Ogłoszenie

Witamy na forum gildii DarkTeamPL z serwera Undine. Gildia chwilowo jest w stanie spoczynku. Jeśli czujecie potrzebę jej reaktywacji – zapraszam do działu „Komentarze”. Gdy znajdą się osoby pragnące kontynuować grę pod sztandarem gildii - pewno nie będzie problemu z oddaniem jej sterów w chętne ręce ;)

#1 15-09-2010 10:18:25

 Sibi

Starszyzna plemienna

1377664
Zarejestrowany: 01-07-2009
Posty: 173
Punktów :   

Secret/Hard dungeony

Powiem tak ten sekretny dung to jakis koszmar....w sanktuarium moby chodza w patrolach po 3 a nawet po 5 mobow...i jak tu tankowac...duzo dedow:(( tragedia...wiec nie polecam ich:P ale wydaje mi sie ze tutaj istnieje mozliwosc ..taka ze naprzyklad po 2 parrty razem wspolnie dzialajace....jedno party zabija z tej grupy jednego moba drugie party drugiego moba i jakos to moze wyjdzie:P.....jedno party na ten dung jest za slabe...exp z sanktuarium....z moba 140+++ wychodzi 107 k )) czyli okolo 90k przy braku eventu:)

Ostatnio edytowany przez Sibi (15-09-2010 11:03:30)


http://sig.rappelzcharacters.com/dark/16463.png

Offline

 

#2 15-09-2010 12:29:09

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Secret/Hard dungeony

Sibi napisał:

z moba 140+++ wychodzi 107 k )) czyli okolo 90k przy braku eventu:)

150 [++] daje normalnie jakieś 40k, zatem te 90k to coś pod 3 zwykłe [++] koło 140 levelu będzie. Na exp pewnie się to nie przyda, ale może jakiś drop mają rozsądny.


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#3 16-09-2010 11:16:48

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Secret/Hard dungeony

Wygląda na to, że jest tylko jedna instancja hidden dungeonów. Kolejne otwarte wrota prowadzą do tego samego dungeonu, więc można się niekiedy zdziwić, że nie ma czego bić... Na razie wiadomo, że po DC komuś udało się ubić kolejną koalę, wskoczyć w portal i wylądował w tym samym dungeonie co jego party dalej biło.

Tak jest jedna nawet jak nie jest się w party, które weszło jako pierwsze.


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#4 16-09-2010 16:32:14

 Chabol

Administrator

Skąd: Siemianowice śl.
Zarejestrowany: 30-03-2009
Posty: 312
Punktów :   

Re: Secret/Hard dungeony

Jest jedna, bo jak ubijesz koalę, wejdzesz to widzisz ZooZoo który sobie tam soluje.


Chciałbyś, żeby można  było poczytać o aktualnych patch notes albo event news na stronie rappelz.gpotato.com?
Też bym chciał...

Offline

 

#5 16-09-2010 17:47:18

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Secret/Hard dungeony

Rzeczywiście 1 - kto inny zabił, kto inny wszedł, a i tak się spotkali. Najwyraźniej te trudne dungeony są podobne do ursy - jak coś się koło nich namiesza, to wszystkie w danym obszarze się agrują, ale każdy ma swoje osobne aggro (mobki się nie linkują nie licząc pullowania).


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#6 19-09-2010 16:10:22

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Secret/Hard dungeony

Ciekawe wnioski na temat Secret Dungeonów. Dla porządku wspomnę o tym, co już o nich wiadomo:

1. Mobki mają tam 2 kategorie - w miarę stacjonarne, występujące pojedynczo (w ToA smok lub kultysta) oraz patrole o dość krótkiej trasie. Stacjonarne mają dużo krótszy respawn niż partole. Te ostatnie potrzebują kilku minut, żeby się podnieść.

2. Pulnięty partol agruje się w całości swojego stanu osobowego, ale każdy mob ma swoje własne aggro - mimo że wyglądają tak samo, nie linkują się. W skład patrolu moga też wchodzić mobki z różnych typów.

3. Mobki z patrolu można dość sprytnie pulować petem (w szczególności jak się ma 2) - podesłać peta pod mobki, jak się zagrują peta zawrócić, rzucić chipsa na mobka jakiego chcemy bić a pulącego peta odwołać - zostanie na nas tylko ten z chipsem, a reszta wróci na swoją trasę.

4. Mobkom można uciec - po oddaleniu się od swojego spota na daną odległość wracają do siebie.

5. Secret dungeon jest tylko jeden, w każdym razie w dungeonach co mają tylko 1 instancję - chodzi o to, że nawet jak się wejdzie w portal powstały po ubiciu kolejnej koali, to i tak wyląduje w tym samym dungeonie, co ludzie co ubili ją 10 min wcześniej. Jak jest w CV i w PP nie wiem - zależy czy w nazwie dungeonu jest secret PP 1/CV 1 czy tylko secret PP/CV.

