Ogłoszenie

Witamy na forum gildii DarkTeamPL z serwera Undine. Gildia chwilowo jest w stanie spoczynku. Jeśli czujecie potrzebę jej reaktywacji – zapraszam do działu „Komentarze”. Gdy znajdą się osoby pragnące kontynuować grę pod sztandarem gildii - pewno nie będzie problemu z oddaniem jej sterów w chętne ręce ;)

#121 28-04-2010 22:58:17

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

Bug, jakby osoba na którą się go rzuca musiała mieć możliwość użycia tego scrolla (min level).


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#122 19-05-2010 07:13:34

 Woju

Administrator

Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 25-04-2007
Posty: 750
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

Dzisiejszy patch nie zawiera nic szczególnego. Tylko poprawki błędów tekstowych i koniec PET! eventu.

http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 2#p5912159

Edit: a jednak nie:

    * PET! Event ended.
    * The quest "A Treat for Reinke" had excessive rewards for an easily repeatable quest. The EXP and rupee rewards for this quest have been reduced.
    * Fixed an error that caused some skills to prevent other skills from firing immediately.
    * Fixed some terrain bugs that allowed players to move outside the map in Horizon and Crystal Mountain.
    * Fixed a bug that could allow players to create parties in the Death Match area.
    * Removed an extraneous button from the Character information window.
    * A few quest reward items that were unable to be donated or sold no longer have that limitation.
    * Health and Mana Recovery scrolls should now once again be usable on targets of any level.
    * Guides on Trainee Island now have an additional tip about switching channels.

http://rappelz.gpotato.com/?m=news&t=patchnotes&id=823

Z ważniejszych zmian: naprawiono skill-spam bug i znowu można używać skrolli na osobach/petach poniżej levela wymaganego do użycia danego skrolla.


Po co te nerwy, to tylko gra...

http://sig.rappelzcharacters.com/custom/208.png

Offline

 

#123 26-05-2010 10:21:59

 Chabol

Administrator

Skąd: Siemianowice śl.
Zarejestrowany: 30-03-2009
Posty: 312
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

Tym razem nic specjalnego się nie stało:

-Fixed a bug that caused Resurrection effects to work incorrectly after dying from a Falling Injury.
-Miscellaneous bug fixes.

Czyli naprawiono bug powodujący jakieś problemy z przywracaniem do życia kogoś kto spadł z konia i się tym zabił, oraz jakieś drobne inne bugi.


Chciałbyś, żeby można  było poczytać o aktualnych patch notes albo event news na stronie rappelz.gpotato.com?
Też bym chciał...

Offline

 

#124 09-06-2010 09:57:38

 Chabol

Administrator

Skąd: Siemianowice śl.
Zarejestrowany: 30-03-2009
Posty: 312
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

Patch Notes - 06/09/10 [ June 8, 2010 ]
Files necessary for the upcoming World Cup event implemented. Get ready - kickoff is on June 11!

Tak więc w tym patchu dostaliśmy pliki, które posłużą do odpalenia eventu z okazji kopania piłki w RPA, który ruszy 11-tego, czyli w piątek.


Chciałbyś, żeby można  było poczytać o aktualnych patch notes albo event news na stronie rappelz.gpotato.com?
Też bym chciał...

Offline

 

#125 16-06-2010 09:55:04

 Woju

Administrator

Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 25-04-2007
Posty: 750
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

Patch Notes - 06/16/10 [ June 15, 2010 ]
New quests added! Merchant Ake in Rondo has a special delivery request for adventurers of level 120-149.
GameGuard updated.

http://rappelz.gpotato.com/?m=news&t=patchnotes&id=839

Oficjalnie wchodzi quest do Sanctuary, miejmy nadzieję, że znikną wszystkie empty stringi...


Po co te nerwy, to tylko gra...

http://sig.rappelzcharacters.com/custom/208.png

Offline

 

#126 08-09-2010 08:56:44

 Chabol

Administrator

Skąd: Siemianowice śl.
Zarejestrowany: 30-03-2009
Posty: 312
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

Dziś:


Patch Notes - 09/08/10
September 7, 2010
This patch includes files necessary for Epic VII: Awakening.
Tortus, Pantera, Unicorn, and Bahamut servers have received hardware upgrades. Fenrir and Naga will receive upgrades in an upcoming maintenance.


