Czy ktoś wie co z tymi nowymi itemami? Bo dla mnie jest to zupełnie zakręcone, czy są one lepsze od tych zwykłych nie mających Durability ? Bo leci ich strasznie dużo i nie wiem za ile je wystawiać, czy sprzedawać tanio żeby jak najszybciej zeszły bo za chwilę będą tanie jak barszcz, czy może trzeba je sobie cenić? A może jeszcze coś wymyślą, że skoro teraz tak się sypią to będzie można jeszcze coś z nimi robić?
Offline
mi sie wydaje ze te itemki z durability beda mialy znaczenie pozniej, beda sie zuzywaly i dodadza gdzies mozliwosc naprawy np u blacksmitha,
Offline
Możliwości naprawy już są - u Merchanta. Są dość kosztowne, ale sądząc po tym, że itemki z dodatkowymi statami lecą głównie w dungeonie, podczas gdy na farmie lecą zwykłe/stare itemki, te nowe są lepsze. Stąd wniosek że powinny być lepsze. A cenę NPC mają taką samą?
Offline
Cena nowych itemow jest smieszna.....moze ja zmienia za armor huntera r5 z dodatkiem defa 65.....u npc mozna go sprzedac za..........32 tysiace ruppers!!!!!!!!!
Co do questu z aniolami gnollami i kentami....marcin mozebyscie wymyslili cos takiego ze ....kazdy z gildii daje po jednym aniele...ci ktorzsy nie chca to nie...lub juz tamowali....ale chodzi mi o to ze robisz liste tych osob i tak napzryklad 25 osob daje po 1 aniele...wpisuja sie koeljna na to liste....od numeru jeden do numeru 25....wtedy....idziecie tamwoqac te anioly i po kolei pierwszy aniol tamwany jest aniolem osoby z listy z numerem jeden....i tak po kolei do numeru 25....jesli naprzyklad aniol 9 zostaly stamwoany wowczas ten aniol bedzie nalezal do tej osoby:) itd dzieki takeimu rozwiazaniu napewno ktos dostanei tego upragnionego aniola:) pozdro....pawel moze zalozysz osobny temat z tym...beda sie tam wpisywac osoby chetne do czegos takiego:)
Ostatnio edytowany przez Sibi (27-02-2010 20:01:20)
Offline
tego nie widzialem zeby byla juz mozliwa naprawa, ale warto wiedziec
jesli chodzi o cene to albo to jest bug albo juz tak zostanie poniewaz za szybko ludzie zapelniali by oltarzyk (pewnie tak mysli gpotato/devs)
natomiast pomysl z aniolkami jest oryginalny nie mniej jednak uwazam ze tamowanie duzej ilosci pod rzad nie ma zupelnie wplywu na wynik tamowania wiec bylaby to tylka zabawa dla wszystkich bioracych udzial w tej akcji
Offline
Problem w tym, że takie aniołki łapią się w tempie 3/100, a nie sądzę, abyśmy wszyscy mieli tyle altów, aby zapewnić dopływ około 40 pustych kart na głowę... Do tego levelowanie altów (do 70 lv zdaje się - do questa z kartami) trwa teraz o wiele dłużej, bo dużo trudniej bije się w dungeonie.
Odnośnie naprawy nowych itemków:
Oficjalny poradnik naprawy itemków z durability.
Podobno niska cena NPC etheral itemków jest celowa - dropią one dużo częściej niż normalne itemki i byłyby akcją odwrotną do wprowadzanych co i raz tzw rupee sinków - sposobów usuwania gotówki z gry (np jewele, naprawa etheral itemków).
Offline
Kilka dni temu Woju umieścił także link do filmiku instruktażowego na yt, dotyczącego naprawy durability
link do posta -> http://www.darkteampl.pun.pl/viewtopic. … 4063#p4063
Offline
Wygląda na to, że nowo dodane itemki z durability zużywają się się dość szybko - są kosztowne w utrzymaniu. Do tego tracą durability jak nosiciel pada i dotyczy to także PvP, ciekawe czy siege też (lol).
