Offline
Chabol napisał:
Warriorowi wypada mieć ślady walki na twarzy :]. Magowi w zasadzie też, żeby było wiadomo, że z warriorem się nie zadziera ^^.
Mam rozumieć, że chodzi o posokę warriora pozostawioną na twarzy maga?
Offline
Zrobimy duel, to empirycznie doświadczysz o co mi chodziło.
Offline
I'm a lover (healer) not a fighter A jeśli chodzi o pvp (poza siege) to jestem ponadto (czytaj 0 doświadczenia ). Musiałbym mieć tarcze i 1h staffa aby to miało jakiś sens, bo nie wyjdę z 1, góra 2 stunów, a CC mam całe 2 o marnej skuteczności.
Offline
mobki [++] po zmianach w nadchodzącym patchu. Podobno w templowych dungach zredukują mobki do [++], co przy tych zmianach ma jak największy sens...
Offline
Ładnie, ładnie. Sin umarł a nie zjechał mobowi prawie wcale hp :]
Ciekaw jestem czy aż taki kop będą miały moby na naszych serwerach, czy tak świrowali tylko na KTS. Ciekawie będzie, jeśli z mobem trzeba będzie powalczyć, a nie tylko maznąć kilka razy ciupagą. Wreszcie ma sens istnienie tanka w sanctuary. Czy wilki w takim razie dalej będą [++] ? czy teraz będą [+-]?
Poza tym debuffy nabiorą znaczenia, bo mobek nie ginie w nanosekundę, tylko troszkę go trzeba bić.
Z drugiej strony koniec z ultrafarmami w pp ssk corner. Teraz 20 mobów wykończy każde party :]
Inna sprawa, że teraz party mogą być poważnym sprawdzianem kompetencji tanka. Wyobrażam sobie damage jaki mob robi na kleryku. Płacz i pożoga.
Zastanawia mnie w takim razie sytuacja [??] bossów. Być może teraz będą wyglądały groteskowo słabo w porównaniu z mobami, albo zostaną ekstra wzmocnione. Co by oznaczało koniec szaleństw z betty solo itp.
Takie podkręcenie mobków z drugiej strony oznacza koniec nudy w party.
Mnie w to graj.
Ostatnio edytowany przez Chabol (18-02-2010 15:20:42)
Offline
Czyli jak kiepski private server
Offline
Tylko co oznacza PvE w wykonaniu Rappelza - brak opcji /pkon - co mają tam robić znudzone high levele?
EDIT:
Nie będzie na nim możliwości włączenia PK, nie będzie możliwości transferu postaci na ten server, zmiany w dropie i expie są trwałe (nie jest to event żeby zachęcić ludzi), ale możliwe są zmiany w tej kwestii, bliżej niezdefiniowane ale żeby nie było że nie ostrzegali.
Offline
Przy okazji dyskusji o nadchodzącym serverze PvE, siris (z dostępem/wiadomościami o KTS) wspomniał coś o póki co tajemniczych zmianach w kwestii "ancient" itemków w E6.2. Coś o tym pisali i jest to wciąż niejasne - czy zastąpią one obecne ancienty czy będą czymś nowym.
W każdym razie - będą lecieć itemki z dodatkowymi statami, z zastrzeżeniem, że jeden item będzie miał kilka wersji - z różnymi statami. Może są to prezentowane już dosć dawno peirścionki ze statami tym block def, att speed etc. Mowa jest też o możliwości/konieczności enchantowawania tych itemków, celem zmiany (wygląda że losowej) statystyk na pożądane.
Offline
Ciekawostki odnośnie wzmocnienia mobków [++]:
mobki w DMR mają 100k HP,
wilki z wyspy (121-125) mają 700k HP
dla porównania, kiedyś Marcin zdaje się szalał po DMR ze swoją (dawną ) RP, gdzie mobki mu na hita schodziły i na podstawie dmg skila miały 40k HP.
Pytanie premia - ile razy trzeba uderzyć mobka, aby mu zbić 700k HP... i ile raz on odda po te 700-1k na hit dla klas typu warrior? Przy okazji mobki [++] mają mieć zwiększony mdef, więc o hitach EB/FA/LF za 10k można pewnie zapomnieć Mobki z farmy około 125 levela mają jakieś 25-30k HP, więc 1 [++] robi za jakieś 25 zwykłych mobków w sensie czasu zabijania. Obecnie mobki [++] mają nieco ponad 5x exp mobków z farmy (bossy [*] mają 4x) czy teraz dadzą [++] 25*5=125x exp mobka z farmy aby wyrównać zwiększony czas bicia moba, czyli 375k za mobka? Zabicie questowego Silexa 120 [??] dawało w quadzie coś koło 170k expa... Przy okazji, mobki [+++] z ToTA miały cośkoło 10x exp z farmy, ale od jutra podobno mają przestać istnieć.
Pytanie nr 2 - jak party R2 ma bić mobki ze 100k HP bez HLP?
To kiedy do Sanctuary idziemy? Mobki strzelające będą pewnie wygłodniałe
Offline
Mnie się spodziewajcie dopiero koło piątku
2 egzaminy mam dzień po dniu. Do tego będę pod internetem dopiero koło środy.
Offline
Nowy topic założony przez GM tehlaw pod tytułem: State of the Game March 2010!
http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 2&t=969948
Can you believe it's March already?
Here is an update on upcoming content and events.
Events
Note: Event dates and details are subject to change.
Token Drop - Mid March
What the Developers are Working on this year (nFlavor)
Note: As with all development plans, this is subject to change.
Tentative
-Adding Master Classes
-Adding Grounds for Horse Racing
-New Leveling Areas for 150+
-More Dungeons and Fields
-Reinforce and Add Guild Features
-Adding a Party Matching System
-Adding a Title System
-Revamping the Auction House
More details to come!
Epic 7 nadchodzi...
Edit:
Ww. token event się opóźni gdzieś do końca marca ponoć.
Ostatnio edytowany przez Woju (17-03-2010 09:24:22)
Offline