A ponad to dodano  rappelz features na stronie głównej rappelza, zmieniono okienko, które pokazywało ostatnie zmiany, które jest po lewej stronie w launcherze. Teraz jest tam obrazeczek, który między innymi informuje nas, że od 14-tego bedziemy mieć +25% exp event!


Chciałbyś, żeby można  było poczytać o aktualnych patch notes albo event news na stronie rappelz.gpotato.com?
Też bym chciał...

Offline

 

#127 10-09-2010 11:41:05

 Woju

Administrator

Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 25-04-2007
Posty: 750
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

Pre-Patch Notes - Epic VII: Awakening [ September 8, 2010 ]
Epic VII: Awakening
Release Date 09/14/10



New Features

1. A mysterious gatekeeper holds the secret to accessing new Hidden Dungeons. Find the gatekeeper in Crystal Valley, Palmir Plateau, the Sanctuary, or any of the shrines on the Veiled Island to open a portal to these difficult (but rewarding) dungeons!
2. The Veiled Island has been expanded greatly! Several new areas have been added for high level players to explore and conquer.
3. The Death Tyrant, a new pet, can now be tamed. This undead knight possesses many unique skills to strike fear into the hearts of your enemies.
4. The Creature Enhancement system has been added. Visit the Creature Enchanter in town for the supplies needed to combine your pet cards into enhanced versions! Plus, even on a failed pet combination you may have the last laugh....
5. The guild system has been overhauled. A new UI with new functions allows for a much improved guild experience.


Feature Improvements

6. New items have been added that can be combined to create artifacts for enhanced pets to equip.
7. New quests have been added to provide rewards for clearing various dungeons.
8. Four additional hot bars have been added. Be prepared for every situation!
9. New Cube Chips will now drop from monsters. These items can be combined to create special cubes that can enchant items for more than one enhancement bonus per combination.
10. The Ursa Caverns merchant now has an expanded inventory.
11. Players can now choose whether to display helms and decorative items on other players.
12. Powerful monsters should now drop more Essence of Power items.
13. When combining Essence of Power items, you now will get a bonus when combining 1,000 or 10,000 items at a time.


Tweaks and Fixes

14. Several stat formulas have been changed. Dexterity and Agility will add to ranged attack power. Attack speed will increase with Agility. MP Regen will increase with Wisdom. Some other values have been tweaked.
15. Some blacksmith upgrade stone prices have changed.
16. Some NPCs in town are sporting new looks for Fall.
17. Some ethereal items have had their bonuses tweaked.
18. Ethereal items now glow when enchanted.
19. Some soul stones have had their stats improved.
20. The locations of the Cancel and Confirm buttons have been reversed.
21. Fixed a bug that caused monster HP or loot items to sometimes not appear.
22. Fixed a bug that caused certain decimal values to always round down. All decimals should now round to the nearest integer.

These patch notes are not final and are subject to change.
http://rappelz.gpotato.com/?m=news&t=patchnotes&id=889

Komentarz:
Ad. 4. O co chodzi z tym śmiechem po nieudanym enchancie?
Ad. 13, 18,  21 i 22
Ad. 20


Po co te nerwy, to tylko gra...

http://sig.rappelzcharacters.com/custom/208.png

Offline

 

#128 10-09-2010 14:20:35

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#129 10-09-2010 20:51:25

 Sibi

Starszyzna plemienna

1377664
Zarejestrowany: 01-07-2009
Posty: 173
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

o ja piernicze ale speed attack!!!! chcialbym zobaczyc....lucznika..lub ...shadow huntera:))


http://sig.rappelzcharacters.com/dark/16463.png

Offline

 

#130 10-09-2010 22:05:17

 L0ku

Starszyzna plemienna

Skąd: Polska
Zarejestrowany: 20-08-2008
Posty: 265
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

Sibi napisał:

o ja piernicze ale speed attack!!!! chcialbym zobaczyc....lucznika..lub ...shadow huntera:))

pomysl se ile bedzies zmusial na strzaly wydac


http://rapidox.pl/images/banner/rapidox.pl_350x26.jpg

Offline

 

#131 10-09-2010 22:13:48

 Chabol

Administrator

Skąd: Siemianowice śl.
Zarejestrowany: 30-03-2009
Posty: 312
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

Widzę jak będę takich naparzaczy przetankowywał... Dobranoc


Chciałbyś, żeby można  było poczytać o aktualnych patch notes albo event news na stronie rappelz.gpotato.com?
Też bym chciał...

