Ogłoszenie

Witamy na forum gildii DarkTeamPL z serwera Undine. Gildia chwilowo jest w stanie spoczynku. Jeśli czujecie potrzebę jej reaktywacji – zapraszam do działu „Komentarze”. Gdy znajdą się osoby pragnące kontynuować grę pod sztandarem gildii - pewno nie będzie problemu z oddaniem jej sterów w chętne ręce ;)

#61 25-03-2009 09:52:29

 Woju

Administrator

Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 25-04-2007
Posty: 750
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Ceny w AH też spadną, bo zyskiem będzie sprzedać coś za pół ceny, nawet po odliczeniu podatku.


Po co te nerwy, to tylko gra...

http://sig.rappelzcharacters.com/custom/208.png

Offline

 

#62 25-03-2009 10:12:45

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Te itemki, które raczej do NPCa idą i tak po prawie minimalnej cenie ludzie sprzedają (tarcze, 2h swordy i speary, do tego hunter armory i czasem nawet 1h swordy)...

Pojawił się, lekko kontrowersyjny, nowy sposób komunikacji GMów (chyba Tandy) z graczami - za pośrednictwem zewnętrznego serwisu.... Twittera. Pojawił się na nim ciekawy zapis:

"Jedną z najważniejszych spraw, nad jaką obecnie pracuje Customer Support (obsługa klienta - czyli to co leży w gestii GMów), jest jak rozwiązać problem ludzi campującyh Betrayal'a." Farmerzy Betrayala, łączcie (spieszcie) się


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#63 26-03-2009 10:06:44

 grav

Starszyzna plemienna

Zarejestrowany: 16-10-2007
Posty: 537
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

no to musze szybko jeszcze wyfarmic warriorowski armor, wd, buty, i jakies bronie z niego zanim ogranicza betty, bo watpie zeby wprowadzili kopie wyspy, a przynajmniej nie prędko

EDIT:
podobaja mi sie nowe bosy, oglądałem właśnie te filmiki w HD
http://www.youtube.com/watch?v=ZgWj3CZqAYM&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=ZOHPNEZ2 … re=related
http://www.youtube.com/watch?v=PdyR9zG0cFY&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=rbo4Vpp6WYk&NR=1


jak na moje to Wilk 150 i boss 160 wygląda super:P
mam nadzieje ze będzie z nimi mało bugów:Pa


http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/grawler.png

"Soft kitty, Warm Kitty, little ball of fur. Happy Kitty, sleepy kitty, pur, pur, pur."

Offline

 

#64 07-04-2009 14:57:46

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Kolejny post z cyklu: najbliższa przyszłość Rappelza - kwiecień 2009:

są to plany więc może coś się zmienić


Eventy:

Easter Event -  8-21 kwietnia
Followup to Easter Event -  22-28 kwietnia
Event - koniec maja
Event - środek czerwca


Co robią GMowie:

Card Pieces Long Term Event - wejdzie niedługo po Trainee Island update.
Wandering Merchant NPC - przed końcem maja
Rappelz Arsenal - prawie gotowy, nie ma póki co możliwości ukrycie swojej postaci - więc nie ma go wogóle.
Rappelz Library/Wiki - ma być lepsza/dokładniejsza

Innymi słowy chłopaki pracują nad jakimiś bardziej regularnymi, może powtarzającymi się eventami. O co chodzi z tymi Card pieces'ami nie wiem póki co.


Co robią developerzy:

Trainee Island Update - Maj
Nowe pety i dodatki (pewnie nowa kraina, bossy oraz mobki 150+)
Jak to wprowadzą to będzie event.

W czerwcu GMowie mają dostać narzędzie pozwalające im łatwiej robić "ciekawe" eventy (pewnie coś jak generator map w innych grach;))... I tego się najbardziej obawiam...

Przy okazji Tanda przyznał się do błędu:
wcześniej pisali, że czuli się w porządku dodając ancient gloves/boots do Cash Shopu, bo nie dropią one w grze. Ale sprawdził tablice dropu i okazało się, że wbrew temu co mu developerzy powiedzieli (lol), mobki w ToTA mogą je dropić, więc jak dla mnie reszta, dla niższych Ranków, też może polecieć.

