuje się dobrze na testowym serwie, pojawiła się jednak pewna nowość: "Also the logout timer is in effect regardless of your pk status." ... regardles = niezależnie od ... trwa 10 sekund Pojawiają się głosy, że widać piórka się nie sprzedawały... a o repl (róznym od assassina) do dp teraz bez piórka można będzie zapomnieć... szczególnie o kleryku, bo cięzko stać 10 sekund z chociażby 3-4 mobkami na sobie lejącymi po 400+ mając 7k hp lol restoration nie da rady tyle hp zwrócić, na jednego ada (może 2 jak się jeszcze mięsko chapnie) starczy ale z większą ilością sobie nie poradzi.. i tak co 2 pokoje lol

Obrazkowy komentarz z oficjalnego forum:
http://img444.imageshack.us/img444/2876/kittendiedq7.th.jpg

P. S. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło - powstanie nowa profesja - "I could offer runs to ML and LM for now only though (only Lv80) but this could be a great new feature of fun  Dungeon running, 1mil per party - LOL!" R6 mogą przec większość pp w miarę bezpiecznie przelecieć i w razie czego zdjąć aggro z ochranianego party, w razie gdyby to jednak na nich mob postanowił się uwiesić A co dopiero taki kleryk z max buffami i teleportem do dmr1 Bufki gratis ... tyle że realny dochód z tego można mieć dopiero w pp, jakies 500k-1 mil od osoby, inaczej szkoda czasu chyba

Ostatnio edytowany przez Pozar (22-01-2008 09:34:24)


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#32 22-01-2008 10:07:51

 Woju

Administrator

Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 25-04-2007
Posty: 750
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

Oprowadzacz wycieczek


Po co te nerwy, to tylko gra...

http://sig.rappelzcharacters.com/custom/208.png

Offline

 

#33 22-01-2008 14:37:23

Czerwonka

Starszyzna plemienna

Zarejestrowany: 20-08-2007
Posty: 92
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

No to pojechali
Przecież przez X czasu mówili że to tylko przy pk, a tu nagle timer będzie też normalnie - nosz .... to już chamstwo

Trzeba se będzie jakoś radzić - bo nie znam dobrego sina na naszym lvl
PS. Skoczy sie juz Fire-a "To co lecimy? To ja mam lecieć pierwszy - dobra lece" XD Chociaż kto go powstrzyma - to jego 4% XD

Offline

 

#34 23-01-2008 08:25:48

TikI

Pyrku Pyrku

Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 24-04-2007
Posty: 215
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

super  68% i dalej nic blad blad blad ;( .../


http://img247.imageshack.us/img247/3553/erroruv9.th.png

Ostatnio edytowany przez TikI (23-01-2008 08:31:19)


Zapytać możesz - wiedzieć nie musisz
People won't party you if you can't absorb damage and protect your party.
Lekarz badajacy słuch --- Słuchista
http://rappelzcharacters.com/sig/custom/2787.png
http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/2/tikusia.png

Offline

 

#35 23-01-2008 12:43:12

Czerwonka

Starszyzna plemienna

Zarejestrowany: 20-08-2007
Posty: 92
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

tez to miałem i tez 68% - 2 razy próbowałem potem sie poddałem i stwierdziłem ze to pewno oni coś ... zepsuli

Na ogólnym forum znalazłem że innym też sie tak działo a potem przestało :?

To chyba za sprawą tego http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 2&t=699283

Teraz ponoć działa ale zaś ludzie narzekali że sie nie mogą zalogować - nie mogli sie zalogować bo jak Tanda pisał/a mieli przedłużone maintenance (z wymianą sprzętu - czyżby mniej laga :? ).
A teraz ostatni post Tandy brzmi:
It's up. 

http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 0#p3812133

wiec już powinno działać-działać

Ostatnio edytowany przez Czerwonka (23-01-2008 13:35:54)

Offline

 

#36 24-01-2008 10:43:45

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

Konia z rzędem dla tego, który ustali czy to ukłon w stronę graczy czy przyczyna wprowadzenia timera... I sposób na poradzenie sobie z nim:
"as stated above the log out timer is bugged

stop moving for a sec.. Click exit.. and click somewhere to move before the second box appears..

its easy to do outside i get 90% success rate but inside dungeon in a small area it is hard because there are less places for u to click

best option is to just click the character selection box and just keep clicking as fast as possible in the dungeon."