Offline

 

#132 11-09-2010 07:33:15

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#133 11-09-2010 08:27:28

 Sibi

Starszyzna plemienna

1377664
Zarejestrowany: 01-07-2009
Posty: 173
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

Chabol o tym nie pomyslalem:((( kuzwa jak bedzie tak naparzal to sobie bedzie tankowal:))...duzo dedow zaliczy....zwlaszcza...sh lub archer....ale tak naprawde to pozyjemy zobaczymy:))


http://sig.rappelzcharacters.com/dark/16463.png

Offline

 

#134 14-09-2010 17:08:50

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

I znów nasi GMowie dali ciała:

Oto zmiany, które zostaną wprowadzone wraz z Kroniką VII: Oddech Ciemności:


* Grafika na ekranie logowania została zaktualizowana do Kroniki VII
* Logo Rappelz zostało zmienione na Rappelz: Oddech Ciemności
* Dodano Ukryte Lochy
- Ukryte Lochy występują w lochach: Kryształowa Dolina, Sanktuarium, Płaskowyż Palmir, Świątynia Wypędzenia, Świątynia Zagubionych Dusz, Świątynia Pradawnych.
- Poziom przeciwników w Ukrytych Lochach jest zwiększony w porównaniu do normalnych lochów, zwiększony jest także poziom zdobywanego Doświadczenia i Punktów Profesji. Dodatkowo zwiększona jest ilość wypadających Przedmiotów oraz Rupii.

Informacje na temat Ukrytych Lochów:

Jak dostać się do Ukrytego Lochu?
- Po pokonaniu Strażnika Bramy w normalnym Lochu zostaną otwarte Wrota Przejścia do Ukrytego Lochu. Wrota znikają po 10 minutach.
- Strażnik Bramy swym wyglądem przypomina Koalę.
- Strażnik Bramy odradza się po 10 minutach, miejsce odrodzenia jest losowe.

Ukryte Lochy – Informacje Dodatkowe
- Po wyjściu z Ukrytego Lochu, lub po użyciu Zwoju Powrotu postać gracza zostanie przeniesiona do miasta swojej rasy.
- Po śmierci postaci, lub opuszczeniu gry, postać gracza także zostaje przeniesiona do miasta rasy.
- By po śmierci postaci, pozostała ona w Lochu, musi zostać użyta Buteleczka Wróżki Chrzestnej.
- W Ukrytych Lochach nie można przeprowadzić Oblężenia lub Ataku na Czas. Oznacza to, że Ukryte Loch nie mogą mieć właścicieli.

Ukryte Lochy – Informacje o Przedmiotach
- Pióro powrotu, Pióro Przywołania lub Pióro Jedności nie mogą zostać użyte w Ukrytych Lochach.
- Wierzchowce nie mogą zostać użyte w Ukrytych Lochach.

* Ogromna część Zagubionej Wyspy wyłoniła się z głębin oceanu, jej powierzchnia została pokryta Arktycznym Lodem, a nazwa wyspy została zmieniona na Lodową Wyspę
* Dodane zostały nowe lokacje: Wybrzeże Mroźnej Bryzy, Dolina Lodowych Ostrzy, Las Cierni Mrozu, Śnieżne Pole, Smocze Gniazdo, Las Jednorożców, Dolina Śnieżnych Zamieci, Królestwo Białej Grozy
* Dodano nowych przeciwników w przedziale poziomów od 146 do 184
* Dodano 27 nowych Bohaterów Niezależnych
* Dodano nowego, unikalnego chowańca o nazwie: Tyran Śmierci

* Dodano Kartę Jokera
- W przypadku nieudanego łączenia Kart Bestii istnieje mała szansa na uzyskanie Karty Jokera.
- Joker to chowaniec posiadający jedynie pasywne umiejętności.
- Wygląd Jokera nie zmienia się pomimo tego, że może on ewoluować.
- Karta Jokera może zostać użyta jako katalizator podczas łączenia Kart Bestii, co podnosi prawdopodobieństwo na udane połączenie.

