ja z "siódemką" również nie miałem najmniejszego problemu
Offline
Wygląda na to, ze pojawił się nowy, dość paskudny bug - bycie w party powoduje pogorszenie ilości wyświetlanych klatek na sekundę (FPS), co może być zinterpretowane jako lag. Oko ludzkie za płynne uważa 25 FPS. Samo wyjście z niego przywraca sytuację do normy. Zdjęcia i szczegóły tutaj. Póki co brak oficjalnego komentarza.
Offline
Sloneczko napisał:
Wygląda na to, ze pojawił się nowy, dość paskudny bug - bycie w party powoduje pogorszenie ilości wyświetlanych klatek na sekundę (FPS), co może być zinterpretowane jako lag. Oko ludzkie za płynne uważa 25 FPS. Samo wyjście z niego przywraca sytuację do normy. Zdjęcia i szczegóły tutaj. Póki co brak oficjalnego komentarza.
Problem ten niestety mnie dotyczy, lecz zauważyłem to już dosyć dawno...Podczas normalnego bicia mobów w pt gra laguje, a po wyjściu z party można stać obok i wszystko płynnie chodzi. Analogicznie jest gdy jakieś inne party przechodzi obok(będąc w pt-ogromny lag, bez pt-praktycznie zero reakcji lub bardzo mała).
Offline
Mnie się za to podoba, że "lagiem" nazwano 14 fps. Takie lekkie przycinanie nie przeszkadza w niczyn jak na moje oko... Ja tam ostatnimi czasy miewałem na oko ze 5 fps i dało się grać :]
Offline
14 a jego zwykłe 40 stanowi pewną różnicę Jeśli 25 to płynna gra, mamy tu ubytek około 56% - da się zauważyć
Offline
Nie mówię, że tego nie widać, ale to nie przeszkadza w grze.
Offline
Od jakiegoś czasu istnieje bug dotyczący użytkowania WH. Podczas próby jego otwarcia wyświetla się żółty napis: "Cannot connect to server. Please try again later".
Ponowna próba otwarcia WH jest już zazwyczaj udana, ale okazuje się, że czasami ilość przedmiotów określanych liczbą (flaszki, scrolle, strzały, kostki, kamienie, SS, T-Pro, eventowe literki itp., a prawdopodobnie również Rupee) zostaje podwojona. Niby fajnie, ale po reologu WSZYSTKIE te przedmioty (i te dodane i te co faktycznie mieliśmy) znikają!
Tak sobie myślę, że uniknąć tego zniknięcia można by poprzez wyjęcie wszystkich zdublowanych przedmiotów (lub przynajmniej po kilka z każdej kupki) i ponowne ich zmagazynowanie. Byś może w ten sposób ich ilość zostanie zaktualizowana gdzieś tam na serwerze i po restarcie gry nie zostanie wyzerowana.
Można się przed skutkami tego buga zabezpieczyć (przynajmniej częściowo) nie przechowując w WH drogocennych przedmiotów typu SS, E-Pro, ancient cuby itp.
http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 2&t=974240
Offline
[GM]Magma napisał, że o ile w przypadku śmierci postaci spadek durability na przedmiotach został zredukowany do 10%, o tyle zmniejszenie to nie dotyczy spadku durability przedmiotów noszonych przez peta. W przypadku śmierci peta durability na noszonych przez tego peta przedmiotach zmniejszy się o 20%. GM stwierdził, że jest to bug i będą się starali, by został on naprawiony jak najszybciej.
http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 1#p5912328
Offline
Offline
Mail z wczoraj:
Thank you for the report! We have handled this situation appropriately.
Please be aware that we will not contact you on any actions that we take against other players/guilds. This information is confidential and cannot be disclosed.
Thank you for playing Rappelz and being a good member of the community.
Widać nie byłem jedyny
Offline
Prawdopodobne w związku z patchem z 30 czerwca 2010r.: http://rappelz.gpotato.com/?m=news&t=patchnotes&id=846
niektóre eventowe zbroje straciły lvl, który się nabywa u kowala.
http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 8#p5946960
Lecę sprawdzić moją…
Edit:
No i faktycznie, harpia znowu ma zbroję +6 lvl 1 zamiast +6 lvl 10. I tak 10 baniek poszło się... paść
Offline
Wygląda na to, że Koreańczycy mają teraz jakieś świeta/wakacje i na jakieś konkretne poprawki, m. in. dotyczące popsutego skill-spamu, przyjdzie nam jeszcze poczekać.
http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 4#p5997443
Offline
Na koreańskich serwerach, w CS, pojawiły się nowe przedmioty. Mianowicie scrolle, które przywołują określonego tamowalnego moba na lvlu użytkownika. Dodatkowo taki mobek ma o 50% (mnożnik) zwiększoną szansę na udane tamowanie. Paczki zawierające scrolle kosztują tym więcej im wyższy tier moba można dzięki nim przywołać.
http://translate.google.com/translate?h … rchText%3D
GMTanda napisał:
I've been thinking about this item for a while.
It does provide a nice little boost to taming a creature, but it also doesn't seem very OP to me.
The scroll summons a creature, and this creature has a 50% greater chance of being tamed. This is a multiplicative increase, not an additive increase.
Let's say the monster originally had a 20% chance of being tamed, the summoned one would have a 30% chance.
At this time we are not sure if we will be using this item or not. But, either way, I do not think it will cause a dramatic difference.
Offline
Jak to nie jest OP... podniesienie tame rate o 50% to nie OP? to znaczy, że taki pet który wymagał statystycznie 60 tpro na taming pochłonie przeciętnie 40 tpro. No bez jaj... Mam nadzieję, że nie wprowadzą tego scrolla, choć nie ukrywam, że dałby mi piękną możliwość tamowania ceberów, bo summonowany mobek ma lvl tamera. Mimo to nie chcę...
Offline
Wygląda na to, że na HV Pass i skrzydełka przyjdzie nam poczekać do przyszłego tygodnia.
http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 5#p6009206
Offline