Ogłoszenie

Witamy na forum gildii DarkTeamPL z serwera Undine. Gildia chwilowo jest w stanie spoczynku. Jeśli czujecie potrzebę jej reaktywacji – zapraszam do działu „Komentarze”. Gdy znajdą się osoby pragnące kontynuować grę pod sztandarem gildii - pewno nie będzie problemu z oddaniem jej sterów w chętne ręce ;)

#61 01-09-2010 22:01:20

 Venegoor

Administrator

3992275
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Zarejestrowany: 04-12-2007
Posty: 310
Punktów :   

Re: Epic 7

Ciekawe czy( i jeśli tak, to ile razy) przełożą datę wejścia nowego Epica. Chociaż w sumie jak już tak elegancko zostało to obwieszczone, to może im się uda dotrzymać terminu

Offline

 

#62 02-09-2010 13:28:38

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Epic 7

Parę ciekawostek, o jakich wcześniej nie słyszałem:

Żeby dostać się do trudniejszego dungeonu, należy od dungeon menagera wziąć quest, czy jeśli wszyscy w pary wezmą pojawi się 8 koali - nie wiadomo. Podobno wystarczy jak tylko 1 z osób go weźmie.

Co dają nowe petowe itemki, z opisu na stronie podanej przez Woja wynika, że pet może używac tych itemków tylko jeśli dropnął je mobek o jego typie (czyli genie z genie, hawk z hawka itp):
http://i761.photobucket.com/albums/xx257/Blender74/artifacts.jpg

Ile dura ma pet na danych levelu enchanta:
http://img822.imageshack.us/img822/8149/0001zt.jpg
Każdy zgon poza PvP i Celestial Offering (ciekawe czy podobne skile Sorca też) zabiera 1 pkt.

Orc po enchancie nie ma już bufka jakiego może rzucać na innych - stał się on selfbuffkiem.

Syrenka i wilk mają zmienione unity na odpowiednio: int i wis i str i agi.

Peta, który utracił całe dura ożywia się pustą kartą peta (nie znika on z inva jak ethereal itemki), a potem naprawia na maxa kolejną pustą kartą.


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#63 03-09-2010 10:58:28

 Woju

Administrator

Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 25-04-2007
Posty: 750
Punktów :   

Re: Epic 7

tanda napisał:

The developers report the loot bug as fixed in Epic 7.

Our experiences on our internal test server show the death animation failing but the loot drops.

http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 0#p5978854


Po co te nerwy, to tylko gra...

http://sig.rappelzcharacters.com/custom/208.png

Offline

 

#64 09-09-2010 15:01:13

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Epic 7

Okazuje się, że zenchantowane pety potrzebują tyle samo expa na level, co obecnie:

http://img715.imageshack.us/img715/7573/enchantedexp.png

Wygląda też na to, że nowe cuby (z szansą na zdaje się max 3 na uprgade) będzie się dropić w trudniejszych dungeonach i potem łączyć:

http://www.rad-community.org/cpg149/albums/userpics/10326/blessed_strikes.jpg

Co ciekawe materiał podstawowy jest ten sam dla wszystkich Ranków.


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#65 10-09-2010 11:16:27

 Sibi

Starszyzna plemienna

1377664
Zarejestrowany: 01-07-2009
Posty: 173
Punktów :   

Re: Epic 7

wiec pewnie bedzie tez pewien procent...nawet powiem duzy procent ze dany cube sie rozsypie(zniknie)


http://sig.rappelzcharacters.com/dark/16463.png

Offline

 

#66 10-09-2010 13:55:12

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Epic 7

Podobno przy fail'u znikają tylko Essence, ale pożyjemy zobaczymy


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#67 14-09-2010 19:29:21

 Venegoor

Administrator

3992275
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Zarejestrowany: 04-12-2007
Posty: 310
Punktów :   

Re: Epic 7

Przy ściąganiu przez Launchera pojawia mi się "Packing error(#3)" najpierw przy 28% a później przy 16%.. Ma ktoś może też ten błąd?

