Ciekawa jest nagroda za quest nr 22 z nowego łańcuszka:
22.) You get a choice of new R6 armor that gives a 15% of firing fireballs for 10 seconds if attacked. NON DURA!!!
15% szansy na strzelanie fireballami przez 10 sekund o.O Widać taki mały przedsmak przed bonusami z zestawu R7... dla kleryka jak znalazł lol ładnie też może budzić śpiące mobki.
Wygląda mi to na ukłon w stronę tanków - Non dura + szansa na darmowy threat i to dość spora, niewiele niższa od crit ratio postaci na R5+ bez +crit dura (efektywny crit ratio to 175% tego co pokazuje statystyka, ze względu na 3 crit rule).
Ciekawostka - tylko początkowy quest ma limit na level od góry (149) - inne nie... dają 428.458.905 expa w sumie, czyli 120->126 i tym sposobem wyspa zginęła... Ciekawą politykę eliminowania dungeonów prowadzą...
P. S. Całe 150->151 to wedle moich informacji 712 mil, czyli quest ten da około 60% levela, jak się ma mniej i uda się jakoś ładnie zdelevelować, żeby mieć coś z 99% na 149... Ale takie coś trzeba koniecznie udokumentować lol -24 mil expa za zgon przy około 50k za mobka [++] w party bez SS...
Ostatnio edytowany przez Sloneczko (11-06-2010 14:38:30)
Offline
Wyspa nie zginie, chodzi się na nią już od 110 lvla.
Offline
Jeśli o mnie chodzi to wstrzymam się z questem do pojawienia się napisów. Podobno w którymś z jego etapów pojawiają się mobki do zabicia w stylu Hereticów z Witcha - im więcej ludzi bierze quest tym więcej mobków... Do tego fala questowiczów w Sanct może skutecznie uniemożliwić granie w nim, bo prawie na każdym spocie trzeba coś ubić/podnieść...
Offline
hawk4hire napisał:
I started the quest out at lvl 149.88 and ended quest at lvl 150.58.
Trzeba Wilka zmolestować niech się wstrzyma do 149.5 z questem i wtedy się okaże Te 2 dni chyba jakoś wytrzyma
Offline
ja zacząłem na 122 z hakiem a skończyłem na 5% do 128. Mnie się podoba chociaż pety zostały w dupie...
Offline
Dobra jest za zbroja z questa
Na forum pojawił się topic, wskazujący na ciekawe nieprzewidziane zastosowania tej zbroi: najwyraźniej jako czynnik warunkujący zadziałanie Fireball ma nie "on being attacked", a "on action", zatem selfbuffy, buffy, unity powodują zadziałanie algorytmu. Mając mało HP i odnawiając selfbuff można się zabić, a buffowanie takiej postaci altem może zabić bufferka nawet w mieście Ciekawe czy jak się na postać heala rzuci to też się może odgryźć
http://www.youtube.com/watch?v=bVFHRcBsciA
Na szczęście taki zgon nie zabiera expa, widać uważa to za śmierć z ręki gracza.
Offline
http://www.youtube.com/watch?v=OVKv7uF1Kg0
Tu widać, że ewidentnie jest so śmierć z rąk gracza (wrath) oraz, że heale też wzbudzają ten efekt. Praktyczna zbroja, nie ma co :]
Ponoć już to zostało zaraportowane jako bug i może coś z tym zrobią...
Offline