IOW zatrzymać się, alt+z, character change i szybko gdzieś klinkąc ZAMIN pojawi się okno lol choć skoro jest to już na forach to może wkrótce być patch i będzie po zabawie...

Zapowiedź zmian będących następstwem timera - cena piórek i GodMother potów już spadła, więc kwestia obniżenia expa przy śmierci/zwiększenia expa przy zabiciu moba może zostać porzucona..

Ostatnio edytowany przez Pozar (24-01-2008 10:44:32)


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#37 05-02-2008 10:55:49

 Woju

Administrator

Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 25-04-2007
Posty: 750
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

Dzisiejsze Patch Notes by Perill:

- Added new function to pop-up windows (Select Character or Quiting while moving).
- Weapons are no longer visible while mounted.
- New r5 skins for bows
- Party member locations should now be more accurate
- Fixed issues with r2 armors

http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 3&t=721413

Nie ma nic o zakończeniu zimowege eventu, więc pewno trwa nadal. Ale skoro żeby go włączyć nie był potrzebny patch to zapewne mogą go również wyłączyć bez patcha.

Tanda uchylił rąbka tajemnicy w temacie: "Co będzie w dzisiejszym patchu":

The current plans, which are subject to change, are:
Auction House NPCs added
Valentine's Event
More Work on Hackshield
Party Data will no longer remain across maintenance. This is supposed to improve server performance.

http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 3#p4026793

A tu: http://forum.alizarinhq.com/viewtopic.p … =10#p10410
puppetsoul pisze, że na KTS ponownie wprowadzono sortowanie WH. Imo bardzo przydatna opcja, ciekawe czy doczekamy sie jej na naszych "ekonomicznych" serwerach.

Edit - potwierdzone by perill on Wed Feb 13, 2008 12:19 am

Patch Notes:
- Valentine Event is now live and will continue to run until 02/19/2008
- Auction House NPC's have been restored
- Hackshield has been updated
- Party Data will no longer be saved. Any party data prior to a maintenance will be deleted. This is supposed to improve server performance.
- Miscellaneous bug fixes

http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 3#p4033793


Po co te nerwy, to tylko gra...

http://sig.rappelzcharacters.com/custom/208.png

Offline

 

#38 12-03-2008 08:07:17

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

Dzisiejszy patch wprowadził sporo zmian nazw skili, broni, kamyków, zbroi i skili petów. Zmiany dotyczą tylko nazw i wprowadzają mnóstwo zamieszania.


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#39 12-03-2008 10:08:14

Czerwonka

Starszyzna plemienna

Zarejestrowany: 20-08-2007
Posty: 92
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

no troche zamieszaja, ale imo sa raczej lepsze . Nazwy kamyków np sa rozsądne health/life dla vit-a, insight/foresight dla wis innych nie pamietam, ale bylo grace bodajze dla agi czy might dla sily i git .

P.S. W ah nie zmienili nazw XD - szukanie np "of Rock" znajdzie "Rock Energy" XD, a "Creature" znajdzie "Seal of Halisha"

Offline

 

#40 12-03-2008 12:11:17

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

Zrób screena i poślij GMom na podane adresy, bo chłopaki chcą naprawić wszystko... Wieć może w E5 nie będzie kompletnego reskillowania, jak w E3, bo po co by się w to bawili (albo wprowadzenie 3rd jobów będzie bardzo bardzo "po premierze").


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#41 13-03-2008 20:39:54

KsieznaLiona

Starszyzna plemienna

3797406
Zarejestrowany: 24-04-2007
Posty: 33
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

No i wydaje mi sie ze zrobili cos z dropem    bo odziwo jak farmie na Marduce to od 5-6 lv nic nie wypadlo a tu od wczoraj droply mi 2 itemki...Co mi sie to bardzo bardzo spodobalo

Ostatnio edytowany przez KsieznaLiona (13-03-2008 20:41:53)

Offline

 

#42 13-08-2008 09:01:28

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

Zmienili kolory serwerów, niby teraz lepiej odwzorowują liczbę ludzi na serwerze... Stąd wszystkie zielone/żółte w środku tygodnia
Nowy porządek (nie mylić z Nową Nadzieją ) to:
Blue -> Blue-Green -> Green -> Pink -> Red
Jakimś cudem wczoraj żółte wdziałem...

