Ciekawa wypowiedź GMa na temat wypadania kart petów:
jak wygląda jak pet - dropi tylko "swoją kartę"
jak nie wygląda:
low level mob (nie wiadomo jakie są granice) - NPC basic
mid-level (45+ na bank z moich doświadczeń, może mniejsze też dropią) - excommon
high level (105+ na pewno, może mniejsze też dropią) - hawk/salamander
very high level (tu zagadka) - angel/kenta
White Dragon and Cerberus lecą tylko z odpowiadających im mobków w nowym dungeonie ORAZ z jeszcze jednego, tajemniczego mobka - stawiam na Betrayal'a
Używanie petów o levelu znacznie większym niż level postaci tzw High Level Petów (HLP) wiąże się z karą do statów peta. Póki co nie znam jej dokładnej wartości, ani zależności od levela, ale wiadomo mniej więcej jak ona działa. Najpewniej jest to kara wyrażona w %, która dziwnie reaguje na bufki rzucane na pety. Związane jest to z tym, że również buffy na HLP podlegają tej karze, ale sposób ich wyświetlania w grze jest lekko mylący. Statystyki postaci/peta opierają się na 3 wielkościach:
Faktyczna Wartość Parametru (z kamyków, jlv, passivów, buffów, itp)
Wyświetlana Wartość Bufków (oznaczana kolorem niebieskim)
Wyświetlana Wartość Parametru(Faktyczna wartość parametru - buff, oznaczana kolorem białym).
Gdy mamy do czynienia z HLP, to jego staty mają karę, dla przykładu 10% kary, 100 siły:
FWP: 90
WWB: +0
WWP: 90
+40 strength buff:
FWP: (100+40) -10% = 140 -14 = 126
WWB: +40
WWP: 86
gra wyświetli str = 86+40, mimo że pet ma 90 str.
Nie oznacza to, że pet stracił te 4 pkt siły, ale że również bufki podlegają tej samej karze co reszta parametrów, z tą różnicą, że wyświetlane są zawsze w 100%, a ich kara jest odejmowana od parametru, który polepszają.
Procent zadziałania stuna w skilu pet dla commonów (Tier 2) wynosi 12% + (5% * skill level). Dla tych rzadszych jest trochę lepiej:
Tier 1: 10% + 3% * SkillLv
Tier 2: 12% + 5% * SkillLv
Tier 3: 14% + 5% * SkillLv
Tier 4: 16% + 5% * SkillLv
Tier 5: 18% + 5% * SkillLv
Tier 6: 20% + 5% * SkillLv
Offline
Witam podaje link do strony na ktorej jest umieszczona informacja o wszystkich petach jakie sa aktualnie mozliwe do zdobycia.....we wspanialej grze jaka niewatpliwie jest gra rappelz:D
http://angelite.awardspace.us/e6pet.html
Offline
Link do strony został umieszczony 2 dni temu tylko w temacie Przydatne informacje:
Sloneczko napisał:
Żeby było je łatwo znaleźć:
krótka charakterystyka petów - unity, passivy, card staty, etc
Offline
Jak wygląda sprawa dropienia petów w E6.1 - stan na dzien 8.11.2009:
P. S. exclude oznacza, że danych mobków ta reguła nie dotyczy.
Offline
Koala vs Kenta - ten sam level, te same itemki, na petclassie:
Rysunek pochodzi stąd - gość pisze że jest to całkiem dobry pet, ale nie zasługuje na status unique - jego główny skil full swing crituje za 70k z cd 15 sec, pozostałe skile to śmiech na sali - tyle że ma dużo HP - prawie 1/3 więcej niż kenta...
Offline
no porownanie fajne, ale Sibi ma racje ciekawe co tam za skile ma powykupywane oraz co to za lvl petklasy bo jakos malo tego hp ma kenta na tym lvlu powinna miec cos kolo 22-23k wiec koala ~29-30k ?
Offline
Kary do statów nie ma - luck 30, Creature mastery na maxa - można to np z evasion wyliczyć - agi/2 +30% bonus za creature mastery lv 20 +134 za level peta. Może być różnica w skillach, fakt - może się to jeszcze wyjaśni.
Offline
TA róznica w jp wynika z tego ze jeden skill koali ma inne rozdanie jp niz ten i\pozstalych petow tj http://rappelzcharacters.com/db_viewpet … id=74&sid= ten skill co powinnien dawac debuff daje u koali stun i zabiera 2jp each ale ma tez inny skil tez co moze dawac stun i zabiera 1
Offline
Specjalnie dla Marcina - arkusz, na podstawie którego można określić:
1. Liczba mobków, jakie trzeba ubić przy danym expie za mobka, aby wbić petowi zadany level.
2. Jak się będzie miał level postaci do levela peta po osiągnięciu zamierzonego levela peta.
Zwracam uwagę na obecność levela breeding - niepetclassy wstawiają tam 0.
Oczywiście otrzymane wyniki będą się minimalnie różnić od rzeczywistości - wynika to z faktu występowania max expa, jakie postać/pet na danym levelu może dostać (np śiweży pet lv 1 nie wbije więcej niż lv 5 od razu), ale na evo 2 już raczej się z tym nie spotkamy, chyba że ktoś będzie bił [??] bossy.
Offline