Ogłoszenie

Witamy na forum gildii DarkTeamPL z serwera Undine. Gildia chwilowo jest w stanie spoczynku. Jeśli czujecie potrzebę jej reaktywacji – zapraszam do działu „Komentarze”. Gdy znajdą się osoby pragnące kontynuować grę pod sztandarem gildii - pewno nie będzie problemu z oddaniem jej sterów w chętne ręce ;)

#16 31-10-2008 10:11:02

 Woju

Administrator

Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 25-04-2007
Posty: 750
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Sloneczko napisał:

Poza tym wszytko będzie lepiej, nowe servery, nowe kable, nowy GM... i zaległości w odpisywaniu na maile...

Skąd my to znamy… Z drugiej strony jeszcze trochę wcześnie na noworocznie postanowienia


Po co te nerwy, to tylko gra...

http://sig.rappelzcharacters.com/custom/208.png

Offline

 

#17 07-11-2008 09:16:30

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Odpowiedź developerów (!) na pytania graczy zebrane kilka tygodni temu... W skrócie cytując jeden z polskich filmów: "później wpadnę, panie Janie pogadamy, później, później, panie Janie kochany później". Na początku przyszłego roku planują wprowadzenie nowego jakiegoś nowego peta (do CSu pewnie ), a usunięcie zbędnych pól w wyposażeniu peta (tylko 2 są obecnie używane a reszta działa na wyobraźnie) i miejsc na karty na pasek jest zbyt karkołomnym przedsięwzięciem, żeby się za nie tak od razu zabierać. Skoro już tyle były to niech dalej siedzą... Napisali również, że posiadanie w party kogoś o 10 leveli mnijeszego niż największy MOŻE spowodować, że exp będzie niższy... może lol Jakoś jak żyje nie zauważyłem losowości expa we tej grze (poza zabiciem pierwszego danego typu mobka po zalogowaniu i różnić w wysokości 1 expa). Dla tych, których irytuje logwanie się i oglądanie w przyśpieszonym tempie śmierci postaci - gra ma funkcję stanu nieatakowalności po zalogowaniu - trwa on całą 1 sek... I nie widzą powodów, żeby ten czas wydłużyć. A teleportu do Mare Village, dla farmerów w Marduce - nie planują. Poza tym update'y są planowane, nowe dodatki, ulepszanie interfesju, engine'u gry, śnieg na Saharze i gruszki na wierzbie

Ostatnio edytowany przez Sloneczko (07-11-2008 09:23:34)


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#18 04-12-2008 16:38:49

 Venegoor

Administrator

3992275
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Zarejestrowany: 04-12-2007
Posty: 310
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

pety o których mało kto pewnie wie albo ja nie wiem xD
# Unicorn
# Harpy
# Astarot
# Windy Pixie
# Forest Pixie

http://rappelz-wiki.gpotato.com/index.php/Pets

Offline

 

#19 04-12-2008 22:52:31

 grav

Starszyzna plemienna

Zarejestrowany: 16-10-2007
Posty: 537
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

hmm nie ma zadnych petow, to ze ktos z developerow napisal ze moze za 30 lat zrobia jakiegos peta, i to ze dali rysunek jakiegos goscia nie znaczy ze takie pety beda...


http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/grawler.png

"Soft kitty, Warm Kitty, little ball of fur. Happy Kitty, sleepy kitty, pur, pur, pur."

Offline

 

#20 05-12-2008 07:51:33

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Screeny Unicorna pojawiały się razem z Cerberusem. Concept arty Harpi też już były. Do tego gra ma już zaimplementowany model peta Enta. Astaroth to jest pet z trailera pre E1 Rappelza, który kosi świnki zebrane koło stridera - demon. Pozostałe - inne rodzaje pix - pojawiały się już kilka razy, ale tylko z nazwy.


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#21 05-12-2008 11:30:21

 Venegoor

Administrator

3992275
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Zarejestrowany: 04-12-2007
Posty: 310
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

będą, nie będą, koncepcja jest i może ją wprowadzą

Offline

 

#22 05-12-2008 12:36:26

 grav

Starszyzna plemienna

Zarejestrowany: 16-10-2007
Posty: 537
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

no wlasnie tylko koncepcja- narazie rysunki i nic wiecej, a jak sami wiecie zeby u nich cos weszlo w zycie trzeba czekac 1,5roku wiec jak narazie biore to jak 5 przez 10


http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/grawler.png

"Soft kitty, Warm Kitty, little ball of fur. Happy Kitty, sleepy kitty, pur, pur, pur."

Offline

 

#23 05-12-2008 13:44:05

 Venegoor

Administrator

3992275
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Zarejestrowany: 04-12-2007
Posty: 310
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

jak z miśkiem gadaliśmy to może w e7 e8 będzie

Offline

 

#24 06-12-2008 09:09:34

slodka

Starszyzna plemienna

Skąd: wawa
Zarejestrowany: 01-05-2008
Posty: 114
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Venegoor napisał:

jak z miśkiem gadaliśmy to może w e7 e8 będzie

O ile się chłopaki pośpieszą i nie zmienią zdania


http://rappelzcharacters.com/sig/dark/4621.png

Offline

 

#25 09-01-2009 13:20:33

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Czyżby nowy pet, na którego wszyscy "czekają"? Niedługo może tu pojawi się tłumaczenie tego, co tam właściwie napisano...


