Jak wiecie wprowadzono nowe zabezpieczenie - tj. haslo na wh (Informacje tutaj.) W każdym razie zmianę bądź wprowadzenie hasła to wh trzeba potwierdzić na poczcie...
Niestety że jestem ciamajda to nie mam dostepu do poczty a wszelkie próby odzyskania hasła bądź loginu sie nie powiodły (konto na rappelz zakładałem jakieś 3 lata temu a poczta na której je zarejestrowałem jest jeszcze starsza:/). Oczywiście na przekór mam problem z wysłaniem ticketu (Error - We couldn't send email. Please enter your correct email address.) - nie wiem co jest grane
Napisałem email do naszych kochanych GMów i jest 1% szansy że zrozumieją co napisałem
Oto moje wypociny:
Hi,
On begin my information i want write you i have got bad english so please for understanding. I have got problem with send ticket to you so i send to you e-mail with dates:
Name: Mariusz (but i dont remember what i write when i registred account. Sometimes during regestrations i using wrong name, dates of birth - with safety)
Year of Birth: 1994
IP: 77.255.14.207
New email: wileczekrappelz@o2.pl
I can send to you my account password if you want confirmation.
Thank you condescendingly and i waiting for response.
Zapewne i tak to nie pomoże więc proszę o jakieś rady. Dzięki z góry. (nie śmiać się z mojego angielskiego proszę :O)
Offline
Nie zmieniaj tego maila na mail na o2, bo i tak mogą być problemy. Załóż jakiś na gmail'u, w telefonie/notesie sobie zapisz hasła do niego i taki im podaj jako adres docelowy. Na onecie/o2 bywają problemy z kompatybilością z ziemniakami
Offline
To znaczy o jakich problemach z kompatybilnością mowa? Bo do tej problemów żadnych nie zauważyłem na kilku kontach z o2... Jeżeli faktycznie to prawda to zaraz napisze im nowy mail a tymczasem mam i odpowiedź:
Thank you for submitting your ticket to Rappelz Technical Support. You
should receive a reply from us within 3-5 business days. Please remember
that our business hours are Monday through Friday, 9am - 6pm Pacific
Standard Time.
The ticket you have created has been assigned the following Ticket ID:
*************. Please record your Ticket ID as it will be used to track
the status of your e-mail.
Thank you,
Rappelz Technical Support
Czyli muszę czekać i zapisać gdzieś Ticket ID (przy okazji znam godziny ich pracy )
Offline
Mnie nie dochodziły żadne maile na Onet. Wiem, że ludzie z o2 też dostawali maile w kratkę albo wcale. Być może to przeszłość, tego nie wiem, bo maila zmieniłem na gmail.
Offline
Mi na o2 chodzi wzorowo, czasem coś w spam trafi, ale to można rozwiązać dodając dany adres do białej listy i jest ok z wp jest gorzej, czasem automat na stronach z usa nie rozpoznaje tych adresów jako email, albo maile nie dochodzą.
Offline
To zobaczymy jak będzie na o2, ale tak jak pisze Słoneczko - też nie zauważyłem żadnych problemów.
Tymczasem dostałem 10 pytań związanych z kontem na które udzieliłem już odpowiedzi (chociaż może być problem z IP bo mam zmienne :F) i czekam na decyzję GMów.
Offline
zaspamuje lekko i powiem, ze osobiscie nie mam, nie mialem i mam nadzieje ze nie bede mial zadnych problemow z o2, jesli chodzi o ziemniakowy spam i inne takie wiadomosci od nich. maila z potwierdzeniem hasla dostalem od razu, tak samo gmail, ale jesli chodzi o wp, to (o ile sie nie myle) vene ma tam zarejestrowane konto, moze on cos powie na ten temat.
Offline
Ja na wp? nieee nawet nie mam tam maila Mogę jedynie powiedzieć, że konto miałem założone na mailu o2 i jak dotąd nigdy nie miałem problemów z mailami od gpotato. Także to tyle z mojej strony skoro zostałem wywołany do wypowiedzi
Offline
Sprawa załatwiona. Oto odpowiedź od nich:
GM napisał:
Hello!
Your e-mail address with us has been changed from ***@o2.pl to
***@o2.pl.
To reset your account password, follow this link:
http://register.gpotato.com/?m=Reset&a=Resetpassword
We encourage you to create a strong password by using a combination of
capital and lowercase letters, symbols, and numbers to ensure the security
of your account.
Please let us know if you require any additional assistance. If you no
longer need assistance, you do not need to reply back to this e-mail. Thank
you!
Także mój tydzień z exp eventem był bardzo owocny
Offline