EDIT: Najbliższy maint przesunięto na środę:
"Maintenance has been delayed by one day due to a election day in Korea. It will occur Wednesday April 9th, 2008 at 9:00 PM PST."

E5 part 1 patch notes

03.09.08 patch notes.
"Temple of Ancients - Bug where players were not able to time attack, siege, and/or own the Temple of Ancients has been fixed." Czy nasi sojusznicy jużo tym wiedzą?

28.10.2008 patch notes, w tym szczególnie ważne:

"Increased Drop Rate ended. "

Wygląda na to, że pod koniec zeszłego tygodnia podniesli "trochę" drop rate w związku z częstymi DC serverów... Czyżby te WD empty i "zalew" itemków R7 był tego następstwem?


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#43 29-10-2008 10:45:34

 Woju

Administrator

Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 25-04-2007
Posty: 750
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

Zdaje się, że były również jakieś ukryte „poprawki”:
http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 6#p5489037


Po co te nerwy, to tylko gra...

http://sig.rappelzcharacters.com/custom/208.png

Offline

 

#44 29-10-2008 11:03:00

 grav

Starszyzna plemienna

Zarejestrowany: 16-10-2007
Posty: 537
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

Pets' names can only have a maximum of 18 letters when the item Creature Name Change is used.

Increased Exp Event ended.

Increased Drop Rate ended.


http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/grawler.png

"Soft kitty, Warm Kitty, little ball of fur. Happy Kitty, sleepy kitty, pur, pur, pur."

Offline

 

#45 29-10-2008 12:59:06

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

Nie wiem co sądzić o tych "ukrytych" poprawkach Woju:

"In the field, the numbers are jumping all over the place. Either way, I do 2k to 4k less damage than I did before maintenance with lightning bolt and fire arrow. Sometimes it does about the same, but on average it's doing at least 2k less. And again, thats AFTER making a +10 staff in comparison to +8, and a new +3 LB card..."

Jak dla mnie to miał +2 kartę i +8 staffa, a teraz ma +10 staffa i +3 kartę, jak to miałby dać 2k więcej? I niby jakim cudem rozpiętość obrażeń ze skila wynosi 2k? Wahania dmg to coś koło 95-105%, jak dla kogoś 2k to 5%, to bije normalnie po 40k? Jakim skillem że się spytam? Fire Arrow lol
Jak dla mnie to kolo właśnie zauważył zwiększony pdef/mdef mobków, może jeszcze zmieniony w tym patchu, choć wątpię. Poza tym bazowy damage skilla zawsze można zobaczyć w alt+s, więc nie ma co gdybać. Po reguły rządzące skilami odsyłam do:
sorca i częściowo dm - dla wspólnych skili oraz clerica - breedera dla wspólnych skili. Sam to pisałem/liczyłem i przed tym patchem się zgadzało z tym, co gra wyświetla (na podstawie tego liczyłem).

19.11. patch notes:

    * Set bonuses added to Rank 7 Armor Sets.
    * Specific Armor Set drops for each of the 3 Dungeons located at Veiled Island added.
    * Monsters in Temple of the Ancients now drop Level 140 Soulstones.
    * Drop Rates of Ashmaw the Devourer and Sand Lord Kynish have been increased.
    * Fixed an issue where the use of Trap of Flame Card crashes the Rappelz Client.
    * Fixed MP Recovery Rate on Palace Crystal and Holy Star Necklaces.
    * Fixed an issue where the Wall of Sabbath Earring was equipped in the weapon slot.
    * Fixed an issue where players could enter stars and images in chat.

