Ciekawe czy( i jeśli tak, to ile razy) przełożą datę wejścia nowego Epica. Chociaż w sumie jak już tak elegancko zostało to obwieszczone, to może im się uda dotrzymać terminu
Offline
Parę ciekawostek, o jakich wcześniej nie słyszałem:
Żeby dostać się do trudniejszego dungeonu, należy od dungeon menagera wziąć quest, czy jeśli wszyscy w pary wezmą pojawi się 8 koali - nie wiadomo. Podobno wystarczy jak tylko 1 z osób go weźmie.
Co dają nowe petowe itemki, z opisu na stronie podanej przez Woja wynika, że pet może używac tych itemków tylko jeśli dropnął je mobek o jego typie (czyli genie z genie, hawk z hawka itp):
Ile dura ma pet na danych levelu enchanta:
Każdy zgon poza PvP i Celestial Offering (ciekawe czy podobne skile Sorca też) zabiera 1 pkt.
Orc po enchancie nie ma już bufka jakiego może rzucać na innych - stał się on selfbuffkiem.
Syrenka i wilk mają zmienione unity na odpowiednio: int i wis i str i agi.
Peta, który utracił całe dura ożywia się pustą kartą peta (nie znika on z inva jak ethereal itemki), a potem naprawia na maxa kolejną pustą kartą.
Offline
tanda napisał:
The developers report the loot bug as fixed in Epic 7.
Our experiences on our internal test server show the death animation failing but the loot drops.
Offline
Okazuje się, że zenchantowane pety potrzebują tyle samo expa na level, co obecnie:
Wygląda też na to, że nowe cuby (z szansą na zdaje się max 3 na uprgade) będzie się dropić w trudniejszych dungeonach i potem łączyć:
Co ciekawe materiał podstawowy jest ten sam dla wszystkich Ranków.
Offline
Podobno przy fail'u znikają tylko Essence, ale pożyjemy zobaczymy
Offline
Przy ściąganiu przez Launchera pojawia mi się "Packing error(#3)" najpierw przy 28% a później przy 16%.. Ma ktoś może też ten błąd?
Ostatnio edytowany przez Venegoor (14-09-2010 19:30:10)
Offline
Offline
Nie wiem czy tylko nie zmienili nagłówka, bo ściągnąłem tego manuala i jak chciałem zainstalować to było napisane, że już tą aktualizację mam obecnie zainstalowaną. Także jeszcze spróbuje z launchera a jak nie pójdzie to pewnie jutro
Offline
a ja sobie juz gram nawet mi sie podoba, szczegolnie fajne nagrody za ursa points, np:
za 1k ursa points masz szanse na any rank epic soul stone (szansa ok 30%, czasem jakis shitowy wpadnie kamyk z r2, mi m.in. wypadł epic int and str r7, ale to chyba i tak jest ok, bo losowy rank6 epic ss jest za 15k up)
za 3k up masz szanse na losowa +4 karte do skilla, 4 karty na jakies 12 prob, czyli szansa jest niewielka, mi wypadł +4 quick peace, holy aura, sonic cross i lightning field (pomyslcie jakie kokosy mozna zbic na +4 rapid healing albo +4 fire arrow, tudziez blessingi czy ai)
ps. stage 1 wolf ma czerwona sierść :>
aha, za 25k up masz szanse na losowego peta (untamed)
skladam jutro indeks do dziekanatu i zaczynamy :>
Offline
Venegoor napisał:
Nie wiem czy tylko nie zmienili nagłówka, bo ściągnąłem tego manuala i jak chciałem zainstalować to było napisane, że już tą aktualizację mam obecnie zainstalowaną. Także jeszcze spróbuje z launchera a jak nie pójdzie to pewnie jutro
Wyłącz launchera, zgraj ten plik i odpal manuala. Potem odpal launchera.
Plik ten przywraca poprzednią wersję launchera, tą dla której jest przeznaczony manual patch - czyli dla osób, które dziś w ogóle nie ściągnęły nic przez auto update.