Ostatnio edytowany przez Venegoor (14-09-2010 19:30:10)

Offline

 

#68 14-09-2010 19:33:34

 Chabol

Administrator

Skąd: Siemianowice śl.
Zarejestrowany: 30-03-2009
Posty: 312
Punktów :   

Re: Epic 7

U mnie Launcher w ogóle twierdzi, że index serwer leży.


Chciałbyś, żeby można  było poczytać o aktualnych patch notes albo event news na stronie rappelz.gpotato.com?
Też bym chciał...

Offline

 

#69 14-09-2010 20:07:42

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Epic 7


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#70 14-09-2010 21:16:30

 Venegoor

Administrator

3992275
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Zarejestrowany: 04-12-2007
Posty: 310
Punktów :   

Re: Epic 7

Nie wiem czy tylko nie zmienili nagłówka, bo ściągnąłem tego manuala i jak chciałem zainstalować to było napisane, że już tą aktualizację mam obecnie zainstalowaną. Także jeszcze spróbuje z launchera a jak nie pójdzie to pewnie jutro

Offline

 

#71 14-09-2010 22:09:42

Adema

Członkowie

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 11-06-2010
Posty: 2
Punktów :   

Re: Epic 7

a ja sobie juz gram nawet mi sie podoba, szczegolnie fajne nagrody za ursa points, np:
za 1k ursa points masz szanse na any rank epic soul stone (szansa ok 30%, czasem jakis shitowy wpadnie kamyk z r2, mi m.in. wypadł epic int and str r7, ale to chyba i tak jest ok, bo losowy rank6 epic ss jest za 15k up)
za 3k up masz szanse na losowa +4 karte  do skilla, 4 karty na jakies 12 prob, czyli szansa jest niewielka, mi wypadł +4 quick peace, holy aura, sonic cross i lightning field (pomyslcie jakie kokosy mozna zbic na +4 rapid healing albo +4 fire arrow, tudziez blessingi czy ai)
ps. stage 1 wolf ma czerwona sierść :>
aha, za 25k up masz szanse na losowego peta (untamed)
skladam jutro indeks do dziekanatu i zaczynamy :>

Offline

 

#72 14-09-2010 22:20:06

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Epic 7

Venegoor napisał:

Nie wiem czy tylko nie zmienili nagłówka, bo ściągnąłem tego manuala i jak chciałem zainstalować to było napisane, że już tą aktualizację mam obecnie zainstalowaną. Także jeszcze spróbuje z launchera a jak nie pójdzie to pewnie jutro

Wyłącz launchera, zgraj ten plik i odpal manuala. Potem odpal launchera.

Plik ten przywraca poprzednią wersję launchera, tą dla której jest przeznaczony manual patch - czyli dla osób, które dziś w ogóle nie ściągnęły nic przez auto update.


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#73 14-09-2010 22:49:07

 Sibi

Starszyzna plemienna

1377664
Zarejestrowany: 01-07-2009
Posty: 173
Punktów :   

Re: Epic 7

Jes t to post z polskiego serwera napisane przez GM:))

Grafika na ekranie logowania została zaktualizowana do Kroniki VII
* Logo Rappelz zostało zmienione na Rappelz: Oddech Ciemności
* Dodano Ukryte Lochy
- Ukryte Lochy występują w lochach: Kryształowa Dolina, Sanktuarium, Płaskowyż Palmir, Świątynia Wypędzenia, Świątynia Zagubionych Dusz, Świątynia Pradawnych.
- Poziom przeciwników w Ukrytych Lochach jest zwiększony w porównaniu do normalnych lochów, zwiększony jest także poziom zdobywanego Doświadczenia i Punktów Profesji. Dodatkowo zwiększona jest ilość wypadających Przedmiotów oraz Rupii.