Do tego koniec podwyższonego dropu z GMowego eventu.
Jak ktoś ma R7 zbroję, to radzę się im przyjrzeć, chyba że te itemki z zestawu (setu) są zupełnie inne. Wiadomo jednak, że lecą w 3 dungeonach na wyspie, w tym w TotA - zwiększony drop rate nowych bossów ma chyba zachęcić graczy do ich farmienia lol Do tego naprawili naszyjniki z MP Recov - miło z ich strony

EDIT:
O co chodzi z zestawami:
Jak ma się zbroję i hełm ma się +10% MP

Set items part2:
Są 3 zestawy R7. W każdym z wyspiarskich dungeonów leci 1 i tylko 1 z nich, dla wszystkich klas. Czyli te białe R7 to White Dragon set. Jest to 12 zbroi - po 3 dla każdej klasy postaci. Nie bardzo wiadomo o jakie hełmy chodzi...
Pełny zestaw to hełm+zbroja+broń, ale 2 elementy też już dają jakiś bonus (hełm + broń 10%HP, cały zestaw to bonus do Max HP, Max MP, Str, Vit, Agi, Dex, Int, Wis, and Luck). Póki co wygląda na to, że broń to dowolna R7'ka.

Oficjalne dane na temat zestów dla R7:

Black Dragon Set
Level Limit: 155
Set Effects
Armor + Weapon = +10% Max HP
Armor + Helm = +10% Max MP
Armor + Weapon + Helm = +10% Max HP, + 10% Max MP, +20 Str, +20 Vit, +20 Agi, +20 Dex, +20 Int, +20 Wis, + 20 Luck

Sand Dragon Set
Level Limit: 160
Set Effects
Armor + Weapon = +10% Max HP
Armor + Helm = +10% Max MP
Armor + Weapon + Helm = +10% Max HP, +10% Max MP, +30 Str, +30 Vit, +30 Agi, +30 Dex, +30 Int, +30 Wis, +30 Luck

Podobno jest jeszcze White Dragon set - ten z TotA, ale póki co o nim cisza.

Z innych przemilczanych/niedopowiedzianych wcześniej zmian:
Bossy z dungeonów 150+ i 170+ mają zwiększony drop rate po ostatnim patchu. Tanda dodał niedawno, po komentarzach graczy, że coś jest nie tak, że dotyczy to również Betrayala, z tą uwagą, że nie tylko drop rate został zwiększony, ale również "trudność" tych bossów. W tym samym poście zdradził również, że na początku grudnia można się spodziewać zwiększenia dropu na itemki R6 - pewnie poty lv 7

Nowe zestawy w Cash Shopie - na stałe. Dość szybko zareagowali - było to zaproponowane max miesiąc temu na forum gpotato:

1800 gpots (normalnie 1500+630=2130)
Basic Package:
30 Day Hidden Village Pass
30 Day Tent

3200 gpots (normalnie 1500+630+450+1600=4180, Blue Lydian dodatkowo 600)
Premium Package w/ Bonus 30 Day Blue Lydian:
30 Day Hidden Village Pass
30 Day Tent
30 Day Ancient Horseshoe
30 Day Pirate Ship

Tym samym dla pewnych osób gra zyskała miesięczny abonament w wysokości (zakładając 5500 gpots za 50$) 3200/5500*50$=29$ lol

26.11.2008:
Nie są to jeszcze patch notes, ale ważne dane:

Itoki napisał:

1) Ancient Cubes are for sure, definitely, no doubt whatsoever additive bonuses. If you have a million percent enchantment rate, then they will give you a million-and-thirty percent.

2) Permanent decorative pets from the Cash Shop during this weekend's sale are tradable and storable.

3) If you die on Pantera your pet can drop its equipped weapon and armor. Pet-equipped items not dropping was a bug. Sorry, guys. However, if you are not on Pantera and your pet's equipment mysteriously falls off or disappears, please email Rappelz@gala-net.com about it. We have had a couple reports of this and we will replace your item if it occurs.

4) Rare & unique pet card drops are going up by a lot this maintenance. Enjoy!

@ 2 - AAAAAAAAAaaaaaaaaaaaa
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
@ 3 - lol, a potem się zastanawiają dlaczego Pantera umiera
@ 4 10^-10 x 10 (czyli sporo) = 10^-9


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 
Rappelz

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Проживание Буркина-ФасО studio kopiowania kaset mokotów