Offline
Jes t to post z polskiego serwera napisane przez GM:))
Grafika na ekranie logowania została zaktualizowana do Kroniki VII
* Logo Rappelz zostało zmienione na Rappelz: Oddech Ciemności
* Dodano Ukryte Lochy
- Ukryte Lochy występują w lochach: Kryształowa Dolina, Sanktuarium, Płaskowyż Palmir, Świątynia Wypędzenia, Świątynia Zagubionych Dusz, Świątynia Pradawnych.
- Poziom przeciwników w Ukrytych Lochach jest zwiększony w porównaniu do normalnych lochów, zwiększony jest także poziom zdobywanego Doświadczenia i Punktów Profesji. Dodatkowo zwiększona jest ilość wypadających Przedmiotów oraz Rupii.
Informacje na temat Ukrytych Lochów:
Jak dostać się do Ukrytego Lochu?
- Po pokonaniu Strażnika Bramy w normalnym Lochu zostaną otwarte Wrota Przejścia do Ukrytego Lochu. Wrota znikają po 10 minutach.
- Strażnik Bramy swym wyglądem przypomina Koalę.
- Strażnik Bramy odradza się po 10 minutach, miejsce odrodzenia jest losowe.
Ukryte Lochy – Informacje Dodatkowe
- Po wyjściu z Ukrytego Lochu, lub po użyciu Zwoju Powrotu postać gracza zostanie przeniesiona do miasta swojej rasy.
- Po śmierci postaci, lub opuszczeniu gry, postać gracza także zostaje przeniesiona do miasta rasy.
- By po śmierci postaci, pozostała ona w Lochu, musi zostać użyta Buteleczka Wróżki Chrzestnej.
- W Ukrytych Lochach nie można przeprowadzić Oblężenia lub Ataku na Czas. Oznacza to, że Ukryte Loch nie mogą mieć właścicieli.
Ukryte Lochy – Informacje o Przedmiotach
- Pióro powrotu, Pióro Przywołania lub Pióro Jedności nie mogą zostać użyte w Ukrytych Lochach.
- Wierzchowce nie mogą zostać użyte w Ukrytych Lochach.
* Ogromna część Zagubionej Wyspy wyłoniła się z głębin oceanu, jej powierzchnia została pokryta Arktycznym Lodem, a nazwa wyspy została zmieniona na Lodową Wyspę
* Dodane zostały nowe lokacje: Wybrzeże Mroźnej Bryzy, Dolina Lodowych Ostrzy, Las Cierni Mrozu, Śnieżne Pole, Smocze Gniazdo, Las Jednorożców, Dolina Śnieżnych Zamieci, Królestwo Białej Grozy
* Dodano nowych przeciwników w przedziale poziomów od 146 do 184
* Dodano 27 nowych Bohaterów Niezależnych
* Dodano nowego, unikalnego chowańca o nazwie: Tyran Śmierci
* Dodano Kartę Jokera
- W przypadku nieudanego łączenia Kart Bestii istnieje mała szansa na uzyskanie Karty Jokera.
- Joker to chowaniec posiadający jedynie pasywne umiejętności.
- Wygląd Jokera nie zmienia się pomimo tego, że może on ewoluować.
- Karta Jokera może zostać użyta jako katalizator podczas łączenia Kart Bestii, co podnosi prawdopodobieństwo na udane połączenie.
* Dodano System Łączenia Kart Bestii
* Do łączonych kart została dodana trwałość oraz możliwość ich wzmocnienia
Informacje na temat Systemu Łączenia Kart Bestii:
Jak działa łączenie Kart Bestii?
- W każdym mieście pojawił się nowy Bohater Niezależny – Mistrz Bestii, sprzedaje on wszystkie potrzebne przedmioty oraz udziela porad na temat łączenia Kart Bestii.
- Mistrz Bestii sprzedaje następujące przedmioty: Spajacz Dusz (wymagany do łączenia Kart Bestii), Przekaźnik Dusz (używany do podnoszenia trwałości łączonych kart), Wysysacz Dusz (przedmiot wymagany do stworzenia Artefaktu).