Informacje na temat Ukrytych Lochów:

Jak dostać się do Ukrytego Lochu?
- Po pokonaniu Strażnika Bramy w normalnym Lochu zostaną otwarte Wrota Przejścia do Ukrytego Lochu. Wrota znikają po 10 minutach.
- Strażnik Bramy swym wyglądem przypomina Koalę.
- Strażnik Bramy odradza się po 10 minutach, miejsce odrodzenia jest losowe.

Ukryte Lochy – Informacje Dodatkowe
- Po wyjściu z Ukrytego Lochu, lub po użyciu Zwoju Powrotu postać gracza zostanie przeniesiona do miasta swojej rasy.
- Po śmierci postaci, lub opuszczeniu gry, postać gracza także zostaje przeniesiona do miasta rasy.
- By po śmierci postaci, pozostała ona w Lochu, musi zostać użyta Buteleczka Wróżki Chrzestnej.
- W Ukrytych Lochach nie można przeprowadzić Oblężenia lub Ataku na Czas. Oznacza to, że Ukryte Loch nie mogą mieć właścicieli.

Ukryte Lochy – Informacje o Przedmiotach
- Pióro powrotu, Pióro Przywołania lub Pióro Jedności nie mogą zostać użyte w Ukrytych Lochach.
- Wierzchowce nie mogą zostać użyte w Ukrytych Lochach.

* Ogromna część Zagubionej Wyspy wyłoniła się z głębin oceanu, jej powierzchnia została pokryta Arktycznym Lodem, a nazwa wyspy została zmieniona na Lodową Wyspę
* Dodane zostały nowe lokacje: Wybrzeże Mroźnej Bryzy, Dolina Lodowych Ostrzy, Las Cierni Mrozu, Śnieżne Pole, Smocze Gniazdo, Las Jednorożców, Dolina Śnieżnych Zamieci, Królestwo Białej Grozy
* Dodano nowych przeciwników w przedziale poziomów od 146 do 184
* Dodano 27 nowych Bohaterów Niezależnych
* Dodano nowego, unikalnego chowańca o nazwie: Tyran Śmierci

* Dodano Kartę Jokera
- W przypadku nieudanego łączenia Kart Bestii istnieje mała szansa na uzyskanie Karty Jokera.
- Joker to chowaniec posiadający jedynie pasywne umiejętności.
- Wygląd Jokera nie zmienia się pomimo tego, że może on ewoluować.
- Karta Jokera może zostać użyta jako katalizator podczas łączenia Kart Bestii, co podnosi prawdopodobieństwo na udane połączenie.

* Dodano System Łączenia Kart Bestii
* Do łączonych kart została dodana trwałość oraz możliwość ich wzmocnienia

Informacje na temat Systemu Łączenia Kart Bestii:

Jak działa łączenie Kart Bestii?
- W każdym mieście pojawił się nowy Bohater Niezależny – Mistrz Bestii, sprzedaje on wszystkie potrzebne przedmioty oraz udziela porad na temat łączenia Kart Bestii.
- Mistrz Bestii sprzedaje następujące przedmioty: Spajacz Dusz (wymagany do łączenia Kart Bestii), Przekaźnik Dusz (używany do podnoszenia trwałości łączonych kart), Wysysacz Dusz (przedmiot wymagany do stworzenia Artefaktu).
- By móc przeprowadzić łączenia Kart Bestii wymagane są dwie karty tego samego chowańca z uwiezioną w nich bestią oraz Spajacz Dusz. Karty mogą zostać połączone w oknie łączenia przedmiotów.
- Chowaniec może zostać rozwinięty, aż do 5-tego poziomu wzmocnienia. By rozwinąć chowańca na kolejny poziom wzmocnienia wymagane są dwie karty o identycznym poziome wzmocnienia. Na przykład, by osiągnąć 3-ci poziom wzmocnienia, potrzeba pary kart na drugim poziomie wzmocnienia.
- Poziom chowańca nie jest istotny dla procesu łączenia.
- Proces łączenia kart może się nie powieść. W przypadku niepowodzenia, przedmioty w dodatkowych polach w oknie łączenia ulegną zniszczeniu.
- Szansa na udane łączenie kart wzrasta wraz z poziomem łączonych chowańców.
- Po udanym łączeniu, poziom nowej bestii zostaje zresetowany do poziomu 1.
- Bestia może zostać rozwinięta, aż do 5-tego poziomu.