* Dodano System Łączenia Kart Bestii
* Do łączonych kart została dodana trwałość oraz możliwość ich wzmocnienia

Informacje na temat Systemu Łączenia Kart Bestii:

Jak działa łączenie Kart Bestii?
- W każdym mieście pojawił się nowy Bohater Niezależny – Mistrz Bestii, sprzedaje on wszystkie potrzebne przedmioty oraz udziela porad na temat łączenia Kart Bestii.
- Mistrz Bestii sprzedaje następujące przedmioty: Spajacz Dusz (wymagany do łączenia Kart Bestii), Przekaźnik Dusz (używany do podnoszenia trwałości łączonych kart), Wysysacz Dusz (przedmiot wymagany do stworzenia Artefaktu).
- By móc przeprowadzić łączenia Kart Bestii wymagane są dwie karty tego samego chowańca z uwiezioną w nich bestią oraz Spajacz Dusz. Karty mogą zostać połączone w oknie łączenia przedmiotów.
- Chowaniec może zostać rozwinięty, aż do 5-tego poziomu wzmocnienia. By rozwinąć chowańca na kolejny poziom wzmocnienia wymagane są dwie karty o identycznym poziome wzmocnienia. Na przykład, by osiągnąć 3-ci poziom wzmocnienia, potrzeba pary kart na drugim poziomie wzmocnienia.
- Poziom chowańca nie jest istotny dla procesu łączenia.
- Proces łączenia kart może się nie powieść. W przypadku niepowodzenia, przedmioty w dodatkowych polach w oknie łączenia ulegną zniszczeniu.
- Szansa na udane łączenie kart wzrasta wraz z poziomem łączonych chowańców.
- Po udanym łączeniu, poziom nowej bestii zostaje zresetowany do poziomu 1.
- Bestia może zostać rozwinięta, aż do 5-tego poziomu.

Co daje łączenie kart bestii?
- Wygląd chowańca zostaje zmieniony.
- Statystyki chowańca zostają zwiększone w zależności od stopnia wzmocnienia.
- Zostają dodane nowe miejsca w ekwipunku chowańca.
- Na +1-wszym stopniu wzmocnienia chowańca zostaje dodane dodatkowe miejsce na akcesoria.
- Na +1-wszym stopniu wzmocnienia chowańca zostają dodane dwa dodatkowe miejsca na Artefakty.
- Zostaje zwiększona liczba Punktów Profesji chowańca.
- Zostają dodane nowe umiejętności.

Działanie trwałości łączonych Kart Bestii
- Trwałość karty zostaje pomniejszona za każdym razem kiedy chowaniec ginie.
- Ilość utraconych przez chowańca punktów zależna jest od poziomu wzmocnienia.
- Gdy trwałości karty chowańca spadnie do zera, karta nie może zostać więcej użyta, chyba że zostanie naprawiona.
- By naprawić kartę i naładować punkty trwałości karty, wymagany jest Przekaźnik Dusz (dostępny ui Mistrza Bestii w każdym mieście), oraz Pusta Karta Bestii tego samego typu co zniszczona Karta Bestii.

* Do gry dodano nowe przedmioty: Totem oraz Artefakt
- By otrzymać Artefakt wymagany jest Totem, oraz Wysysacz Dusz (dostępny u Mistrza Bestii).
- Totemy połączone są z typem przeciwników z (np. by uzyskać Totem Orka, należy walczyć z Orkami).
- Totem Koali może zostać zakupiony u sprzedawcy w Grotach Ursa.
- Stworzony Artefakt może zostać umieszczony w polu Artefaktu w oknie bestii.
- Artefakty, podobnie jak łączone karty, oraz niektóre przedmioty posiadają punkty trwałości, punkty trwałości mogą być uzupełniane dzięki Przekaźnikowi Dusz.

* Do gry zostały dodane następujące Artefakty:
- Artefakt Zręczności
- Artefakt Obrony
- Artefakt Szybkości
- Artefakt Czujności
- Artefakt Uderzenia
- Artefakt Many
- Artefakt Ostrości
- Artefakt Magii
- Artefakt Obrony Magicznej
- Artefakt Intuicji
- Artefakt Regeneracji

