Ogłoszenie

Witamy na forum gildii DarkTeamPL z serwera Undine. Gildia chwilowo jest w stanie spoczynku. Jeśli czujecie potrzebę jej reaktywacji – zapraszam do działu „Komentarze”. Gdy znajdą się osoby pragnące kontynuować grę pod sztandarem gildii - pewno nie będzie problemu z oddaniem jej sterów w chętne ręce ;)

#166 16-02-2010 21:39:21

 Vades

Starszyzna plemienna

Zarejestrowany: 01-07-2009
Posty: 189
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Nawet z takim r4 na lagach

Offline

 

#167 17-02-2010 08:29:28

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Chabol napisał:

Warriorowi wypada mieć ślady walki na twarzy :]. Magowi w zasadzie też, żeby było wiadomo, że z warriorem się nie zadziera ^^.

Mam rozumieć, że chodzi o posokę warriora pozostawioną na twarzy maga?


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#168 17-02-2010 13:55:50

 Chabol

Administrator

Skąd: Siemianowice śl.
Zarejestrowany: 30-03-2009
Posty: 312
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Zrobimy duel, to empirycznie doświadczysz o co mi chodziło.


Chciałbyś, żeby można  było poczytać o aktualnych patch notes albo event news na stronie rappelz.gpotato.com?
Też bym chciał...

Offline

 

#169 17-02-2010 14:00:53

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

I'm a lover (healer) not a fighter A jeśli chodzi o pvp (poza siege) to jestem ponadto (czytaj 0 doświadczenia ). Musiałbym mieć tarcze i 1h staffa aby to miało jakiś sens, bo nie wyjdę z 1, góra 2 stunów, a CC mam całe 2 o marnej skuteczności.


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#170 18-02-2010 13:59:23

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

mobki [++] po zmianach w nadchodzącym patchu. Podobno w templowych dungach zredukują mobki do [++], co przy tych zmianach ma jak największy sens...


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#171 18-02-2010 14:29:29

 Chabol

Administrator

Skąd: Siemianowice śl.
Zarejestrowany: 30-03-2009
Posty: 312
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Ładnie, ładnie. Sin umarł a nie zjechał mobowi prawie wcale hp :]

Ciekaw jestem czy aż taki kop będą miały moby na naszych serwerach, czy tak świrowali tylko na KTS. Ciekawie będzie, jeśli z mobem trzeba będzie powalczyć, a nie tylko maznąć kilka razy ciupagą. Wreszcie ma sens istnienie tanka w sanctuary. Czy wilki w takim razie dalej będą [++] ? czy teraz będą [+-]?


Poza tym debuffy nabiorą znaczenia, bo mobek nie ginie w nanosekundę, tylko troszkę go trzeba bić.

Z drugiej strony koniec z ultrafarmami w pp ssk corner. Teraz 20 mobów wykończy każde party :]

Inna sprawa, że teraz party mogą być poważnym sprawdzianem kompetencji tanka. Wyobrażam sobie damage jaki mob robi na kleryku. Płacz i pożoga.

Zastanawia mnie w takim razie sytuacja [??] bossów. Być może teraz będą wyglądały groteskowo słabo w porównaniu z mobami, albo zostaną ekstra wzmocnione. Co by oznaczało koniec szaleństw z betty solo itp.

Takie podkręcenie mobków z drugiej strony oznacza koniec nudy w party.

Mnie w to graj.

Ostatnio edytowany przez Chabol (18-02-2010 15:20:42)


Chciałbyś, żeby można  było poczytać o aktualnych patch notes albo event news na stronie rappelz.gpotato.com?
Też bym chciał...

Offline

 

#172 20-02-2010 08:35:02

 L0ku

Starszyzna plemienna

Skąd: Polska
Zarejestrowany: 20-08-2008
Posty: 265
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Niedługo pojawić się ma nowy server Unicorn (PvE), który będzie miał drop rate 300%, ale za to xp 50%


http://rapidox.pl/images/banner/rapidox.pl_350x26.jpg

Offline

 

#173 20-02-2010 09:09:00

 Vades

Starszyzna plemienna

Zarejestrowany: 01-07-2009
Posty: 189
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Czyli jak kiepski private server

Offline

 

#174 20-02-2010 15:30:12

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Tylko co oznacza PvE w wykonaniu Rappelza - brak opcji /pkon - co mają tam robić znudzone high levele?

EDIT:

Nie będzie na nim możliwości włączenia PK, nie będzie możliwości transferu postaci na ten server, zmiany w dropie i expie są trwałe (nie jest to event żeby zachęcić ludzi), ale możliwe są zmiany w tej kwestii, bliżej niezdefiniowane ale żeby nie było że nie ostrzegali.


