Ogłoszenie

Witamy na forum gildii DarkTeamPL z serwera Undine. Gildia chwilowo jest w stanie spoczynku. Jeśli czujecie potrzebę jej reaktywacji – zapraszam do działu „Komentarze”. Gdy znajdą się osoby pragnące kontynuować grę pod sztandarem gildii - pewno nie będzie problemu z oddaniem jej sterów w chętne ręce ;)

#1 23-09-2009 20:17:19

 Sibi

Starszyzna plemienna

1377664
Zarejestrowany: 01-07-2009
Posty: 173
Punktów :   

Wszystko Na Temat Ursy

Nigdzie na naszym forum nie moglem tego znalezc wiec mam pytanie:
Jaka jest procentowa szansa na to zeby  z bear princes giftu wypadla e koala oraz procentowa szansa rowniez z bear king giftu...z gory dzieki za odpowiedz:)


http://sig.rappelzcharacters.com/dark/16463.png

Offline

 

#2 23-09-2009 20:45:17

 HeeLL

Starszyzna plemienna

6584271
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 25-07-2007
Posty: 166
Punktów :   

Re: Wszystko Na Temat Ursy

nie ma oficjalnych wiadomości na ten temat.

Ostatnio drunkenmonk ( evoker 120+ ) dostał z 12stego boxa koale ( king ) a ja już z 50 otworzyłem tych king i nic

Offline

 

#3 23-09-2009 22:55:53

 L0ku

Starszyzna plemienna

Skąd: Polska
Zarejestrowany: 20-08-2008
Posty: 265
Punktów :   

Re: Wszystko Na Temat Ursy

Sibi napisał:

z bear princes giftu wypadla e koala oraz procentowa szansa rowniez z bear king giftu...z gory dzieki za odpowiedz:)

P.S.
nie ma e-koal są aby stamowane


http://rapidox.pl/images/banner/rapidox.pl_350x26.jpg

Offline

 

#4 24-02-2010 08:40:15

 Sibi

Starszyzna plemienna

1377664
Zarejestrowany: 01-07-2009
Posty: 173
Punktów :   

Re: Wszystko Na Temat Ursy

Witam:) mam juz prawie zrobia postac do ursy...46 level i 40 jlevel...do 50 levela szybko dobije a pozniej develowanie:) i mam pytanie wlasnie w co inwestowac te dodatkowe jp...napiszcie tylko nie jakies skroty myslowe...jest duzo czasu...w koncu podobno 12 godzin:P wiec rozwincie ten temat...niech wypowiedza sie stare wiarusy..... chodzi mi o skille ....magiczne ktore sie napewno uzywa na ursie oraz skille pasywne...ktore sa potrzebne....) pozdro piszcier jak do laika:))i wielkiego...nooba:)


http://sig.rappelzcharacters.com/dark/16463.png

Offline

 

#5 24-02-2010 09:33:55

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Wszystko Na Temat Ursy

Klasa - CM. Matt mało istotny, potrzeba int i vit - MP i HP. Z racji bycia na 2nd jobie i posiadaniu o wiele więcej jlv niż normalna postać na 30 lv ma się wystarczająco wisdom, aby trafiać mobki.
sprzęt - kupa potów niebieskich i herbatek - MP ucieka jak szalone na postaci lv 30 i skilami po 500+ MP. Do tego kilka res scrolli - mała przycinka i każdemu się zdarza polec po naporem przeważającej lczby przeciwników, a BP nie może resnąć postaci z czerwonym nickiem.
Immorality - dużo, koło 4 kropek. 3 kropki też dają karę do expa (-90%), przy 2 jeszcze nie patrzyłem. Jak już masz wbijać immorality to najlepiej na pecie lv 1 na zaprzyjaźnionym kleryku (najszybszy cooldown res skila) i raz a dobrze. Postać trzeba będzie kilka razy delevelować, zanim uzbiera się nią 1.000.000 punktów, a ponowne wbijanie immo wiąże się z wrathem. Każdy ubity mobek o levelu równym lub większym levelowi postaci kasuje 1 immo, a bicie w ursie wiąże się z masowym ich ubijaniem. Gubi się parę setek na rundkę, a 1 slaughter (ponad 10 leveli różnicy przy PK) dodaje zdaje się 100 pkt.

skile - Fire field, Lightning field, Fire storm. Na lv 5 (z kartami +3 - mało dają, ale mają na sobie - MP) 3 skile odpalone 1 po drugim powodują niezły lag, ale czyszczą pokój z wszystkiego oprócz misiowej królowej. Na lv 7 (tylko CM) wystarczy podobno FF i FS. Przyda się też Corpse MP Drain. Pozostałe skile wymagają właściwie jedynie levelowania niezbędnego do odblokowania wyższych leveli wyżej wymienionych skili.

pet - BP level co najmniej 80, lepiej 100. Warrior armor i mace lub staff. Kamyki int + vit. Jest to twój tank w ursie.