- By móc przeprowadzić łączenia Kart Bestii wymagane są dwie karty tego samego chowańca z uwiezioną w nich bestią oraz Spajacz Dusz. Karty mogą zostać połączone w oknie łączenia przedmiotów.
- Chowaniec może zostać rozwinięty, aż do 5-tego poziomu wzmocnienia. By rozwinąć chowańca na kolejny poziom wzmocnienia wymagane są dwie karty o identycznym poziome wzmocnienia. Na przykład, by osiągnąć 3-ci poziom wzmocnienia, potrzeba pary kart na drugim poziomie wzmocnienia.
- Poziom chowańca nie jest istotny dla procesu łączenia.
- Proces łączenia kart może się nie powieść. W przypadku niepowodzenia, przedmioty w dodatkowych polach w oknie łączenia ulegną zniszczeniu.
- Szansa na udane łączenie kart wzrasta wraz z poziomem łączonych chowańców.
- Po udanym łączeniu, poziom nowej bestii zostaje zresetowany do poziomu 1.
- Bestia może zostać rozwinięta, aż do 5-tego poziomu.
Co daje łączenie kart bestii?
- Wygląd chowańca zostaje zmieniony.
- Statystyki chowańca zostają zwiększone w zależności od stopnia wzmocnienia.
- Zostają dodane nowe miejsca w ekwipunku chowańca.
- Na +1-wszym stopniu wzmocnienia chowańca zostaje dodane dodatkowe miejsce na akcesoria.
- Na +1-wszym stopniu wzmocnienia chowańca zostają dodane dwa dodatkowe miejsca na Artefakty.
- Zostaje zwiększona liczba Punktów Profesji chowańca.
- Zostają dodane nowe umiejętności.
Działanie trwałości łączonych Kart Bestii
- Trwałość karty zostaje pomniejszona za każdym razem kiedy chowaniec ginie.
- Ilość utraconych przez chowańca punktów zależna jest od poziomu wzmocnienia.
- Gdy trwałości karty chowańca spadnie do zera, karta nie może zostać więcej użyta, chyba że zostanie naprawiona.
- By naprawić kartę i naładować punkty trwałości karty, wymagany jest Przekaźnik Dusz (dostępny ui Mistrza Bestii w każdym mieście), oraz Pusta Karta Bestii tego samego typu co zniszczona Karta Bestii.
* Do gry dodano nowe przedmioty: Totem oraz Artefakt
- By otrzymać Artefakt wymagany jest Totem, oraz Wysysacz Dusz (dostępny u Mistrza Bestii).
- Totemy połączone są z typem przeciwników z (np. by uzyskać Totem Orka, należy walczyć z Orkami).
- Totem Koali może zostać zakupiony u sprzedawcy w Grotach Ursa.
- Stworzony Artefakt może zostać umieszczony w polu Artefaktu w oknie bestii.
- Artefakty, podobnie jak łączone karty, oraz niektóre przedmioty posiadają punkty trwałości, punkty trwałości mogą być uzupełniane dzięki Przekaźnikowi Dusz.