Co daje łączenie kart bestii?
- Wygląd chowańca zostaje zmieniony.
- Statystyki chowańca zostają zwiększone w zależności od stopnia wzmocnienia.
- Zostają dodane nowe miejsca w ekwipunku chowańca.
- Na +1-wszym stopniu wzmocnienia chowańca zostaje dodane dodatkowe miejsce na akcesoria.
- Na +1-wszym stopniu wzmocnienia chowańca zostają dodane dwa dodatkowe miejsca na Artefakty.
- Zostaje zwiększona liczba Punktów Profesji chowańca.
- Zostają dodane nowe umiejętności.

Działanie trwałości łączonych Kart Bestii
- Trwałość karty zostaje pomniejszona za każdym razem kiedy chowaniec ginie.
- Ilość utraconych przez chowańca punktów zależna jest od poziomu wzmocnienia.
- Gdy trwałości karty chowańca spadnie do zera, karta nie może zostać więcej użyta, chyba że zostanie naprawiona.
- By naprawić kartę i naładować punkty trwałości karty, wymagany jest Przekaźnik Dusz (dostępny ui Mistrza Bestii w każdym mieście), oraz Pusta Karta Bestii tego samego typu co zniszczona Karta Bestii.

* Do gry dodano nowe przedmioty: Totem oraz Artefakt
- By otrzymać Artefakt wymagany jest Totem, oraz Wysysacz Dusz (dostępny u Mistrza Bestii).
- Totemy połączone są z typem przeciwników z (np. by uzyskać Totem Orka, należy walczyć z Orkami).
- Totem Koali może zostać zakupiony u sprzedawcy w Grotach Ursa.
- Stworzony Artefakt może zostać umieszczony w polu Artefaktu w oknie bestii.
- Artefakty, podobnie jak łączone karty, oraz niektóre przedmioty posiadają punkty trwałości, punkty trwałości mogą być uzupełniane dzięki Przekaźnikowi Dusz.

* Do gry zostały dodane następujące Artefakty:
- Artefakt Zręczności
- Artefakt Obrony
- Artefakt Szybkości
- Artefakt Czujności
- Artefakt Uderzenia
- Artefakt Many
- Artefakt Ostrości
- Artefakt Magii
- Artefakt Obrony Magicznej
- Artefakt Intuicji
- Artefakt Regeneracji

* Do gry zostały dodane następujące Totemy:
- Totem: Odwaga Pantery
- Totem: Odwaga Kurzaka
- Totem: Odwaga Żółwiana
- Totem: Odwaga Orka
- Totem: Odwaga Yeti
- Totem: Odwaga Szkieletu
- Totem: Odwaga Czerwonej Wróżki
- Totem: Odwaga Niebieskiej Wróżki
- Totem: Odwaga Syreny
- Totem: Odwaga Salamandry
- Totem: Odwaga Jastrzębca
- Totem: Odwaga Centaura
- Totem: Odwaga Anioła
- Totem: Odwaga Cerbera
- Totem: Odwaga Smoka
- Totem: Odwaga Koali
- Totem: Odwaga Harpi
- Totem: Odwaga Wilka
- Totem: Odwaga Gnolla
- Totem: Odwaga Ośmiornicy
- Totem: Odwaga Nagi
- Totem: Odwaga Dżina
- Totem: Odwaga Mistycznego Dżina
- Totem: Odwaga Białego Jednorożca
- Totem: Odwaga Mrocznego Jednorożca
- Totem: Odwaga Tyrana Śmierci