Offline
Ktoś pisał, że miał 133/160 na czymś na salce przed DP czy biciem jakiegoś bossa. W czasie tej czynności padła 3 razy i durability się skończyło... A do naprawy itemka, jak mu durability do 0 zejdzie, potrzeba takiego samego itemka, w pełni naładowanego (nie wiem czy "dokładność" dotyczy "+" i lv) o ile ma co najmniej 1 punkt można dowolny item wyssać i nim naprawić.
Cena uzupełnienia durability jest znośna, o ile będzie się jej pilnować przed osiągnięciem 0. Co do soul stonów w zbroi to moje pety chyba je zużywają, ale znacznie wolniej niż w broni. Sprawdzę u BP na ursiarzu - ona sporo obrywa.
Offline
Wykaz przydomków itemków i kamyków:
Equipment:
Evasion/Mov Spd -> Tier1: Rapid, Tier 2: Fleeting
P. Def -> Tier1: Sturdy, Tier 2: Rugged
Atk Spd/Cast Spd -> Tier1: Eager, Tier 2: Voracious
Block Def -> Tier1: Armored, Tier 2: Fortified
Acc/M. Acc -> Tier1: Devoted, Tier 2: Fervent
Crit. Power -> Tier1: Savage, Tier 2: Brutal
MP Recovery -> Tier1: Resilient, Tier 2: Capricious
P. Atk -> Tier1: Forceful, Tier 2: Vehement
M. Atk -> Tier1: Fiendish, Tier 2: Wicked
M. Def -> Tier1: Polished, Tier 2: Radiant
Crit. Rate -> Tier1: Ardent, Tier 2: Steadfast
Stones:
Evasion/Mov Spd -> Basic: Swift, Rare: Haste, Epic: Lithe
P. Def -> Basic: Stout, Rare: Stalwart, Epic: Puissant
Atk Spd/Cast Spd -> Basic: Surge, Rare: Whirl, Epic: Flurry
Block Def -> Basic: Ward, Rare: Bulwark, Epic: Aegis
Acc/M. Acc -> Basic: Hone, Rare: Focus, Epic: Hawkeye
Crit. Power -> Basic: Strike, Rare: Impact, Epic: Decimation
MP Recovery -> Basic: Seer, Rare: Prophet, Epic: Oracle
P. Atk -> Basic: Robust, Rare: Vigor, Epic: Brawn
M. Atk -> Basic: Bane, Rare: Havoc, Epic: Mayhem
M. Def -> Basic: Wit, Rare: Cunning, Epic: Erudition
Crit. Rate -> Basic: Chance, Rare: Luck, Epic: Fortune
Tier 1 i Tier 2 oznacza 2 różne wartości bonusa.
Uwaga dotycząca "nowych" kamyków, dodających np crit ratio, att speed i inne. Problem polega na wyświetlaniu liczb przez grę - zawsze są one nie tyle przybliżane, co gra ucina to, co jest za " , ", czyli zamiast 84.7 wyświetli 84. Z relacji innych graczy wynika, że podobnie jest z kamykami dającymi np 1,5, 1,6, 1,9 - w sumie dają one +3. Zatem zakładanie czegoś co ma 0,9% crit ratio ma zerowy efekt - gra dokonuje obcięcia wszystkiego po " , " od razu, a nie po zsumowaniu statów itemków, jakie postać nosi.
Offline
Skill z lv 150 unicorna:
Coś jak Might of the Underworld sorca, z tą różnicą, że ciągnie z peta 400 MP co 6 sec...
Offline
Tylko dla klas summonerskich... dla reszty bezużyteczne, chyba że tylko na czasu duelu, żeby petowi nie wysiorbać całej many. Z drugiej strony skoro dla petklassy pety stanowią jego siłę, to po cholere je osłabiać...
Offline
Monia napisał:
Jeśli pobiera MP co 6 sekund to chyba ten pet musi być wyciągnięty żeby działało
Jak do tego doszłaś? :]
Offline
Chodziło o to, że na czas duelu odpalasz, a po duelu gasisz, bo pet nie wytrzyma na tym togglu za długo.
Offline