* Do gry zostały dodane następujące Artefakty:
- Artefakt Zręczności
- Artefakt Obrony
- Artefakt Szybkości
- Artefakt Czujności
- Artefakt Uderzenia
- Artefakt Many
- Artefakt Ostrości
- Artefakt Magii
- Artefakt Obrony Magicznej
- Artefakt Intuicji
- Artefakt Regeneracji
* Do gry zostały dodane następujące Totemy:
- Totem: Odwaga Pantery
- Totem: Odwaga Kurzaka
- Totem: Odwaga Żółwiana
- Totem: Odwaga Orka
- Totem: Odwaga Yeti
- Totem: Odwaga Szkieletu
- Totem: Odwaga Czerwonej Wróżki
- Totem: Odwaga Niebieskiej Wróżki
- Totem: Odwaga Syreny
- Totem: Odwaga Salamandry
- Totem: Odwaga Jastrzębca
- Totem: Odwaga Centaura
- Totem: Odwaga Anioła
- Totem: Odwaga Cerbera
- Totem: Odwaga Smoka
- Totem: Odwaga Koali
- Totem: Odwaga Harpi
- Totem: Odwaga Wilka
- Totem: Odwaga Gnolla
- Totem: Odwaga Ośmiornicy
- Totem: Odwaga Nagi
- Totem: Odwaga Dżina
- Totem: Odwaga Mistycznego Dżina
- Totem: Odwaga Białego Jednorożca
- Totem: Odwaga Mrocznego Jednorożca
- Totem: Odwaga Tyrana Śmierci
* Dodano nowe zadania w Lochach
- Zadania w Ukrytych Lochach:
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu - Kryształowa Dolina 1:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 65. Zalecany Poziom: 90.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu - Kryształowa Dolina 2:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 65. Zalecany Poziom: 90.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu – Płaskowyż Palmir 1:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 80. Zalecany Poziom: 113.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu – Płaskowyż Palmir 2:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 80. Zalecany Poziom: 113.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu – Sanktuarium:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 110. Zalecany Poziom: 145.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu – Płaskowyż Palmir 1:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 80. Zalecany Poziom: 113.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu – Świątynia Pradawnych:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 140. Zalecany Poziom: 158.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu – Świątynia Zagubionych Dusz:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 140. Zalecany Poziom: 170.
> Otwarcie Portalu do Ukrytego Lochu – Świątynia Wypędzenia:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 140. Zalecany Poziom: 190.
- Atak na Czas
> Atak na Czas – Grobowiec Arid:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 40. Zalecany Poziom: 55.
> Atak na Czas – Zagubione Kopalnie:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 60. Zalecany Poziom: 85.
> Atak na Czas – Kryształowa Dolina:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 70. Zalecany Poziom: 95.
> Atak na Czas – Płaskowyż Palmir:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 95. Zalecany Poziom: 130.
> Atak na Czas – Sanktuarium:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 105. Zalecany Poziom: 150.
> Atak na Czas – Świątynia Pradawnych:
Start: Zarządca Lochu. Wymagany poziom: 115. Zalecany Poziom: 170.
* Nagrody za niektóre zadania zostały uaktualnione. Uaktualnienie nie dotycz zadań losowych, głównych zadań, zadań w Sanktuarium oraz na Rynku Bastet
* Okno gildii zostało udoskonalone
* Dodane zostały 2 kolejne paski dostępu (obecnie gra posiada 4 paski)
* Dodana została opcja ustawień przezroczystości pasków dostępu (pionowa niebieska linia na obrzeżach pasków)
* Miejsca na nowych paskach dostępu zostały dopisane do listy Skrótów Klawiszowych
* Zasięg Ataków dystansowych został znacznie zwiększony
- Formuła Ataku dystansowego została zmieniona z Siła + Sprawność, na Zręczność + Sprawność.
* Statystyki podstawowe postaci uległy zmianie
- At. Fiz. został zwiększony (+ 1 punkt Siły).
- Szyb. At. i Ataki Dystansowe zostały zwiększone (+1 Zręczność).
- Obr. Fiz. została zmniejszona.
- PŻ zostały zwiększone (+1 Żywotność).
- PM zostały zwiększone (+1 Wiedza).
* Dodano przedmioty: Kostka Śnieżnego Wzmocnienia, oraz Kostka Lodowego Wzmocnienia
- Kostka Śnieżnego Wzmocnienia Losowo zwiększa poziom wzmocnienia przedmiotu od 1 do 3.
- Kostka Lodowego Wzmocnienia Losowo zwiększa poziom wzmocnienia przedmiotu od 1 do 5.
* Przedmiot Kula Wyjątkowej Mocy zmienił nazwę na Tynktura
* Dodano przedmiot: Fragmenty Kostek Uderzenia oraz Obrony
- Fragmenty kostek będą upuszczane przez zabitych przeciwników.
- Fragmenty Kostek mogą zostać używane w kombinacji z innymi przedmiotami.
- Podczas łączenia istnieje szansa na nieudane połączenie.
* Warianty łączenia Tynktury oraz Fragmentów Kostek:
- 2 x Fragment Kostki: Uderzenie + 4 x Tynktura = Kostka Uderzenia Stopnia 2.