* Dodano nowe zadania w Lochach
- Zadania w Ukrytych Lochach:
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu - Kryształowa Dolina 1:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 65. Zalecany Poziom: 90.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu - Kryształowa Dolina 2:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 65. Zalecany Poziom: 90.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu – Płaskowyż Palmir 1:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 80. Zalecany Poziom: 113.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu – Płaskowyż Palmir 2:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 80. Zalecany Poziom: 113.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu – Sanktuarium:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 110. Zalecany Poziom: 145.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu – Płaskowyż Palmir 1:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 80. Zalecany Poziom: 113.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu – Świątynia Pradawnych:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 140. Zalecany Poziom: 158.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu – Świątynia Zagubionych Dusz:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 140. Zalecany Poziom: 170.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu – Świątynia Wypędzenia:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 140. Zalecany Poziom: 190.

- Atak na Czas
> Atak na Czas – Grobowiec Arid:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 40. Zalecany Poziom: 55.
> Atak na Czas – Zagubione Kopalnie:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 60. Zalecany Poziom: 85.
> Atak na Czas – Kryształowa Dolina:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 70. Zalecany Poziom: 95.
> Atak na Czas – Płaskowyż Palmir:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 95. Zalecany Poziom: 130.
> Atak na Czas – Sanktuarium:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 105. Zalecany Poziom: 150.
> Atak na Czas – Świątynia Pradawnych:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 115. Zalecany Poziom: 170.

* Nagrody za niektóre zadania zostały uaktualnione. Uaktualnienie nie dotycz zadań losowych, głównych zadań, zadań w Sanktuarium oraz na Rynku Bastet
* Okno gildii zostało udoskonalone
* Dodane zostały 2 kolejne paski dostępu (obecnie gra posiada 4 paski)
* Dodana została opcja ustawień przezroczystości pasków dostępu (pionowa niebieska linia na obrzeżach pasków)
* Miejsca na nowych paskach dostępu zostały dopisane do listy Skrótów Klawiszowych
* Zasięg Ataków dystansowych został znacznie zwiększony
- Formuła Ataku dystansowego została zmieniona z Siła + Sprawność, na Zręczność + Sprawność.

* Statystyki podstawowe postaci uległy zmianie
- At. Fiz. został zwiększony (+ 1 punkt Siły).
- Szyb. At. i Ataki Dystansowe zostały zwiększone (+1 Zręczność).
- Obr. Fiz. została zmniejszona.
- PŻ zostały zwiększone (+1 Żywotność).
- PM zostały zwiększone (+1 Wiedza).

* Dodano przedmioty: Kostka Śnieżnego Wzmocnienia, oraz Kostka Lodowego Wzmocnienia
- Kostka Śnieżnego Wzmocnienia Losowo zwiększa poziom wzmocnienia przedmiotu od 1 do 3.
- Kostka Lodowego Wzmocnienia Losowo zwiększa poziom wzmocnienia przedmiotu od 1 do 5.

* Przedmiot Kula Wyjątkowej Mocy zmienił nazwę na Tynktura
* Dodano przedmiot: Fragmenty Kostek Uderzenia oraz Obrony       
- Fragmenty kostek będą upuszczane przez zabitych przeciwników.
- Fragmenty Kostek mogą zostać używane w kombinacji z innymi przedmiotami.
- Podczas łączenia istnieje szansa na nieudane połączenie.

* Warianty łączenia Tynktury oraz Fragmentów Kostek:
- 2 x Fragment Kostki: Uderzenie + 4 x Tynktura = Kostka Uderzenia Stopnia 2.
- 3 x Fragment Kostki: Uderzenie + 6 x Tynktura = Kostka Uderzenia Stopnia 3.
- 4 x Fragment Kostki: Uderzenie + 8 x Tynktura = Kostka Uderzenia Stopnia 4.
- 5 x Fragment Kostki: Uderzenie + 10 x Tynktura = Kostka Uderzenia Stopnia 5.
- 6 x Fragment Kostki: Uderzenie + 12 x Tynktura = Kostka Uderzenia Stopnia 6.
- 7 x Fragment Kostki: Uderzenie + 14 x Tynktura = Kostka Uderzenia Stopnia 7.