Styl gry:
Wbiegasz do pokoju, biegasz w kółko zbierając wszystko co się rusza, stajesz w takim miejscu, żeby nie  pogubić za dużo mobków (zwykle koło środka pokoju lub mniej więcej w połowie odległości między początkowym miejscem stania najdalszego i najbliższego mobka), leczysz się BP (nie potrzeba lv 10, zwykle lv 2 rzucam, ale na początku przygody z ursą możesz rzucać większy - jak nie wybijesz mobków od razu to przy małym healu rzucą się na postać) i czekasz aż mobki się na nią rzucą. Możesz ją zaraz po tym celestialem potraktować, bo kilka mobków ją trafi więc HoT (heal over time) się jej przyda. Jak mobki się zbiorą koło BP odpalasz wymienione wyżej AOE i jak kurz opadnie zmieniasz pokój. Zwykle postać jest w stanie obstawić 3 pokoje i regularnie je czyścić.

Co bardziej wprawieni i/lub posiadający BP evo 3 mogą zbierać na raz więcej mobków - robiąc to na raty - zebrać cześć, healnąć się BP i postawić ją shiftem w takim miejscu, aby mobki z niej nie uciekły. Potem postacią zwiedzić miejsca w sąsiednim pokoju, w których te mobki będące obecnie na BP by się zgubiły. Podprowadzić je pod BP, heal i jak się zbiorą wszystkie to AOE i zmiana pokoju. Taktyka ta ma zastosowanie głównie dla pokojów na północy - matriarchy z korytarza na zachód na BP a postać zbiera guardy koło obeliska oraz na  środkowym południu - jest tam dość spory pokój i kilka matriarch kręci się zaraz przy jego wejściu od zachodniej strony.

Ogólnie opłaca się bić tylko matriarchy (10 pkt), traktując guardy jako dodatek (5 pkt). Reszta daje zbyt mało pkt. Sprawia to, że w ursie jest miejsce dla 3-4 graczy, ewentualnie dla jeszcze 1 na przeszkoleniu w pokoju na wschód od wejścia. Teraz (w E6.2) będzie można w sumie robić to seriami - 4 bije 4 leży, w następnej rundce zmiana. Tym samym uda się nam regenerować w "przerwie" MP na postaci i pecie.

Z racji specyfiki bicia w ursie, osoby z lekko starszymi kompami lub słabszymi kartami graficznymi mogą być tam ostro lagowane - konieczne może się okazać wyłączenie cyferek o obrażeniach, nazw mobków, obrażeń pokazywanych na czacie i ogólne zmniejszenie ustawień. Dodatkowo skile z ogniem ogólnie lagują bo wyglądają jak wielkie ognisko, w którym kręci się koło 50 mobków. Zdarzały mi się takie lagi, że nie byłem w stanie użyć Corpse MP drain bo jak ognień zniknął to nie było już żadnego trupka do wyssania


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#6 24-02-2010 11:47:43

 Sibi

Starszyzna plemienna

1377664
Zarejestrowany: 01-07-2009
Posty: 173
Punktów :   

Re: Wszystko Na Temat Ursy

Dzieki pawel za tak szybka i drobiazgowa odpowiedz .....teraz tylko i wylacznie praktyka

PS: znalazlem tez filmik na youtubie z taka mala instrukcja:)

http://www.youtube.com/watch?v=vC2jv7dn0Oc

Ostatnio edytowany przez Sibi (24-02-2010 11:57:45)


http://sig.rappelzcharacters.com/dark/16463.png

Offline

 

#7 24-02-2010 12:50:54

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Wszystko Na Temat Ursy

Ile ten gość ma MP? 10.000? 34*20=680, czyli jakieś 9,4k MP ma za int, a to znaczy 9400/30=313 inta lol nawet z bonusem za pixie w pasku, to musi mieć dobrze ponad 270 inta. Tylko skąd... Tym bardziej, że HP ma też ponad 10k, a tyle to ma mój priest z bufkiem na vit i full vit buildzie na R6... Na moje oko powinien mieć max z 5-6k MP na tym levelu z 40 jvl 2nd joba. Mój goły priest full OB ma na oko jakieś 110 inta (ubrana ma chyba koło 250), 121 z BP w pasku, a to daje 3630 MP + 680 za 34 lv + 33 int za bufek +3 (36 z BP) co daje 1080 = 5390 MP. Plus jakieś ze 300 za int ringi i po 4 int za epic kamyki x6, czyli 24*30=720. 6500 MP - na tyle możesz liczyć.


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 
Rappelz

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
legowisko ortopedyczne dla psa www.worldhotels-in.com