* Do gry zostały dodane następujące Totemy:
- Totem: Odwaga Pantery
- Totem: Odwaga Kurzaka
- Totem: Odwaga Żółwiana
- Totem: Odwaga Orka
- Totem: Odwaga Yeti
- Totem: Odwaga Szkieletu
- Totem: Odwaga Czerwonej Wróżki
- Totem: Odwaga Niebieskiej Wróżki
- Totem: Odwaga Syreny
- Totem: Odwaga Salamandry
- Totem: Odwaga Jastrzębca
- Totem: Odwaga Centaura
- Totem: Odwaga Anioła
- Totem: Odwaga Cerbera
- Totem: Odwaga Smoka
- Totem: Odwaga Koali
- Totem: Odwaga Harpi
- Totem: Odwaga Wilka
- Totem: Odwaga Gnolla
- Totem: Odwaga Ośmiornicy
- Totem: Odwaga Nagi
- Totem: Odwaga Dżina
- Totem: Odwaga Mistycznego Dżina
- Totem: Odwaga Białego Jednorożca
- Totem: Odwaga Mrocznego Jednorożca
- Totem: Odwaga Tyrana Śmierci

* Dodano nowe zadania w Lochach
- Zadania w Ukrytych Lochach:
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu - Kryształowa Dolina 1:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 65. Zalecany Poziom: 90.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu - Kryształowa Dolina 2:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 65. Zalecany Poziom: 90.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu – Płaskowyż Palmir 1:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 80. Zalecany Poziom: 113.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu – Płaskowyż Palmir 2:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 80. Zalecany Poziom: 113.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu – Sanktuarium:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 110. Zalecany Poziom: 145.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu – Płaskowyż Palmir 1:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 80. Zalecany Poziom: 113.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu – Świątynia Pradawnych:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 140. Zalecany Poziom: 158.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu – Świątynia Zagubionych Dusz:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 140. Zalecany Poziom: 170.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu – Świątynia Wypędzenia:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 140. Zalecany Poziom: 190.

- Atak na Czas
> Atak na Czas – Grobowiec Arid:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 40. Zalecany Poziom: 55.
> Atak na Czas – Zagubione Kopalnie:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 60. Zalecany Poziom: 85.
> Atak na Czas – Kryształowa Dolina:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 70. Zalecany Poziom: 95.
> Atak na Czas – Płaskowyż Palmir:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 95. Zalecany Poziom: 130.
> Atak na Czas – Sanktuarium:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 105. Zalecany Poziom: 150.
> Atak na Czas – Świątynia Pradawnych:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 115. Zalecany Poziom: 170.

* Nagrody za niektóre zadania zostały uaktualnione. Uaktualnienie nie dotycz zadań losowych, głównych zadań, zadań w Sanktuarium oraz na Rynku Bastet
* Okno gildii zostało udoskonalone
* Dodane zostały 2 kolejne paski dostępu (obecnie gra posiada 4 paski)
* Dodana została opcja ustawień przezroczystości pasków dostępu (pionowa niebieska linia na obrzeżach pasków)
* Miejsca na nowych paskach dostępu zostały dopisane do listy Skrótów Klawiszowych
* Zasięg Ataków dystansowych został znacznie zwiększony
- Formuła Ataku dystansowego została zmieniona z Siła + Sprawność, na Zręczność + Sprawność.

* Statystyki podstawowe postaci uległy zmianie
- At. Fiz. został zwiększony (+ 1 punkt Siły).
- Szyb. At. i Ataki Dystansowe zostały zwiększone (+1 Zręczność).
- Obr. Fiz. została zmniejszona.
- PŻ zostały zwiększone (+1 Żywotność).
- PM zostały zwiększone (+1 Wiedza).

* Dodano przedmioty: Kostka Śnieżnego Wzmocnienia, oraz Kostka Lodowego Wzmocnienia
- Kostka Śnieżnego Wzmocnienia Losowo zwiększa poziom wzmocnienia przedmiotu od 1 do 3.
- Kostka Lodowego Wzmocnienia Losowo zwiększa poziom wzmocnienia przedmiotu od 1 do 5.

* Przedmiot Kula Wyjątkowej Mocy zmienił nazwę na Tynktura
* Dodano przedmiot: Fragmenty Kostek Uderzenia oraz Obrony       
- Fragmenty kostek będą upuszczane przez zabitych przeciwników.
- Fragmenty Kostek mogą zostać używane w kombinacji z innymi przedmiotami.
- Podczas łączenia istnieje szansa na nieudane połączenie.