- 2 x Fragment Kostki: Obrona + 4 x Tynktura = Kostka Obrony Stopnia 2.
- 3 x Fragment Kostki: Obrona + 6 x Tynktura = Kostka Obrony Stopnia 3.
- 4 x Fragment Kostki: Obrona + 8 x Tynktura = Kostka Obrony Stopnia 4.
- 5 x Fragment Kostki: Obrona + 10 x Tynktura = Kostka Obrony Stopnia 5.
- 6 x Fragment Kostki: Obrona + 12 x Tynktura = Kostka Obrony Stopnia 6.
- 7 x Fragment Kostki: Obrona + 14 x Tynktura = Kostka Obrony Stopnia 7.

- 2 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 8 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 2.
- 3 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 12 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 3.
- 4 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 16 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 4.
- 5 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 20 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 5.
- 6 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 24 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 6.
- 7 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 28 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 7.

- 2 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 4 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 2.
- 3 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 6 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 3.
- 4 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 8 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 4.
- 5 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 10 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 5.
- 6 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 12 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 6.
- 7 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 14 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 7.

- 2 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 16 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 2.
- 3 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 24 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 3.
- 4 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 32 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 4.
- 5 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 40 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 5.
- 6 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 48 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 6.
- 7 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 56 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 7.

- 2 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 8 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 2.
- 3 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 12 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 3.
- 4 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 16 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 4.
- 5 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 20 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 5.
- 6 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 24 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 6.
- 7 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 28 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 7.

* Dodano możliwość uzyskiwania punktów Gen, poświęcając PP
* Sprzedawca w Grotach Ursa będzie oferował możliwość zakupu Torby Mocy Duchów (Torba zawiera Punty Gen) za Punkty Profesji
* Asortyment Sprzedawcy w Grotach Ursa powiększył się o następujące przedmioty:
- Pudełko Bestii Małego Niedźwiadka => 50.000 Punktów Gen.
- Pudełko Bestii Młodego Niedźwiedzia => 100.000 Punktów Gen.
- Niedźwiedzie Pudełko Bestii => 150.000 Punktów Gen.
- Pudełko Bestii Małej Niedźwiedzicy => 200.000 Punktów Gen.
- Pudełko Bestii Koali =>25.000 Punktów Gen.
- Koszmarna Skrzynia Zbroi => 30.000 Punktów Gen.
- Koszmarna Skrzynia Dodatków => 50.000 Punktów Gen.
- Demoniczna Skrzynia Dodatków =>10.000 Punktów Gen.
- Pudełko Kart Wzmocnienia 2-go poziomu => 20.000 Punktów Gen.
- Pudełko Kart Wzmocnienia 3-go poziomu => 50.000 Punktów Gen.
- Pudełko Kart Wzmocnienia 4-go poziomu => 120.000 Punktów Gen.
- Unikalne piaskowe pudełko Kamieni Dusz => 1.500 Punktów Gen.
- Unikalne granitowe pudełko Kamieni Dusz => 2.500 Punktów Gen.
- Unikalne kamienne pudełko Kamieni Dusz =>4.000 Punktów Gen.
- Unikalne węgielne pudełko Kamieni Dusz => 7.000 Punktów Gen.
- Unikalne krzemienne pudełko Kamieni Dusz => 9.800 Punktów Gen.
- Unikalne kwarcowe pudełko Kamieni Dusz => 15.000 Punktów Gen.
- Pudełko Koali z Kartami Wzmocnienia 2-go poziomu => 1.000 Punktów Gen.
- Pudełko Koali z Kartami Wzmocnienia 3-go poziomu =>2.000 Punktów Gen.
- Pudełko Koali z Kartami Wzmocnienia 4-go poziomu => 4.000 Punktów Gen.
- Rzakie piaskowe pudełko Kamieni Dusz => 800 Punktów Gen.
- Rzadkie granitowe pudełko Kamieni Dusz => 1.200 Punktów Gen.
- Rzadkie kamienne pudełko Kamieni Dusz => 1.800 Punktów Gen.
- Rzadkie węgielne pudełko Kamieni Dusz => 2.600 Punktów Gen.
- Rzadkie krzemienne pudełko Kamieni Dusz => 3.500 Punktów Gen.
- Rzadkie kwarcowe pudełko Kamieni Dusz => 4.700 Punktów Gen.
- Rzadkie obsydianowe pudełko Kamieni Dusz => 7.000 Punktów Gen.