EDIT:

Zapowiedź patcha z KTSa z 09.04.2009, czyli Kepha strikes back. Prawdopodobnie możemy się czegoś podobnego spodziewać po zapowiadanym na koniec maja update na naszych serverach - m. in. update trainee island (zmiany w questach i dungeon). Do tego z istotniejszych rzeczy należy dodać tajemnicze zmiany w dropieniu cubów na R5+ oraz pojawienie się nowego peta, zwanego póki co Moose, wyglądającego tak, będącego z poziomu angel/kenta i mającym niespotykane unity/card stat:
drugi belt stat to +14% block rate, unity +6 block rate/+330 block def na lv10, max to +9 block rate/+480 block def...


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#65 07-04-2009 19:12:52

 grav

Starszyzna plemienna

Zarejestrowany: 16-10-2007
Posty: 537
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

pecik - tak samo wyglada boss 170 ktorego dodadza :]
fajnie miec takiego pecika

ale najlepszy jest post 3645s kilka postow nizej i jego podpis na forum
"A good safi, is a dead safi."

thx sun za update^^


http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/grawler.png

"Soft kitty, Warm Kitty, little ball of fur. Happy Kitty, sleepy kitty, pur, pur, pur."

Offline

 

#66 08-04-2009 08:30:16

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Podobno na KTSie weszła lub niedługo wejdzie kolejna, dość kontrowersyjna zmiana:
Kara do expa z używanie peta o levelu 10+ w stosunku do postaci. Czy kara się zwiększa ze wzrostem levela - nie wiem. Jako przykład gość podał exp z draco zabitego z petem +25 i bez niego - kara wygląda za analogiczną do 4+ czerwonych kropek immoralilty, czyli -90% exp, jp niby bez zmian, ale z dostarczonego screena wygląda na to, że tez dostaje po tyłku...

EDIT:

Doszło trochę więcej informacji o tym nowym pecie:
1st belt stat to vitality (pewnie 14%), a 2nd - +14% block ratio jest multiplikacyjny, nie addytywny - czyli trzeba mieć jakiś block % aby działał - doda wtedy +14%, w sumie 114% tego co już postać ma (lipa).


Poza tym rozwinięcie części z zapowiadanych zmian na KTSie:
- zamiast używać Fów do skili, uzywa się klawiszy poniżej nich - 1,2,3, itp... (połączenie z crtl, alt i shift nadal działa), ale można wrócić do klasycznego ustawienia
- nie będzie osobnego paska na skilie petów, będzie je można wrzucać na dowolny z istniejących pasków
- można naraz mieć na ekranie wszystkie 4 paski ze skillami
- dodali zegar z czasem gry, symbole obecnej pogody (słońce, deszcz ) oraz możliwość edytowania skrótów klawiszowych (póki co nie wiadomo których - koreańskie robaczki w opisie).

EDIT2:

Kolejna porcja informacji z KTS:
- zwiększono droprate cubów i broni/zbroi R5+
- wprowadzają jakieś nowe opcje do altarów, ale nadal mają możliwość pozbawiania czerwonego nicka. Za odpowiednią ofiarę można zdobyć deco item na ramiona na miesiąc
- coś dla peciarzy - ze zmianami pasków skili wiąże się jedna ważna rzecz - poświęcając miejsce na paskach można tam wrzucać (trzeba bo nie ma innego rozsądnego wyjścia) skile petów, które będą działać na autocaście bez konieczności zaznaczania właściwego peta
- kilka filmików z Trainee Island po face liftingu
- mobki w dungeonie na Trainee są 12-15 [+] - nowe typy mobow, podobne do tych 150+ w CM
- zmienili unity tego nowego peta:
Level 10: +10 Block Rate/+240 Block Def/161 P.Atk
Maxed: +15 Block Rate/+360 Block Def/224 P.Atk

Kilka srceenów z trainee island po zmianach

EDIT3:

Oficjalna dyskusja dotycząca omawianej dość szumnie kary do expa za używanie high level peta (HLP). W skrócie - to ściema. Cała sytuacja ma związek z limitem expa jakie można otrzymać, bez różnicy jakiego ma się peta. Czyli jak ktoś z lv 10 pójdzie solować mobka dającego dużo expa (np [??] bossa) i np z pomocą peta go zabije, to otrzyma sporo expa, ale będzie (słusznie) czuł niedosyt - za mało w stosunku do zainwestowanego czasu. Do tego relacje między exp/jp będą dziwne - dużo jp w stosunku do exp - bo exp podlega obcięciu ze względu na przekroczenie maksymalnego dozwolonego expa (prawdopodobnie zależnego od levelu postaci). Sytuację ta zaobserwowano na KTSie, bo swego czasu exp tam był x10, więc mobek dungeonowy (a [**] tym bardziej) dawał już takie ilości expa, że były one ponad dozwolony poziom.
Pod tematem podpisał się Itoki, potwierdzając słuszność zawartych w nim tez.
Jako analogię i dowód, że mamy to już (i to pewnie od daaaawna) na naszych serverach, kolo podał przykład peta lv1, który po zabiciu mobka dającego kilka tyś expa awansuje tylko na 5 lv, mimo że dostał expa na co najmniej kilkanaście leveli - ma za mały level i exp jaki pet dostaje podlega obcięciu.

EDIT4:
Nowy pet - Eimus/Moose z bliska... Jak na niego patrzę, mam wrażenie, że ktoś z developerów jest zagorzałym fanem Epoki Lodowcowej a w szczególności jednej z występujących w niej postaci...


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#67 22-04-2009 07:51:53

 Woju

Administrator

Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 25-04-2007
Posty: 750
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Konkretniejszy opis tego co ma zawierać update nazwany Epic6 part 1:
http://rappelz.gpotato.com/?m=community … ter&id=624

High level field areas updated. (Level 120-170)
    - Six new quests with high EXP rewards have been added.
    - New field monsters added.
    - New roaming boss monsters for new quests added.
- New teleport routes added.
    - City of Ruins to The Waterfall.
    - City of Ruins to South Mare Village.
    - Rondo to Crystal Mountain.
- Temple of the Ancients, Temple of Lost Souls, and Temple of the Exiled
    - Increased EXP rate of dungeon monsters.
    - Monsters no longer drop normal Rank VII equipment.
    - Monsters drop ancient Rank VII equipment.
    - Drop rate of ancient Rank VII equipment increased.
- Some monsters can now detect stealthed players.
- Rank VI and VII common helms added.
- Drop rates for all Rank V - Rank VII equipment and cubes increased.
- Players are rewarded with one of two prizes for participating in Ursa Caverns.
    - Can be obtained once per Ursa Caverns attempt.
    - The outcome of the Ursa Caverns attempt will determine the prize.
- Three new pets added. Wolf, Harpy, and Gnoll.
- Salamander's Shield, Undine's Shield, Gnome's Shield, Sylph's Shield, Nocturn's Shield, and Luna's Shield pet skills have been removed from the game. JP spent on these skills have been refunded.
- Trainee Island updated.
    - Seven new quests added.
    - New dungeon added.
    - New areas added and current areas updated.
- User Interface changed.
    - Four hotbars can be displayed simultaneously in the UI.
    - The server time, in-game weather, and the player's total rupee amount are now displayed on the bottom left of the UI.
- Keymapping added.
    - Players are no longer restricted to F1 - F12 keys.
    - Skills and items can now be mapped to nearly any key.
- Donation system changed.
    - Rupees and items can now be donated for moral points.
    - 0.0001 moral points are given for every rupee donated.
    - The donation system gives moral points for items based on its NPC selling price.
    - Moral points can be used to redeem one of four mystery boxes.
- Donation Ranking System added.
    - Players are automatically entered into a monthly ranking system after donating items and rupees.
    - The system calculates the total amount of moral points acquired from donations.
    - PK and redeeming items with moral points does not affect a player's total amount of moral points.
    - The top 10 players from each server every month will receive Decorative Angel Wings.
    - The system reset at the end of every month.
- Dueling enabled outside of arenas.