- 3 x Fragment Kostki: Uderzenie + 6 x Tynktura = Kostka Uderzenia Stopnia 3.
- 4 x Fragment Kostki: Uderzenie + 8 x Tynktura = Kostka Uderzenia Stopnia 4.
- 5 x Fragment Kostki: Uderzenie + 10 x Tynktura = Kostka Uderzenia Stopnia 5.
- 6 x Fragment Kostki: Uderzenie + 12 x Tynktura = Kostka Uderzenia Stopnia 6.
- 7 x Fragment Kostki: Uderzenie + 14 x Tynktura = Kostka Uderzenia Stopnia 7.
- 2 x Fragment Kostki: Obrona + 4 x Tynktura = Kostka Obrony Stopnia 2.
- 3 x Fragment Kostki: Obrona + 6 x Tynktura = Kostka Obrony Stopnia 3.
- 4 x Fragment Kostki: Obrona + 8 x Tynktura = Kostka Obrony Stopnia 4.
- 5 x Fragment Kostki: Obrona + 10 x Tynktura = Kostka Obrony Stopnia 5.
- 6 x Fragment Kostki: Obrona + 12 x Tynktura = Kostka Obrony Stopnia 6.
- 7 x Fragment Kostki: Obrona + 14 x Tynktura = Kostka Obrony Stopnia 7.
- 2 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 8 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 2.
- 3 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 12 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 3.
- 4 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 16 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 4.
- 5 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 20 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 5.
- 6 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 24 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 6.
- 7 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 28 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 7.
- 2 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 4 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 2.
- 3 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 6 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 3.
- 4 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 8 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 4.
- 5 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 10 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 5.
- 6 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 12 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 6.
- 7 x Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie + 14 x Tynktura = Kostka Śnieżnego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 7.
- 2 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 16 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 2.
- 3 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 24 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 3.
- 4 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 32 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 4.
- 5 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 40 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 5.
- 6 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 48 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 6.
- 7 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 56 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 7.
- 2 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 8 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 2.
- 3 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 12 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 3.
- 4 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 16 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 4.
- 5 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 20 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 5.
- 6 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 24 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 6.
- 7 x Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie + 28 x Tynktura = Kostka Lodowego Wzmocnienia: Uderzenie stopień 7.
* Dodano możliwość uzyskiwania punktów Gen, poświęcając PP
* Sprzedawca w Grotach Ursa będzie oferował możliwość zakupu Torby Mocy Duchów (Torba zawiera Punty Gen) za Punkty Profesji
* Asortyment Sprzedawcy w Grotach Ursa powiększył się o następujące przedmioty:
- Pudełko Bestii Małego Niedźwiadka => 50.000 Punktów Gen.
- Pudełko Bestii Młodego Niedźwiedzia => 100.000 Punktów Gen.
- Niedźwiedzie Pudełko Bestii => 150.000 Punktów Gen.
- Pudełko Bestii Małej Niedźwiedzicy => 200.000 Punktów Gen.
- Pudełko Bestii Koali =>25.000 Punktów Gen.
- Koszmarna Skrzynia Zbroi => 30.000 Punktów Gen.
- Koszmarna Skrzynia Dodatków => 50.000 Punktów Gen.
- Demoniczna Skrzynia Dodatków =>10.000 Punktów Gen.
- Pudełko Kart Wzmocnienia 2-go poziomu => 20.000 Punktów Gen.
- Pudełko Kart Wzmocnienia 3-go poziomu => 50.000 Punktów Gen.
- Pudełko Kart Wzmocnienia 4-go poziomu => 120.000 Punktów Gen.
- Unikalne piaskowe pudełko Kamieni Dusz => 1.500 Punktów Gen.
- Unikalne granitowe pudełko Kamieni Dusz => 2.500 Punktów Gen.
- Unikalne kamienne pudełko Kamieni Dusz =>4.000 Punktów Gen.
- Unikalne węgielne pudełko Kamieni Dusz => 7.000 Punktów Gen.
- Unikalne krzemienne pudełko Kamieni Dusz => 9.800 Punktów Gen.