* Ceny Usług Kowala uległy zmianie
- Ulepszenie dwuręcznego miecza 2-giego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 937.500, nowa cena: 938.000
- Ulepszenie dwuręcznego miecza 3-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 4.096.300, nowa cena: 4.090.000
- Ulepszenie dwuręcznego miecza 4-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 10.181.500, nowa cena: 10.176.000
- Ulepszenie dwuręcznego miecza 5-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 20.787.200, nowa cena: 20.717.000
- Ulepszenie dwuręcznego miecza 6-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 48.866.200, nowa cena: 48.861.000
- Ulepszenie dwuręcznego miecza 7-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 115.223.500, nowa cena: 115.219.000

- Ulepszenie jednoręcznego miecza 2-giego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 620.800, nowa cena: 621.000
- Ulepszenie jednoręcznego miecza 3-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 2.711.800, nowa cena: 2.706.000
- Ulepszenie jednoręcznego miecza 4-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 6.739.000, nowa cena: 6.732.000
- Ulepszenie jednoręcznego miecza 5-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 13.717.700, nowa cena: 13.714.000
- Ulepszenie jednoręcznego miecza 6-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 32.344.600, nowa cena: 32.340.000
- Ulepszenie jednoręcznego miecza 7-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 76.266.300, nowa cena: 76.262.000

- Ulepszenie zbroi 2-giego stopnia dla przywoływacza lub magika do poziomu 10: > stara cena: 398.100, nowa cena: 398.000
- Ulepszenie zbroi 3-giego stopnia dla przywoływacza lub magika do poziomu 10: > stara cena: 1.737.800, nowa cena: 1.728.000
- Ulepszenie zbroi 4-giego stopnia dla przywoływacza lub magika do poziomu 10: > stara cena: 4.318.900, nowa cena: 4.309.000
- Ulepszenie zbroi 5-giego stopnia dla przywoływacza lub magika do poziomu 10: > stara cena: 8.791.100, nowa cena: 8.786.000
- Ulepszenie zbroi 6-giego stopnia dla przywoływacza lub magika do poziomu 10: > stara cena: 20.728.100, nowa cena: 20.723.000
- Ulepszenie zbroi 7-giego stopnia dla przywoływacza lub magika do poziomu 10: > stara cena: 48.875.900, nowa cena: 48.869.000

- Ulepszenie zbroi 2-giego stopnia dla wojownika lub łowcy do poziomu 10: > stara cena: 434.000, nowa cena: 434.000
- Ulepszenie zbroi 3-giego stopnia dla wojownika lub łowcy do poziomu 10: > stara cena: 1.894.800, nowa cena: 1.885.000
- Ulepszenie zbroi 4-giego stopnia dla wojownika lub łowcy do poziomu 10: > stara cena: 4.708.300, nowa cena: 4.700.000
- Ulepszenie zbroi 5-giego stopnia dla wojownika lub łowcy do poziomu 10: > stara cena: 9.583.900, nowa cena: 9.579.000
- Ulepszenie zbroi 6-giego stopnia dla wojownika lub łowcy do poziomu 10: > stara cena: 22.597.600, nowa cena: 22.592.000
- Ulepszenie zbroi 7-giego stopnia dla wojownika lub łowcy do poziomu 10: > stara cena: 53.283.400, nowa cena: 53.279.000

* Dodano nowe przedmioty: Farby do włosów, oraz okulary (przedmioty dostępne w Sklepie Rappelz)
* Wygląd niektórych Bohaterów Niezależnych w miastach uległ zmianie
- Zmieniono wygląd Sprzedawcy Artykułów Spożywczych, Handlarza Bronią, Płatnerza, Kupca, Teleportera Ukrytej Wioski, oraz Poszukiwacza Przygód.