Edit:
GM zastrzegli, ze to nie jest jeszcze ostateczna wersja zmian, które czekają nas wraz z wejściem Epic6 part 1.


Po co te nerwy, to tylko gra...

http://sig.rappelzcharacters.com/custom/208.png

Offline

 

#68 22-04-2009 08:50:25

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Można jeszcze dodać, że planowana data premiery to 20 maja 2009. Całkiem niezły update. Zamienia świątynki w niezły rupee sink - 10000R za 1 punkt immo...Ciekawe tylko co na zmiany dropu R7 powiedzą gracze R7 - drop na party będzie dopiero rzadki

Zadałem pytanie na forum dotyczące zmian w altar i nawet doczekałem się odpowiedzi :
świątynki będą dawać tyle moral pointów ile normalnie musielibyśmy zapłacić za dany item u NPC, czyli 4x to, to on nam za niego daje. Innymi słowy return scrolle znów wracają do łask - wartość każdego to 300.


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#69 22-04-2009 13:44:43

 grav

Starszyzna plemienna

Zarejestrowany: 16-10-2007
Posty: 537
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Woju napisał:

Some monsters can now detect stealthed players.   <---- o.0^^ wreszcie :]

Rank VI and VII common helms added.   <------ moze sie przydadza^^

Drop rates for all Rank V - Rank VII equipment and cubes increased.  <---- i zapanuje chaos, mam nadzieje ze wszystkie lepsze cuby sprzedam do tego czasu

Three new pets added. Wolf, Harpy, and Gnoll.     <------ na to chyba czeka kazdy

- User Interface changed.
    - Four hotbars can be displayed simultaneously in the UI.
    - The server time, in-game weather, and the player's total rupee amount are now displayed on the bottom left of the UI.
- Keymapping added.
    - Players are no longer restricted to F1 - F12 keys.
    - Skills and items can now be mapped to nearly any key.
<-------   Te zmiany mi sie podobaja, fajnie wyglada,dodatki dali no i mozna pod siebie ustawic

Moral points can be used to redeem one of four mystery boxes.  <---- nice, jestem ciekaw co w nim

The top 10 players from each server every month will receive Decorative Angel Wings.    <------ no niezle ale wiadomo dzieci cash shopu beda gora


http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/grawler.png

"Soft kitty, Warm Kitty, little ball of fur. Happy Kitty, sleepy kitty, pur, pur, pur."

Offline

 

#70 22-04-2009 15:26:06

 Venegoor

Administrator

3992275
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Zarejestrowany: 04-12-2007
Posty: 310
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

No, zapowiada się nieźle Dobrze ktoś napisał, że Epic 5 był bardzo krótki A więc, poczekamy, zobaczymy ^^

Offline

 

#71 29-04-2009 14:46:33

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

W E6 oprócz punktów w Ursie będzie można dostać również, póki co tajemnicze, nagrody - obie te rzeczy naraz. Koala pozostanie na liście itemków do kupienia - źródło.

Kolejna ciekawostka/zapowiedź z E6, tym razem dotycząca zmian w świątynkach i morality points. Wygląda na to, że można zamieniać punkty na jakieś pudełka, w różnych wersjach cenowych:

aesi" napisał:

1k boxes = Rupees from 1 mil to 3 mil, +2 Random Skill Cards, and up to R5 Epic Stones of random attribute.
5k boxes = Rupees from 6 mil to 10 mil, Empty "Basic" Pet Cards.
10k boxes = +4 Random Skill Cards, Empty "Rare" Pet Cards, R6+ Epic Stones.

Dla przypomnienia 10k rupków to 1 punkt morality, zatem 10k puntków to 100 mil. Dla przypomnienia nr 2, świątynka "płaci" 100% wartości itemków, czyli cenę jaką normalnie płacimy u NPCa za item, czyli 4x to, co on nam za niego daje. (Czyżby zachęta do farmienia basic NPC petów na odnowionej TI? ) Podobno są jeszcze 30k boxy... Oczywiście cytowane nagrody są tylko wycinkiem z puli nagród. Nie wiem ile razy gość próbował.