* Warianty łączenia Tynktury oraz Fragmentów Kostek:
- 2 x Fragment Kostki: Uderzenie + 4 x Tynktura = Kostka Uderzenia Stopnia 2.
- 3 x Fragment Kostki: Uderzenie + 6 x Tynktura = Kostka Uderzenia Stopnia 3.
- 4 x Fragment Kostki: Uderzenie + 8 x Tynktura = Kostka Uderzenia Stopnia 4.
- 5 x Fragment Kostki: Uderzenie + 10 x Tynktura = Kostka Uderzenia Stopnia 5.
- 6 x Fragment Kostki: Uderzenie + 12 x Tynktura = Kostka Uderzenia Stopnia 6.
- 7 x Fragment Kostki: Uderzenie + 14 x Tynktura = Kostka Uderzenia Stopnia 7.

- 2 x Fragment Kostki: Obrona + 4 x Tynktura = Kostka Obrony Stopnia 2.
- 3 x Fragment Kostki: Obrona + 6 x Tynktura = Kostka Obrony Stopnia 3.
- 4 x Fragment Kostki: Obrona + 8 x Tynktura = Kostka Obrony Stopnia 4.
- 5 x Fragment Kostki: Obrona + 10 x Tynktura = Kostka Obrony Stopnia 5.
- 6 x Fragment Kostki: Obrona + 12 x Tynktura = Kostka Obrony Stopnia 6.
- 7 x Fragment Kostki: Obrona + 14 x Tynktura = Kostka Obrony Stopnia 7.

- 2 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 8 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 2.
- 3 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 12 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 3.
- 4 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 16 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 4.
- 5 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 20 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 5.
- 6 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 24 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 6.
- 7 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 28 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 7.

- 2 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 4 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 2.
- 3 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 6 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 3.
- 4 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 8 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 4.
- 5 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 10 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 5.
- 6 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 12 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 6.
- 7 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 14 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 7.

- 2 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 16 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 2.
- 3 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 24 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 3.
- 4 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 32 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 4.
- 5 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 40 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 5.
- 6 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 48 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 6.
- 7 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 56 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 7.

- 2 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 8 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 2.
- 3 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 12 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 3.
- 4 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 16 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 4.
- 5 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 20 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 5.
- 6 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 24 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 6.
- 7 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 28 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 7.

* Dodano możliwość uzyskiwania punktów Gen, poświęcając PP
* Sprzedawca w Grotach Ursa będzie oferował możliwość zakupu Torby Mocy Duchów (Torba zawiera Punty Gen) za Punkty Profesji
* Asortyment Sprzedawcy w Grotach Ursa powiększył się o następujące przedmioty:
- Pudełko Bestii Małego Niedźwiadka => 50.000 Punktów Gen.
- Pudełko Bestii Młodego Niedźwiedzia => 100.000 Punktów Gen.
- Niedźwiedzie Pudełko Bestii => 150.000 Punktów Gen.
- Pudełko Bestii Małej Niedźwiedzicy => 200.000 Punktów Gen.
- Pudełko Bestii Koali =>25.000 Punktów Gen.
- Koszmarna Skrzynia Zbroi => 30.000 Punktów Gen.
- Koszmarna Skrzynia Dodatków => 50.000 Punktów Gen.
- Demoniczna Skrzynia Dodatków =>10.000 Punktów Gen.
- Pudełko Kart Wzmocnienia 2-go poziomu => 20.000 Punktów Gen.
- Pudełko Kart Wzmocnienia 3-go poziomu => 50.000 Punktów Gen.
- Pudełko Kart Wzmocnienia 4-go poziomu => 120.000 Punktów Gen.
- Unikalne piaskowe pudełko Kamieni Dusz => 1.500 Punktów Gen.
- Unikalne granitowe pudełko Kamieni Dusz => 2.500 Punktów Gen.
- Unikalne kamienne pudełko Kamieni Dusz =>4.000 Punktów Gen.
- Unikalne węgielne pudełko Kamieni Dusz => 7.000 Punktów Gen.
- Unikalne krzemienne pudełko Kamieni Dusz => 9.800 Punktów Gen.
- Unikalne kwarcowe pudełko Kamieni Dusz => 15.000 Punktów Gen.
- Pudełko Koali z Kartami Wzmocnienia 2-go poziomu => 1.000 Punktów Gen.
- Pudełko Koali z Kartami Wzmocnienia 3-go poziomu =>2.000 Punktów Gen.
- Pudełko Koali z Kartami Wzmocnienia 4-go poziomu => 4.000 Punktów Gen.
- Rzakie piaskowe pudełko Kamieni Dusz => 800 Punktów Gen.
- Rzadkie granitowe pudełko Kamieni Dusz => 1.200 Punktów Gen.
- Rzadkie kamienne pudełko Kamieni Dusz => 1.800 Punktów Gen.
- Rzadkie węgielne pudełko Kamieni Dusz => 2.600 Punktów Gen.
- Rzadkie krzemienne pudełko Kamieni Dusz => 3.500 Punktów Gen.
- Rzadkie kwarcowe pudełko Kamieni Dusz => 4.700 Punktów Gen.
- Rzadkie obsydianowe pudełko Kamieni Dusz => 7.000 Punktów Gen.