- Unikalne kwarcowe pudełko Kamieni Dusz => 15.000 Punktów Gen.
- Pudełko Koali z Kartami Wzmocnienia 2-go poziomu => 1.000 Punktów Gen.
- Pudełko Koali z Kartami Wzmocnienia 3-go poziomu =>2.000 Punktów Gen.
- Pudełko Koali z Kartami Wzmocnienia 4-go poziomu => 4.000 Punktów Gen.
- Rzakie piaskowe pudełko Kamieni Dusz => 800 Punktów Gen.
- Rzadkie granitowe pudełko Kamieni Dusz => 1.200 Punktów Gen.
- Rzadkie kamienne pudełko Kamieni Dusz => 1.800 Punktów Gen.
- Rzadkie węgielne pudełko Kamieni Dusz => 2.600 Punktów Gen.
- Rzadkie krzemienne pudełko Kamieni Dusz => 3.500 Punktów Gen.
- Rzadkie kwarcowe pudełko Kamieni Dusz => 4.700 Punktów Gen.
- Rzadkie obsydianowe pudełko Kamieni Dusz => 7.000 Punktów Gen.
* Ceny Usług Kowala uległy zmianie
- Ulepszenie dwuręcznego miecza 2-giego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 937.500, nowa cena: 938.000
- Ulepszenie dwuręcznego miecza 3-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 4.096.300, nowa cena: 4.090.000
- Ulepszenie dwuręcznego miecza 4-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 10.181.500, nowa cena: 10.176.000
- Ulepszenie dwuręcznego miecza 5-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 20.787.200, nowa cena: 20.717.000
- Ulepszenie dwuręcznego miecza 6-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 48.866.200, nowa cena: 48.861.000
- Ulepszenie dwuręcznego miecza 7-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 115.223.500, nowa cena: 115.219.000
- Ulepszenie jednoręcznego miecza 2-giego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 620.800, nowa cena: 621.000
- Ulepszenie jednoręcznego miecza 3-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 2.711.800, nowa cena: 2.706.000
- Ulepszenie jednoręcznego miecza 4-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 6.739.000, nowa cena: 6.732.000
- Ulepszenie jednoręcznego miecza 5-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 13.717.700, nowa cena: 13.714.000
- Ulepszenie jednoręcznego miecza 6-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 32.344.600, nowa cena: 32.340.000
- Ulepszenie jednoręcznego miecza 7-ego stopnia do poziomu 10: > stara cena: 76.266.300, nowa cena: 76.262.000
- Ulepszenie zbroi 2-giego stopnia dla przywoływacza lub magika do poziomu 10: > stara cena: 398.100, nowa cena: 398.000
- Ulepszenie zbroi 3-giego stopnia dla przywoływacza lub magika do poziomu 10: > stara cena: 1.737.800, nowa cena: 1.728.000
- Ulepszenie zbroi 4-giego stopnia dla przywoływacza lub magika do poziomu 10: > stara cena: 4.318.900, nowa cena: 4.309.000
- Ulepszenie zbroi 5-giego stopnia dla przywoływacza lub magika do poziomu 10: > stara cena: 8.791.100, nowa cena: 8.786.000
- Ulepszenie zbroi 6-giego stopnia dla przywoływacza lub magika do poziomu 10: > stara cena: 20.728.100, nowa cena: 20.723.000
- Ulepszenie zbroi 7-giego stopnia dla przywoływacza lub magika do poziomu 10: > stara cena: 48.875.900, nowa cena: 48.869.000
- Ulepszenie zbroi 2-giego stopnia dla wojownika lub łowcy do poziomu 10: > stara cena: 434.000, nowa cena: 434.000
- Ulepszenie zbroi 3-giego stopnia dla wojownika lub łowcy do poziomu 10: > stara cena: 1.894.800, nowa cena: 1.885.000
- Ulepszenie zbroi 4-giego stopnia dla wojownika lub łowcy do poziomu 10: > stara cena: 4.708.300, nowa cena: 4.700.000
- Ulepszenie zbroi 5-giego stopnia dla wojownika lub łowcy do poziomu 10: > stara cena: 9.583.900, nowa cena: 9.579.000
- Ulepszenie zbroi 6-giego stopnia dla wojownika lub łowcy do poziomu 10: > stara cena: 22.597.600, nowa cena: 22.592.000
- Ulepszenie zbroi 7-giego stopnia dla wojownika lub łowcy do poziomu 10: > stara cena: 53.283.400, nowa cena: 53.279.000
* Dodano nowe przedmioty: Farby do włosów, oraz okulary (przedmioty dostępne w Sklepie Rappelz)
* Wygląd niektórych Bohaterów Niezależnych w miastach uległ zmianie
- Zmieniono wygląd Sprzedawcy Artykułów Spożywczych, Handlarza Bronią, Płatnerza, Kupca, Teleportera Ukrytej Wioski, oraz Poszukiwacza Przygód.
