Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, zmianie mają ulec co najmniej niektóre przeliczniki statów na patt, pdf, etc. Póki co wiadomo, że:
Vit daje 5/3 P.Def i 33 HP(na moje oko na podstawie wcześniejszych screenów breedera to 35,9 daje), w E6 dawało 2 P.Def i 30 HP.
Agi daje 1/10 Att Speed i 1/2 eva
1 Wis daje 4 MP Recov, około 2 mdef, 1/2 macc i 1/2 mres.
1 Str wydaje się dodawać +1.8 patt, ale sam to wyliczałem bo na screenie gość ma pantere w pasku więc odliczałem bonus za patt jaki ona dodaje. Dodatkowo coś wcześniej pisali, że dex ma mieć też coś zmienione może też w kwestii patt.
1 Dex wydaje się dodawać nadaj 1/2 acc, inne staty jakie daje ciężko odczytać - nie ma wymaganego kompletu screenów.
1 Int nadal wydaje się dodawać 2 matt i co dziwne 30 MP.
Znaczna większość pdefa klas magicznych pochodzi od vita, zatem może być (nie)wesoło. W PvP SH i Archer będą ich jeszcze bardziej kosić. Obniżenie pdefa służy szczególnie postacią z szybkim atakiem, co w połączeniu z agi dającym att speed jest jeszcze bardziej interesujące. Czeka nas zatem podwójny lub wręcz potrójny nerf magików:
1. Jeszcze mniej pdef na postaci, ten sam mdef - nas biją mocniej my ich tak samo,
2. Tyle samo matt i cast speed, możliwości ofensywne bez zmian,
3. Więcej HP na postaciach, czyli trzeba więcej skili aby gościa powalić,
3,5. Zwiększenie MP Recov daje też więcej mocy warriorom - magikom ciężko jest się pozbyć MP nawet na kilku gościach. 12k MP na R6 to żadne szaleństwo, nawet bez full int builda, a cooldown nuków nie pozwala ich za często rzucać. Czyli możliwości ofensywne bez większych zmian.
Z drugiej strony więcej MP Recov poprawi możliwości klas tankujących dzięki czemu reszta również będzie mogła więcej/lpeszymi skilami uderzać. Pomoże też petom na niepetclassach.
Offline
Mniejsze problemy dla knightów, soldierów i champów. Taak wiem, mają mental breakera, ale i tak przecież musieli oszczędzać. Faktem jest, że champ przez większość życia ma prawie tyle samo mp... czyli w okolicach 4- 4,5k. Podniesienie many i mp recov sprawi, ze chyba wszystkie skille będę mógł trzymać na ct bez przerwy. Mobki będą płakać
Dobra wiadomość to bez wątpienia dla battle summonerów. Bidoki na supportach zjadali się sami.
Offline
taka mala ciekawostka jezeli ktos sie zastanawia jak beda wygladaly enchantowane pety:
http://www.youtube.com/watch?v=9LZZCB6TX0g
znalezienie trudne nie bylo, pierwszy filmik na youtube (btw, hawk im wyszedl xD)
tylko czy pety zmieniaja wyglad co + czy tylko na +5?
i kilka filmikow nizej nowy wyglad okna gildii i inne takie:
http://www.youtube.com/watch?v=C8ci2sX9P-I
jakby nic nie zmienili to z tego co zauwazylem nareszcie rappelz pod wzgledem organizacji gildii staje sie bardzo fajne (^^,)
Ostatnio edytowany przez MisiuPL (05-07-2010 21:54:05)
Offline
MisiuPL napisał:
taka mala ciekawostka jezeli ktos sie zastanawia jak beda wygladaly enchantowane pety:
http://www.youtube.com/watch?v=9LZZCB6TX0g
znalezienie trudne nie bylo, pierwszy filmik na youtube (btw, hawk im wyszedl xD)
tylko czy pety zmieniaja wyglad co + czy tylko na +5?
Pety zmieniają wygląd już na +1, pytanie czy zmieniają się dalej na +2 +3 itd.?
Offline
Venegoor napisał:
Pety zmieniają wygląd już na +1, pytanie czy zmieniają się dalej na +2 +3 itd.?
Podobno nie wszystkie póki co - trochę zamieszania jeszcze tam mają. Swego czasu czytałem, że na +1 pet ma mieć nowy skin, a na +5 kolejny, ale póki co różnie jest z różnymi petami. Tu jest poultry do +3 - bez zmian od +1.
Offline
Aniołki już wcześniej L0ku "zaprezentował"
L0ku napisał:
Anioł +1. Moim zdaniem panowie z Korei toche przesadzili... http://www.youtube.com/watch?v=cDYfpAreCyw
Offline
Pojawiły się jakieś skrawki wieści, głównie zdjęć, o E7.1. Do tego mapa nowej wyspy, 4x większej niż obecna:
Offline
Offline