Itoki zmęczył posta, w którym napisał co ciekawego zostało zmienione na KTS i co w najbliższych paru tygodniach powinno zostać zmienione i u nas.
Oto i ten post
Parę rzeczy przetłumaczę:
-naprawionych zostanie parę bugów, na przykład te ze złymi opisami itemów (jeśli tak tłumaczy się słowo tooltips) oraz z niewidocznymi częściami postaci na słabym sprzęcie oraz z wysysaniem many przez seal.
-Durability itemów przy trade nie będzie zawsze widoczne jako zero.
-Pojawią się championowe mobki na lvlach 30-100.
-Dodane zostaną obrazki do questów "taśmowych"
- Moby championowe będą miały więcej Mdef, mniej Pdef i dadzą więcej expa.
-zwiększony zostanie patk skilli smite, divine smash, charge stab, spinning blow, heat shot i piercing arrow przy nieznacznym wzroście konsumowanych przez nie mp.
-R7 tier 1 dropi w TOA, tier 2 w TOLS a tier 3 TOE (mowa o broni i tarczach, nie wiem czemu)
-CT heat shota obniżony zostaje do 10 sec (!)
-Teraz kamyczki do upgradu itemów kupowane u blacksmitha będą kosztować 5% więcej niż normalny upgrade.
Offline
Zapomniałeś o tym:
Seal effects should no longer reduce character MP to 0. Naprawią buga z sealem
i jeszcze to:
The success rate for recharging an Ethereal Stone with Extreme Power is high, but not guaranteed.
czyli ładowanie kamyka od etheral itemków essencami może się nie udać (lol).
Wygląda na to, że dodadzą kamyki do blacksimitha, którymi będzie można od razu przedmiot do lv 10 podnieść. Tylko po co dawać je po cenie 105% normalnego, ręcznego, upgrade'u - nie bardzo rozumiem.
Offline
Sloneczko napisał:
Zapomniałeś o tym:
Seal effects should no longer reduce character MP to 0. Naprawią buga z sealem
Nie zapomniał
Sloneczko napisał:
... i jeszcze to:
The success rate for recharging an Ethereal Stone with Extreme Power is high, but not guaranteed.
czyli ładowanie kamyka od etheral itemków essencami może się nie udać (lol).
Wygląda na to, że dodadzą kamyki do blacksimitha, którymi będzie można od razu przedmiot do lv 10 podnieść. Tylko po co dawać je po cenie 105% normalnego, ręcznego, upgrade'u - nie bardzo rozumiem.
Kamyczki takie już są. Do kupienia u kowala. Można sobie dzięki nim zlevelować armor dla klasy której nie posiadasz. Ew. kupić taki w HV za mniejsze pieniądze.
Offline
Ważne że się stara Pamiętaj ze każda poprawka autorska się liczy!
"Mój mąż jest z zawodu dyrektorem."
'Pan podpisze Panie dyrektorze. A co to jest? Wypłata należności za poprawki autorskie Pana dyrektora w projekcie urbanistycznym dla Pana dyrektora.'
Ostatnio edytowany przez grav (19-03-2010 10:57:28)
Offline
W takim razie zwracam honor A kamyków nie widziałem i teraz rozumiem dlatego są droższe - można levelować "obcy" sprzęt. I mają zniknąć z HV
Offline
Now available in the Item Shop are Rank VII Tier 2 Helms! Are you the best of the best? Then you need to look the part! These stunning helms are of the finest quality.
Offline
Wygląda na to, że w miastach pojawi się nowy NPC. Będzie skupywał orby wylatujące po zabiciu bosów (zarówno tych dungeonowych jak i polnych). Prawdopodobnie nastąpi to wraz z jutrzejszą konserwacją. http://rappelz.gpotato.com/?m=community
Możliwe nagrody to między innymi epic soul stones i nondura gear.
Wypowiedź GM Sarkata: http://rappelz-forum.gpotato.com/viewto … 1#p5893380
– Level 120+ Bosses Drop “Gold Orbs”
– Level 80-119 Bosses Drop “Silver Orbs”
– Level 1-79 Bosses Drop “Bronze Orbs”
***Some Rewards*** include:
- Epic soulstones
- Various ranked gear
Also, keep in mind, this is a system that we've put some thought into, and hope to get solid use out of. The initial list of rewards, is exactly that, an initial list. In other words:
Ghesh's has maintained his contacts in the faroff lands that he has traveled and will continue to do trade with them, thus changing his inventory over time.
Any other questions, get them in in the next 10 min, or.....
wait till I get into the office tomorrow (czyli 21.04.2010r.).
Offline
I znów będziemy zabijać bossy na dp
Brakowało mi tego. Jeszcze tylko osłabcie mobki w ssk corner, reszta niech jest jaka była Jak dla mnie mogą dawać mniej expa nawet, chcę tylko ten fun :]
Ehh niestety tamto przeminęło Chyba że ktoś mi postawi własny serwer zawierający tylko ssk corner
Odnośnie zmian:
Fajne, coś się będzie dziać, choć nie wiem czy to nie bedzie kolejny badziewny wodotrysk nikomu do niczego nie potrzebny. Jeśli go dobrze zbalansują, to może to mieć sens. Chyba że wymyślą, że trzeba będzie zabić ze 100 bossów 120+ żeby dostać pierścionek, to ja kapituluję.
Mam prócz tego nadzieję, że wrzucą jakieś nagrody niedostępne z innych źródeł.
Offline
A propos tych trupków w Sanctuary – zapowiedź przygotowywanego questa: http://rappelz.nflavor.com/community/inside/focus52.jpg
Offline
Ten trupek już jest w Sanctuary, co najmniej 2 widziałem. Jak się go teraz kliknie to rzuca 1 min poison. Na zdjęciu jest i trupek i element Sanctuary - kolo z miską nad głową Rozmowa dwóch postaci - branie questa
Offline
Odpowiedzi jeszcze nie znam, ale widać już coś kombinują w kwestii trudniejszych wersji dungeonów - po wybugowaniu się poza mapę można je znaleźć - powrót mobków [+++], ciekawe ile życia mają lol
EDIT:
Questy w Sanctuary są najpewniej w jakimś stopniu zbugowane - powinny się dopiero pokazać w E7. Osobiście radzę się z nim wstrzymać, póki się wyjaśni o co tu chodzi. Oprócz tych NPCów, o których wspomniała Monika, są jeszcze podobno jakieś empty stringi w City in Ruins i Mare Village. Cały quest ma dać kuupe expa - wyciągnąć postać z 120 na 128 Witch dał w tym zakresie coś koło 1 levela.
Mobki [+++] są podobno dość zabójcze - 120 [+++] biją magików 140 za 4k (gnole 141 walą w postać o porównywalnym levelu za ~1k, 1.9k crit), czy był to crit czy nie nie wiem, ale i tak wydaje się to sporo.
Ostatnio edytowany przez Sloneczko (10-06-2010 20:39:45)
Offline
Nowy ciąg questów w Sanctuary ma być dostępny TYLKO dla leveli 120-149 Za "1-2" dni dodadzą do niego tekst.
Offline