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#26 09-01-2009 14:36:50

 Venegoor

Administrator

3992275
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Zarejestrowany: 04-12-2007
Posty: 310
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

fajny pet, spoko wygląda... cos pomiędzy sową(ze screenów), a koalą( z obrazków). fajny, fajny

Ostatnio edytowany przez Venegoor (09-01-2009 14:37:02)

Offline

 

#27 10-01-2009 20:04:52

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Opis nowego peta jest już przetłumaczony:
Nazywa się Koala.. dosłownie Carbuncle, cokolwiek to znaczy. Unique ale trochę inny

Peta tego wymienia się za punkty z Ursa Caverns i można trafić na od razu stamowanego (jak nie to gdzie go tamowac? )
Z nowych/innych skilli ma:

Evo 1
Level 10: Attack Skill - Gather might and attack the target.
Level 15: Toggle - Increases Threat.
Level 20: Attack skill - 1 z losowych efektów, 1) Sleep 2) Stun 3) Hold 4) Poison 5) Silence (prawdopodobnie brak możliwości rzucania czaró) 6) Feare
Level 25: Attack skill - oslepia (Mean Attack)
Level 30: Attack skill - (Requires level 1 of the level 10 attack skill) bije i może stunować
Level 40: Battle Unit (Passive) - Warrior Armor = +Max HP
Level 40: Card Stat: Luck - Zwiększa Luck będąc w pasku
Level 45: Unity: Crit. Ratio. - toggle dający Critical Ratio
Level 50: Racial SKill - leczy party - Hymn of Life.

Evo 2
Level 85: Toggle - Niby toggle, ale z opisu wynika, że zwiększa drop rate itemków na określony czas, więc może być to buff.
Level 85: Encouragement: Strength, Vitality
Level 90: Fighter Unit (Passive) - melee weapon= +patt
Level 90: Card Stat: Crit. Ratio - zwiększa Crit Ratio w pasku

Evo 3
Level 150: Attack skill: AOE + duża szansa na stun

Czy Ursa jest popularny - lista ludzi z największą ich liczbą na koreańskich serverach...


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#28 03-02-2009 10:09:37

 Woju

Administrator

Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 25-04-2007
Posty: 750
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

State of the Game (February 2009)
by tanda on Mon Feb 02, 2009 3:39 pm

Hello,

Here is an update about the current situation of Rappelz and what is coming up in the next few months.


Events

Here are the planned events. There is a good possibility of more minor events than those listed.

Valentine's Event - February
Spring Event - March
Easter Event - April



What we are Working on (Gala-Net)

Rupee Spammers - We have come up with some new tricks on our end to help fight the Rupee Spammers. It is already in place.

You should have already noticed a reduction in the Rupee Spammers. I do not think it will eliminate them completely, but it should definitely help the situation greatly over time.


Valentine's Event - We will be testing a new event type. Monsters will drop items, players will turn in the items to an NPC in exchange for some minor buffs.

We want to see if this type of event is enjoyable or not. We will be conducting a survey to gauge the event's appeal. Please participate in the survey so we can improve the quality of our events.


Rappelz Arsenal - Our engineers are still extremely busy so they have not had time to work on this project for us. Right now everything is working except the option to "opt out" of the system.


Rappelz Library/Wiki - In the near future we will be pushing harder to fill out the wiki with accurate information.

What the Developers are Working on (nFlavor)
Note: As with all development plans, this is subject to change.

Trainee Island Update
Guild Features (warehouse,messenger,etc)
Ranged Monsters
New Quest Types (Party, Campaign)
New Teleporters
Dungeon Siege Optimization (to reduce lag)
New Creatures
PvP Improvements
New Weapon Effects/Glows (Additional Effects, not to replace current ones)

http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 2&t=943278


Po co te nerwy, to tylko gra...

http://sig.rappelzcharacters.com/custom/208.png

Offline

 

#29 05-02-2009 08:45:22

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Sloneczko napisał:

Opis nowego peta jest już przetłumaczony:
Nazywa się Koala.. dosłownie Carbuncle, cokolwiek to znaczy. Unique ale trochę inny

Peta tego wymienia się za punkty z Ursa Caverns i można trafić na od razu stamowanego (jak nie to gdzie go tamowac? )

W koreańskiej wersji pet jest od razu stamowany, za tak nieznaczną sumę jak 1.000.000 (słownie 1 milion) punktów z Ursa Caverns. Coś mi się kojarzy, że max jaki mozna uzyskać z 1 wycieczki to ~700 pkt, zatem na takiego peta potrzeba około 1400 wypadów do Ursy, czyli troszkę ponad 8 tygodni grania 24/7 ... przy 2 wypadach dziennie (2 godz stracone, z tego kilkanaście minut całkowicie przez konieczność stawienia się wcześniej w lobby) przez 7 dni w tygodniu zajmie to 100 tygodni, a rok ma póki co 52 tygodnie


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#30 05-02-2009 10:56:28

 Marcin6PL

Wodzu

Skąd: ok. Gliwic
Zarejestrowany: 24-04-2007
Posty: 294
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Pytanie czy ten koala będzie potem trejdowalny czy na stałe przywiązany do postaci?
Czy na lvl 60 dostaje się tyle samo punktów co na 130? bo jeśli można będzie go trejdować to robimy z 3 postacie lvl 20 (nie wiem od którego można tam chodzić) do których mają dostęp wszyscy zaufani gracze w gildii, wrzucamy na nie jakies pety 80+ i zbieramy na nich punkty, jak komyś się nudzi to idą w dwójke i zbierają punkty.
Jeśli założylibyśmy że gra nimi 10 osób to daje nam 5 par. Teraz umawiamy się, żę każda para musi zagrać raz dziennie to daje nam już pewnych ok 3500pkt dziennie, wiec wystarczy nam 286 dni na zdobyćie co najmniej dwóch takich petów
Potem taki koala zmienia właściciela co 3 dni i wszyscy są szczęśliwi

Ps. Czytając to proszę brać pod uwagę, że nie ma złych pomysłów - są tylko nieopłacalne


http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/2/marcinek6.png

Offline

 
Rappelz

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Tczew