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#175 22-02-2010 10:44:05

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Przy okazji dyskusji o nadchodzącym serverze PvE, siris (z dostępem/wiadomościami o KTS) wspomniał coś o póki co tajemniczych zmianach w kwestii "ancient" itemków w E6.2. Coś o tym pisali i jest to wciąż niejasne - czy zastąpią one obecne ancienty czy będą czymś nowym.

W każdym razie - będą lecieć itemki z dodatkowymi statami, z zastrzeżeniem, że jeden item będzie miał kilka wersji - z różnymi statami. Może są to prezentowane już dosć dawno peirścionki ze statami tym block def, att speed etc. Mowa jest też o możliwości/konieczności enchantowawania tych itemków, celem zmiany (wygląda że losowej) statystyk na pożądane.


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#176 23-02-2010 10:11:13

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Ciekawostki odnośnie wzmocnienia mobków [++]:

mobki w DMR mają 100k HP,

wilki z wyspy (121-125) mają 700k HP

dla porównania, kiedyś Marcin zdaje się szalał po DMR ze swoją (dawną ) RP, gdzie mobki mu na hita schodziły i na podstawie dmg skila miały 40k HP.

Pytanie premia - ile razy trzeba uderzyć mobka, aby mu zbić 700k HP... i ile raz on odda po te 700-1k na hit dla klas typu warrior? Przy okazji mobki [++] mają mieć zwiększony mdef, więc o hitach EB/FA/LF za 10k można pewnie zapomnieć Mobki z farmy około 125 levela mają jakieś 25-30k HP, więc 1 [++] robi za jakieś 25 zwykłych mobków w sensie czasu zabijania. Obecnie mobki [++] mają nieco ponad 5x exp mobków z farmy  (bossy [*] mają 4x) czy teraz dadzą [++] 25*5=125x exp mobka z farmy aby wyrównać zwiększony czas bicia moba, czyli 375k za mobka? Zabicie questowego Silexa 120 [??] dawało w quadzie coś koło 170k expa... Przy okazji, mobki [+++] z ToTA miały cośkoło 10x exp z farmy, ale od jutra podobno mają przestać istnieć.
Pytanie nr 2 - jak party R2 ma bić mobki ze 100k HP bez HLP?

To kiedy do Sanctuary idziemy? Mobki strzelające będą pewnie wygłodniałe


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#177 23-02-2010 10:34:00

 Woju

Administrator

Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 25-04-2007
Posty: 750
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Sloneczko napisał:

...
To kiedy do Sanctuary idziemy? Mobki strzelające będą pewnie wygłodniałe

Będę w środę po 20, testów sobie nie odpuszczę


Po co te nerwy, to tylko gra...

http://sig.rappelzcharacters.com/custom/208.png

Offline

 

#178 23-02-2010 13:10:28

 grav

Starszyzna plemienna

Zarejestrowany: 16-10-2007
Posty: 537
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

chetnie dolacze bo wreszcie mi dziala US jak powinno i nie mam errorow w stylu "render device error"


http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/grawler.png

"Soft kitty, Warm Kitty, little ball of fur. Happy Kitty, sleepy kitty, pur, pur, pur."

Offline

 

#179 23-02-2010 15:17:01

 Chabol

Administrator

Skąd: Siemianowice śl.
Zarejestrowany: 30-03-2009
Posty: 312
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Mnie się spodziewajcie dopiero koło piątku
2 egzaminy mam dzień po dniu. Do tego będę pod internetem dopiero koło środy.


Chciałbyś, żeby można  było poczytać o aktualnych patch notes albo event news na stronie rappelz.gpotato.com?
Też bym chciał...

Offline

 

#180 11-03-2010 14:29:33

 Woju

Administrator

Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 25-04-2007
Posty: 750
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Nowy topic założony przez GM tehlaw pod tytułem: State of the Game March 2010!
http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 2&t=969948

Can you believe it's March already?

Here is an update on upcoming content and events.

Events
Note: Event dates and details are subject to change.
Token Drop - Mid March

What the Developers are Working on this year (nFlavor)
Note: As with all development plans, this is subject to change.

Tentative
-Adding Master Classes
-Adding Grounds for Horse Racing
-New Leveling Areas for 150+
-More Dungeons and Fields
-Reinforce and Add Guild Features
-Adding a Party Matching System
-Adding a Title System
-Revamping the Auction House

More details to come!

Epic 7 nadchodzi...


Edit:
Ww. token event się opóźni gdzieś do końca marca ponoć.

Ostatnio edytowany przez Woju (17-03-2010 09:24:22)


Po co te nerwy, to tylko gra...

http://sig.rappelzcharacters.com/custom/208.png

Offline

 
Rappelz

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
33 Lipe