* Statystyki bonusowe następujących przedmiotów z trwałością zostały zwiększone:
- Kolczyki
- Naszyjniki
- Pierścienie
- Bronie
- Hełmy
- Rękawice
- Buty
- Pasy

* Do broni z trwałością zostały dodane efekty wizualne
* Wypadanie Fragmentów Kamienia Filozoficznego zostało zmienione
- Ilość otrzymywanych Fragmentów Kamienia Filozoficznego zależna jest od poziomy przeciwnika.

* Fragmenty Kamienia Filozoficznego mogą być łączone by otrzymywać nowe przedmioty
- 1000 Fragmentów Kamienia Filozoficznego => 100 x Ukruszony Kamień Filozoficzny + szansa na +1 dodatkowy Ukruszony Kamień Filozoficzny.
- 10000 Fragmentów Kamienia Filozoficznego => 1000 x Ukruszony Kamień Filozoficzny + od 1 do 10 dodatkowych Ukruszonych Kamieni Filozoficznych.

* Waga fragmentów Kostek została zmieniona z 0.5, na 0.1
* Usunięto błąd z nieprawidłowym wyświetlaniem Okna Bestii
* Ikony gry zostały odświeżone i udoskonalone
* Usunięto problem z wypadaniem kostek o złym stopniu podczas walki z przeciwnikiem
* Dokonano znacznych zmian w systemie wypadania przedmiotów
- Ilość wypadających przedmiotów została zwiększona.
- Potwory typu "field boss" mają zwiększone wypadanie przedmiotów o 100%.
- Ilość wypadających przedmiotów z potworów o wysokich poziomach została znacznie zwiększona.

* Opis umiejętności "Siła Podziemi" został zmodyfikowany
* Problem z wyświetlaniem PM przy niektórych umiejętnościach został wyeliminowany
* Błąd wyświetlania umiejętności "Wielkie Cięcie" został wyeliminowany
* Błąd z niepoprawnie wyświetlanym tekstem umiejętności "Jedność" został naprawiony
* Problem z wyświetlanym komunikatem o użyciu Buteleczki Wróżki Chrzestnej podczas pojedynku został usunięty
* Problem podczas którego gracz mógł użyć przedmiotu "Pióro Jedności", podczas gdy inni gracze w drużynie nie byli zalogowani został usunięty
* Problem podczas którego niektóre nazwy potworów wyświetlane były jako "Unknown Name" został naprawiony
* Bohaterowie Niezależni w Sanktuarium będą wyświetlani prawidłowo
* Strój z Mistrzostw Świata 2010 będzie wyświetlał się prawidłowo
* Ikona pliku Launcher.exe została zmieniona
* Elektroniczna sygnatura została dodana do pliku Launcher.exe, plik nie powinien być więcej blokowany przez oprogramowania antywirusowe
* Błąd podczas którego niektóre efekty wzmocnień były wyświetlane podwójnie został usunięty
* Błąd podczas którego chowaniec znikał z okna drużyny został naprawiony
* Dodana została akceptacja wyszukiwania aukcji po naciśnięciu klawisza "Enter"
* Problem gdzie podczas noszenia hełmu widoczne były także kolczyki został usunięty


http://sig.rappelzcharacters.com/dark/16463.png

Offline

 

#74 14-09-2010 22:51:58

 Venegoor

Administrator

3992275
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Zarejestrowany: 04-12-2007
Posty: 310
Punktów :   

Re: Epic 7

Pięknie dziękuję

Offline

 

#75 14-09-2010 23:20:54

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Offline

 
Rappelz

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Jarocin MĂźlheim an der Ruhr