* Ceny Usług Kowala uległy zmianie
- Ulepszenie dwuręcznego miecza 2-giego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 937.500, nowa cena: 938.000
- Ulepszenie dwuręcznego miecza 3-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 4.096.300, nowa cena: 4.090.000
- Ulepszenie dwuręcznego miecza 4-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 10.181.500, nowa cena: 10.176.000
- Ulepszenie dwuręcznego miecza 5-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 20.787.200, nowa cena: 20.717.000
- Ulepszenie dwuręcznego miecza 6-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 48.866.200, nowa cena: 48.861.000
- Ulepszenie dwuręcznego miecza 7-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 115.223.500, nowa cena: 115.219.000

- Ulepszenie jednoręcznego miecza 2-giego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 620.800, nowa cena: 621.000
- Ulepszenie jednoręcznego miecza 3-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 2.711.800, nowa cena: 2.706.000
- Ulepszenie jednoręcznego miecza 4-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 6.739.000, nowa cena: 6.732.000
- Ulepszenie jednoręcznego miecza 5-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 13.717.700, nowa cena: 13.714.000
- Ulepszenie jednoręcznego miecza 6-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 32.344.600, nowa cena: 32.340.000
- Ulepszenie jednoręcznego miecza 7-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 76.266.300, nowa cena: 76.262.000

- Ulepszenie zbroi 2-giego stopnia dla przywoływacza lub magika do poziomu 10: > stara cena: 398.100, nowa cena: 398.000
- Ulepszenie zbroi 3-giego stopnia dla przywoływacza lub magika do poziomu 10: > stara cena: 1.737.800, nowa cena: 1.728.000
- Ulepszenie zbroi 4-giego stopnia dla przywoływacza lub magika do poziomu 10: > stara cena: 4.318.900, nowa cena: 4.309.000
- Ulepszenie zbroi 5-giego stopnia dla przywoływacza lub magika do poziomu 10: > stara cena: 8.791.100, nowa cena: 8.786.000
- Ulepszenie zbroi 6-giego stopnia dla przywoływacza lub magika do poziomu 10: > stara cena: 20.728.100, nowa cena: 20.723.000
- Ulepszenie zbroi 7-giego stopnia dla przywoływacza lub magika do poziomu 10: > stara cena: 48.875.900, nowa cena: 48.869.000

- Ulepszenie zbroi 2-giego stopnia dla wojownika lub łowcy do poziomu 10: > stara cena: 434.000, nowa cena: 434.000
- Ulepszenie zbroi 3-giego stopnia dla wojownika lub łowcy do poziomu 10: > stara cena: 1.894.800, nowa cena: 1.885.000
- Ulepszenie zbroi 4-giego stopnia dla wojownika lub łowcy do poziomu 10: > stara cena: 4.708.300, nowa cena: 4.700.000
- Ulepszenie zbroi 5-giego stopnia dla wojownika lub łowcy do poziomu 10: > stara cena: 9.583.900, nowa cena: 9.579.000
- Ulepszenie zbroi 6-giego stopnia dla wojownika lub łowcy do poziomu 10: > stara cena: 22.597.600, nowa cena: 22.592.000
- Ulepszenie zbroi 7-giego stopnia dla wojownika lub łowcy do poziomu 10: > stara cena: 53.283.400, nowa cena: 53.279.000

* Dodano nowe przedmioty: Farby do włosów, oraz okulary (przedmioty dostępne w Sklepie Rappelz)
* Wygląd niektórych Bohaterów Niezależnych w miastach uległ zmianie
- Zmieniono wygląd Sprzedawcy Artykułów Spożywczych, Handlarza Bronią, Płatnerza, Kupca, Teleportera Ukrytej Wioski, oraz Poszukiwacza Przygód.