* Statystyki bonusowe następujących przedmiotów z trwałością zostały zwiększone:
- Kolczyki
- Naszyjniki
- Pierścienie
- Bronie
- Hełmy
- Rękawice
- Buty
- Pasy
* Do broni z trwałością zostały dodane efekty wizualne
* Wypadanie Fragmentów Kamienia Filozoficznego zostało zmienione
- Ilość otrzymywanych Fragmentów Kamienia Filozoficznego zależna jest od poziomy przeciwnika.
* Fragmenty Kamienia Filozoficznego mogą być łączone by otrzymywać nowe przedmioty
- 1000 Fragmentów Kamienia Filozoficznego => 100 x Ukruszony Kamień Filozoficzny + szansa na +1 dodatkowy Ukruszony Kamień Filozoficzny.
- 10000 Fragmentów Kamienia Filozoficznego => 1000 x Ukruszony Kamień Filozoficzny + od 1 do 10 dodatkowych Ukruszonych Kamieni Filozoficznych.
* Waga fragmentów Kostek została zmieniona z 0.5, na 0.1
* Usunięto błąd z nieprawidłowym wyświetlaniem Okna Bestii
* Ikony gry zostały odświeżone i udoskonalone
* Usunięto problem z wypadaniem kostek o złym stopniu podczas walki z przeciwnikiem
* Dokonano znacznych zmian w systemie wypadania przedmiotów
- Ilość wypadających przedmiotów została zwiększona.
- Potwory typu "field boss" mają zwiększone wypadanie przedmiotów o 100%.
- Ilość wypadających przedmiotów z potworów o wysokich poziomach została znacznie zwiększona.
* Opis umiejętności "Siła Podziemi" został zmodyfikowany
* Problem z wyświetlaniem PM przy niektórych umiejętnościach został wyeliminowany
* Błąd wyświetlania umiejętności "Wielkie Cięcie" został wyeliminowany
* Błąd z niepoprawnie wyświetlanym tekstem umiejętności "Jedność" został naprawiony
* Problem z wyświetlanym komunikatem o użyciu Buteleczki Wróżki Chrzestnej podczas pojedynku został usunięty
* Problem podczas którego gracz mógł użyć przedmiotu "Pióro Jedności", podczas gdy inni gracze w drużynie nie byli zalogowani został usunięty
* Problem podczas którego niektóre nazwy potworów wyświetlane były jako "Unknown Name" został naprawiony
* Bohaterowie Niezależni w Sanktuarium będą wyświetlani prawidłowo
* Strój z Mistrzostw Świata 2010 będzie wyświetlał się prawidłowo
* Ikona pliku Launcher.exe została zmieniona
* Elektroniczna sygnatura została dodana do pliku Launcher.exe, plik nie powinien być więcej blokowany przez oprogramowania antywirusowe
* Błąd podczas którego niektóre efekty wzmocnień były wyświetlane podwójnie został usunięty
* Błąd podczas którego chowaniec znikał z okna drużyny został naprawiony
* Dodana została akceptacja wyszukiwania aukcji po naciśnięciu klawisza "Enter"
* Problem gdzie podczas noszenia hełmu widoczne były także kolczyki został usunięty
Offline
Offline
Offline