6. Pora na nowość - podana w pkt.3 metoda pulowania mobków ma sporą wadę - mobek wyciągnięty z patrolu, bez zaangażowania się w walkę z resztą ekipy z patrolu ma natychmiastowy respawn. Warunkiem wybicia patrolu jest zatem zrobienie czegoś z resztą ekipy zanim padnie pierwszy mobek. W prezentowanym filmiku ZooZoo podbiega do pozostałego w patrolu mobka zanim ten pierwszy padnie, rzuca mu chipsa i to pomaga. Trzymanie patrolu na jakimś CC też podziała


Coś na temat Secret dungeonów: okazuje się, że pulując petem lub sinem w taki sposób, aby 1 mobek został na party a reszta się wróciła, buguje się mobki w sposób analogiczny do dawnego bicia field [??] bossów - jak 1 z kolegów jest bity a reszta straciła cel, przechodzą one w tryb oczekiwania - jak ten 1 bity mob padnie zanim reszta zostanie zaatakowana, cała brakująca ekipa się respawnuje i wracają do patrolowania. Ale w czasie bicia tego 1 mobka, w trybie czekania, mobki agrują się indywidualnie - reszta grzecznie stoi i czeka. Można zatem znaleźć sobie spota z dość licznym patrolem, wybić pojedynczo wszystko oprócz ostatniego mobka, który sobie natychmiastowo przywoła brakujących członków ekipy i zacznie patrolować. Potem pulnąć 1 petem lub sinem i powtórzyć zabawę. Nie trzeba się w ten sposób męczyć z 1 z głównych wad secret dungeonó - wolnym respawnem. Takie zachowanie mobków może być niedługo zmienione, podobnie jak to było z field [??] bossami, ale póki co działa.


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#7 02-10-2010 11:19:47

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Offline

 

#8 23-11-2011 16:01:56

 Sibi

Starszyzna plemienna

1377664
Zarejestrowany: 01-07-2009
Posty: 173
Punktów :   

Re: Secret/Hard dungeony

Witam

widać nikt nic nie pisał na temat "nowego  rodzaju" dungu nie wiem czemu.

Odbyłem już kilkanaście party w nim i chciałbym się podzielić z wami swoimi spostrzeżeniami

+ nowego dungu:

1. exp w tym dungu jest bajeczny po godzinie czasu na 155 teraz już 156 level wbijasz około 5-6 % !!!! Za moba na ss i po załączeniu grace dostajesz 900k expa a za betty 14 mln (exp event 73%)
2. laków przez godzinę dropi około 40 k
3. drop itemów petów i innych rzeczy jest bardzo wysoki i zazwyczaj w przeciągu godziny 2 razy masz 99% weight:)) przy zaczynaniu party na poziomie 15 %

- nowego dungu:

1. ekipa party musi się składać z bardzo doświadczonych graczy. Ostrzegam przed jakimkolwiek random party.
2. w ekipie musi się znajdować 3-4 ludzi...nie musi być party 8 osobowe!! wystarczy puller (sin slayer) healer (najlepszy oracle - świetne leczenie) oraz tank (gościu z minimum 55k hp) oraz dd (mag lub  huna ma świetne skille buffy a sam potrafi też przyłożyć)
3. moby przy ataku załączają tak zwany "dot" każdy kolejny spullowany mob zwiększa ten "dot". Maksymalny "dot" to 5 poziom. Jest to skill który zadaje 5k dmg non stop pzrez pewien czas ...zjada około 30 k hp !! więc healer musi go leczyć takiego tanka cały czas. Gdy 2 moby zaatakują tanka to doty się powielają to znaczy . Na przykład na tanku jest "dot" poziom 3 w momencie ataku dwóch mobów występuje poziom 4 oraz nowy poziom 1 . Czasem się powielają i robi się od razu 5. Gdy healer zaśpi lub za szybko zacznie leczyć to pada jak mucha. Gdy nie nauczył się w poprzednim epiku leczyć to będzie wiecznie padał a co za tym idzie reszta graczy w całym party
4. Nie ma szans na bieganie po hc . Każdy gracz oprócz sina który może użyć cloak pada jak mucha. Jedynie możesz bezpiecznie dotrzeć do safe room. Jeśli chcesz iść na spot 6 -7 to musisz wybić wszystkie moby w każdym pokoju!!!


i tyle w tym temacie pozdrawiam i mam nadzieje że się spotkamy gdzie tam na jakimś spocie:))

jeśli macie jakieś inne zdanie piszcie:)

Ostatnio edytowany przez Sibi (23-11-2011 16:02:51)


http://sig.rappelzcharacters.com/dark/16463.png

Offline

 

#9 04-05-2012 10:47:19

 Woju

Administrator

Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 25-04-2007
Posty: 750
Punktów :   

Re: Secret/Hard dungeony

kriescher napisał:

Patrols follow a certain path in hm. And they have turning points where they change the direction.

Lets asume you have them at such a turning point, like I do in my videos.

When you kill the 2nd to last mob of your patrol, you have to observe the last mob. After the kill the last mob will turn his body into the direction where the patrol would walk to.

After the turning you have a window of 0.5 - 2 seconds to pull the last mob before the rest of the patrol spawns. The time differs from patrol to patrol and even from turning point to turning point.

If your last mob did turn before you pull it, the whole patrol spawns after the kill.

It can be tricky to identify the "turning" - some patrols don't turn at all, they just flicker for a moment - and therefor needs experience and timing.

If you have a 3 mob patrol and you miss the pull of the 2nd mob, your patrol may "turn". In that case both mobs will come to you, if it wasn't a body pull, and you can kill both, because they will spawn immediately.

If they aren't at a turning point your last mob will resume walking before the rest spawns, you can kill him than too.

http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 0#p6275950

Jak zrobić by patrol wybity w HM natychmiast się zrespil. Później przetłumaczę...


Po co te nerwy, to tylko gra...

http://sig.rappelzcharacters.com/custom/208.png

Offline

 
Rappelz

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
worldhotels