Edit:
Boxy za 30k mogą dać:

_drennan_ napisał:

White Dragon Card
+5 skill cards
Epic soul stones (all ranks)
30–60 mil rupees


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#72 29-04-2009 15:43:38

 Chabol

Administrator

Skąd: Siemianowice śl.
Zarejestrowany: 30-03-2009
Posty: 312
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Te boxy wydają się być ciekawą metodą na zrzutkę basic kamieni i scrolli z farmy. Oczywiście w ten sposób będzie trzeba zbierać na najprostszego boxa całe wieki, ale myślę, że to i tak lepsze, niż trzymanie ich w WH, albo marnowanie, dla pozbycia się immorality.

Boxy 30k, to chyba dla tych, co chcą próbować tamować WD, bo trzeba wrzucić w sink całą fortunę, ale karta jest na pewno. Jak się łatwo domyślić, jest empty

Wreszcie źródło epic soul stones'ów. Tylko czy one nie powinny być rzadkie, żeby były "epic" ?


Chciałbyś, żeby można  było poczytać o aktualnych patch notes albo event news na stronie rappelz.gpotato.com?
Też bym chciał...

Offline

 

#73 29-04-2009 17:38:44

 Sloneczko

Informator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 26-04-2007
Posty: 1188
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Rzadkie lecą z bosów [*] i lepszych mobków ([++], [+++], [**]) - to są rare, dawniej lair Epic to są te z [??] bossów i o tych tu mowa. Odnośnie tego, że tylko scrolle - pomyśl jakie jest zapotrzebowanie na np 1h swordy i macki, nawet na axy albo na 2h swordy i speary oraz xbowy i bowy na właściwie R4+. Te itemki właściwie po niewiele większej cenie niż ta od NPC są w AH, a dla świątynki mają 4x większą wartość. Podobnie z gratami R2 - na nich ma się około 60-70% przebitki spokojnie. Jak się ludzie napalą to z AH mogą zacząć znikać itemki "śmieciowe". Zależy jakie będą się kryły % za tymi itemkami z boxów.

Nagrody z bycie na czele listy ofiarodawców w świątynkach przedstawiają się następująco:

4–10 miejsce: Baby Angel's Wings (+2 wszystkich statów oprócz Lucka)
3: Purity Angel's Wings (+3)
2: Seraphim's Wings (+4)
1: Cherubim's Wings (+5)

Itemki mają timer - 1 tydzień.


www.pajacyk.pl   http://www.habitat.pl/klikacz.php   www.okruszek.org.pl   www.polskieserce.pl   www.pustamiska.pl   
raz dziennie codziennie, nic nie kosztuje a pomaga innym

Offline

 

#74 30-04-2009 10:04:18

 Chabol

Administrator

Skąd: Siemianowice śl.
Zarejestrowany: 30-03-2009
Posty: 312
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

Wiem, co to są Epic stones'y, o takich mówiłem.

Tak, o broniach, które i tak wcześniej czy później lądują u NPC nie pomyślałem, słuszne spostrzeżenie.


Chciałbyś, żeby można  było poczytać o aktualnych patch notes albo event news na stronie rappelz.gpotato.com?
Też bym chciał...

Offline

 

#75 30-04-2009 18:22:04

 grav

Starszyzna plemienna

Zarejestrowany: 16-10-2007
Posty: 537
Punktów :   

Re: Przyszłość Rappelza

na przyklad normalny kamien na lvl 120 daje +12 a epic kamien daje +15 do statystyk (o ile dobrze pamietam:P danwo bylo) normalny kamien na 140 daje +16 a epicki kamyczek +22

z tego co widze to taki box za 10=100mil co daje szanse na kente/aniolka/eimusa/cerbera oraz 30k=300mil co daje szanse na empty wd lub +5 karte :] innych rzeczy nie biore pod uwage:P ale zapewne beda sie czesciej trafiac^^


http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/grawler.png

"Soft kitty, Warm Kitty, little ball of fur. Happy Kitty, sleepy kitty, pur, pur, pur."

Offline

 
Rappelz

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://metalowy-tony.pl/ Szamba betonowe Chorzele