* Statystyki bonusowe następujących przedmiotów z trwałością zostały zwiększone:
- Kolczyki
- Naszyjniki
- Pierścienie
- Bronie
- Hełmy
- Rękawice
- Buty
- Pasy

* Do broni z trwałością zostały dodane efekty wizualne
* Wypadanie Fragmentów Kamienia Filozoficznego zostało zmienione
- Ilość otrzymywanych Fragmentów Kamienia Filozoficznego zależna jest od poziomy przeciwnika.

* Fragmenty Kamienia Filozoficznego mogą być łączone by otrzymywać nowe przedmioty
- 1000 Fragmentów Kamienia Filozoficznego => 100 x Ukruszony Kamień Filozoficzny + szansa na +1 dodatkowy Ukruszony Kamień Filozoficzny.
- 10000 Fragmentów Kamienia Filozoficznego => 1000 x Ukruszony Kamień Filozoficzny + od 1 do 10 dodatkowych Ukruszonych Kamieni Filozoficznych.

* Waga fragmentów Kostek została zmieniona z 0.5, na 0.1
* Usunięto błąd z nieprawidłowym wyświetlaniem Okna Bestii
* Ikony gry zostały odświeżone i udoskonalone
* Usunięto problem z wypadaniem kostek o złym stopniu podczas walki z przeciwnikiem
* Dokonano znacznych zmian w systemie wypadania przedmiotów
- Ilość wypadających przedmiotów została zwiększona.
- Potwory typu "field boss" mają zwiększone wypadanie przedmiotów o 100%.
- Ilość wypadających przedmiotów z potworów o wysokich poziomach została znacznie zwiększona.

* Opis umiejętności "Siła Podziemi" został zmodyfikowany
* Problem z wyświetlaniem PM przy niektórych umiejętnościach został wyeliminowany
* Błąd wyświetlania umiejętności "Wielkie Cięcie" został wyeliminowany
* Błąd z niepoprawnie wyświetlanym tekstem umiejętności "Jedność" został naprawiony
* Problem z wyświetlanym komunikatem o użyciu Buteleczki Wróżki Chrzestnej podczas pojedynku został usunięty
* Problem podczas którego gracz mógł użyć przedmiotu "Pióro Jedności", podczas gdy inni gracze w drużynie nie byli zalogowani został usunięty
* Problem podczas którego niektóre nazwy potworów wyświetlane były jako "Unknown Name" został naprawiony
* Bohaterowie Niezależni w Sanktuarium będą wyświetlani prawidłowo
* Strój z Mistrzostw Świata 2010 będzie wyświetlał się prawidłowo
* Ikona pliku Launcher.exe została zmieniona
* Elektroniczna sygnatura została dodana do pliku Launcher.exe, plik nie powinien być więcej blokowany przez oprogramowania antywirusowe
* Błąd podczas którego niektóre efekty wzmocnień były wyświetlane podwójnie został usunięty
* Błąd podczas którego chowaniec znikał z okna drużyny został naprawiony
* Dodana została akceptacja wyszukiwania aukcji po naciśnięciu klawisza "Enter"
* Problem gdzie podczas noszenia hełmu widoczne były także kolczyki został usunięty

te zmiany a nasze lol... I mają go wprowadzić dopiero 28 września i już je upublicznili... Tylko coś nic o loot bugu nie napisali, a termin "field boss" przy wszechobecnym tłumaczeniu jest miłym dodatkiem Zwróćcie uwagę na nagrody przy połączeniu Essenców (Fragmentów Kamienia Filozoficznego ) Ciekawe co się kryje pod zwiększeniem zasięgu ataków dystansowych, jakoś o tym nie słyszałem a ten epic to jeden wielki come back łuczników...

Zmiany cen upgrade'u powalają - czy tylko mi się wydaje, że szkoda czasu na grzebanie w kodzie aby je zmienić o takie wartości?


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#135 15-09-2010 09:25:30

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Poprawki do gry/patche

Sloneczko napisał:

* Dodano nowe zadania w Lochach

- Atak na Czas
> Atak na Czas – Grobowiec Arid:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 40. Zalecany Poziom: 55.
> Atak na Czas – Zagubione Kopalnie:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 60. Zalecany Poziom: 85.

Coś mi ten zalecany poziom wygląda na maksymalny poziom, bo postacią na 59 levelu nie miałem questa ani w dmr ani w lm. Potem servery ponownie padły i poszedłem spać


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 
Rappelz

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
agams.net.pl